Skoro jest tak dobrze

Data: 2012-03-31 09:06:18
Autor: boukun
Skoro jest tak dobrze
To dlaczego jest tak źle?

Minister pożal się boże bez pesel Rostowski twierdził (nie on jeden), że Polska jako jedyny kraj w Europie przeszedł jakiś tam kryzys łagodnie i miała w ostatnich latach najwyższy przyrost gospodarczy...
To ja się pytam, skoro nam się najlepiej powodzi, to dlaczego próbuje się wdrażać plan niszczenia emerytów i wprowadza najgorsze warunki przejścia na emeryturę? Kiedy w końcu przestaniemy być najgorzej traktowanym narodem w Europie?  Kiedy będziemy mieć średnie emerytalne warunki europejskie, skoro tak dobrze się w Polsce dzieje?

boukun

Data: 2012-03-31 11:47:42
Autor: u2
Skoro jest tak dobrze
W dniu 2012-03-31 09:06, boukun pisze:
Minister pożal się boże bez pesel Rostowski twierdził (nie on jeden), że
Polska jako jedyny kraj w Europie przeszedł jakiś tam kryzys łagodnie i
miała w ostatnich latach najwyższy przyrost gospodarczy.

Wzgledem bogatych krajow zachodu jestesmy Kopciuszkiem. Gdyby byl
najwyzszy przyrost demograficzny to bym sie zgodzil, ze jest dobrze. Ale
jest dokladnie odwrotnie.

Data: 2012-03-31 11:54:44
Autor: Grzegorz Z.
Skoro jest tak dobrze
u2 napisał:

[...]

Co konkretnie by wynikło z tego "przyrostu" ? Że teraz musiałby być jeszcze większy przyrost by za 20 lat dla tych 200
milionów były pieniądze na emerytury?

Poza tym pieniądze nie biorą się z milionów Polaków tylko z milionów miejsc
pracy dla Polaków, a to drugie nie wynika automatycznie z tego pierwszego.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-31 12:24:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Skoro jest tak dobrze

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:xxmtowcje7bz.1g32jzdaahbq1.dlg40tude.net...
u2 napisał:

[...]

Picu picu mój dziedzicu.
Miliony miejsc pracy dla Polaków, których nie będzie.

Data: 2012-03-31 17:18:41
Autor: boukun
Skoro jest tak dobrze

u2 napisał:

[...]

Bo ich wygnano ekonomią i złodziejską gospodarką za granicę...

boukun

Data: 2012-03-31 21:08:53
Autor: u2
Skoro jest tak dobrze
W dniu 2012-03-31 17:18, boukun pisze:
Bo ich wygnano ekonomią i złodziejską gospodarką za granicę...

O to najwyrazniej chodzi wrazym agenciakom z bolkowej zmiany.

Data: 2012-03-31 19:18:07
Autor: Obserwator
Skoro jest tak dobrze
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
O to najwyrazniej chodzi wrazym agenciakom z bolkowej zmiany.

a kryptonim *bekon* to z jakiej zmiany jest? --

Data: 2012-03-31 21:39:25
Autor: u2
Skoro jest tak dobrze
W dniu 2012-03-31 21:18,  Obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
O to najwyrazniej chodzi wrazym agenciakom z bolkowej zmiany.

a kryptonim *bekon* to z jakiej zmiany jest?

To normalny gostek, patriota, ale nie lubi okraglostolikowych zdrajcow.
Z tym, ze nie wszyscy tam jednak byli agenciakami.

Data: 2012-03-31 19:52:34
Autor: Obserwator
Skoro jest tak dobrze
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
To normalny gostek, patriota, ale nie lubi okraglostolikowych zdrajcow.
Z tym, ze nie wszyscy tam jednak byli agenciakami.

moze ruski, albo niemiecki, ale nie polski i ty doskonale o tym wiesz.
celnie ocenial go szczegolnie Hans Kloss, ktory opuscil grupe, bo doszedl do
wniosku, ze z pozytecznymi idiotami i agentura sie nie dyskutuje.

Udajesz, ze nie wiesz co pisal nie tylko Hans o idiocie poslugujacym sie
kryptonimem *boukun*?
To sprawdz archiwum gugli....

Masz w tym jakis interes, aby tego lajdaka i zaklamanego skurwiela wspierac?

Data: 2012-03-31 22:47:25
Autor: u2
Skoro jest tak dobrze
W dniu 2012-03-31 21:52,  Obserwator pisze:
moze ruski, albo niemiecki, ale nie polski i ty doskonale o tym wiesz.
celnie ocenial go szczegolnie Hans Kloss, ktory opuscil grupe, bo doszedl do
wniosku, ze z pozytecznymi idiotami i agentura sie nie dyskutuje.

No wiesz, nikt tutaj nikogo na sile nie trzyma. Trudno wymagac od
rzeznika z profesji subtelnosci cyrkusa, czy celnosci warzywnego :)

Ale ogolnie wole rzeznika od wyzej wymienionych idiotow. ;)

Data: 2012-03-31 21:06:40
Autor: Obserwator
Skoro jest tak dobrze
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
No wiesz, nikt tutaj nikogo na sile nie trzyma. Trudno wymagac od
rzeznika z profesji subtelnosci cyrkusa, czy celnosci warzywnego :)

..jak widac ty sie *trzymasz* mocno i popierasz klamstwa i oszczerstwa *rzeznika*, ktorych glownym celem jest kompromitowanie polskiej opozycji.

Ale ogolnie wole rzeznika od wyzej wymienionych idiotow. ;)

wolisz *rzeznika* bos widocznnie taki sam jak on, czlowiek bez honoru i godnosci, udajacy zwolennika polskiej racji stanu...

Ja wiem o tym od dosc dawna, ale moze inni jeszcze tego w swojej naiwnosci  nie zauwazyli.

Data: 2012-03-31 23:11:40
Autor: u2
Skoro jest tak dobrze
W dniu 2012-03-31 23:06,  Obserwator pisze:
.jak widac ty sie *trzymasz* mocno i popierasz klamstwa i oszczerstwa *rzeznika*, ktorych glownym celem jest kompromitowanie polskiej opozycji.

Jakiej opozycji ? Tylko naiwniak nie zauwaza roli specsluzb w okraglym
stoliku i w t.zw. nocnej zmianie.

Data: 2012-03-31 21:24:51
Autor: Obserwator
Skoro jest tak dobrze
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Jakiej opozycji ? Tylko naiwniak nie zauwaza roli specsluzb w okraglym

nie udawaj sam naiwniaka. Jesli nie ma polskiej opozycji, to dlaczego jestes taki aktywny i popierasz tego ewidentnego esbuca o kryptonimie *boukun*, ktory te opozycje kompromituje siegajac do oszczerstw , klamstw i podlosci...

Przeciez czytasz Aleksandra Sciosa, nawet wklejasz jego teksty w sieci, ktory
tlumaczy jak krowie na rowie, o co toczy sie w tej chwili gra w Polsce.

On na pewno by z takim lachem esbeckim, ktory posluguje sie w sieci kryptonimem *boukun* by nie dyskutowal. --

Data: 2012-03-31 23:27:49
Autor: u2
Skoro jest tak dobrze
W dniu 2012-03-31 23:24,  Obserwator pisze:
[...]

A kogo zaliczasz do t.zw. opozycji ?

Data: 2012-03-31 22:57:35
Autor: boukun
Skoro jest tak dobrze

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f776d62$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A na czym polega subtelność idioty cyrkusa i celność paściarza warzywnego?

boukun

Data: 2012-03-31 22:59:36
Autor: u2
Skoro jest tak dobrze
W dniu 2012-03-31 22:57, boukun pisze:
No wiesz, nikt tutaj nikogo na sile nie trzyma. Trudno wymagac od
rzeznika z profesji subtelnosci cyrkusa, czy celnosci warzywnego :)

A na czym polega subtelność idioty cyrkusa i celność paściarza warzywnego?

No wiesz nikt tak subtelnie nie przypierdoli jak cyrkus, ani tak celnie
nie wpastuje GWna jak warzywny aka kałecki ;)

Data: 2012-03-31 22:00:06
Autor: boukun
Skoro jest tak dobrze

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Oj wszyscy, wszyscy, wszyscy oni byli wyselekcjonowani przez Kiszczaka, o czym świadczy chociażby ten tu Obserwator, który broni tak jak Kaczyński w Fundacji Batorego, układu okrągłego stołu...

boukun

Data: 2012-03-31 20:01:51
Autor: Obserwator
Skoro jest tak dobrze

Oj wszyscy, wszyscy, wszyscy oni byli wyselekcjonowani przez Kiszczaka, o czym świadczy chociażby ten tu Obserwator, który broni tak jak Kaczyński w Fundacji Batorego, układu okrągłego stołu...

spierdalaj chuju esbecki...

Data: 2012-03-31 22:29:56
Autor: boukun
Skoro jest tak dobrze

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl7nrf$pcc$1inews.gazeta.pl...

[...]

Znów mi o dziwo przypominasz Tzvę?

boukun

Data: 2012-03-31 22:44:43
Autor: u2
Skoro jest tak dobrze
W dniu 2012-03-31 22:00, boukun pisze:
[...]

No nie wszyscy. Na przyklad Olszewski to z pewnoscia zaden agenciak. On
tam byl jako niezalezny ekspert, ktorego chcieli jako przedstawiciela
"S", ale sie bezpieczniakom nie dal wmanewrowac w role, do ktorej nie
mial legitymizacji "S".

Data: 2012-03-31 22:51:05
Autor: boukun
Skoro jest tak dobrze

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f776cc0$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Olszewski vel Oksner? Jego rola jest też niejasna, swego czasu bronił także z urzędu KORników..., czyli sami swoi...

Jest ich tak dużo, że biją się czasami sami między sobą o władzę...

boukun

Data: 2012-03-31 22:55:13
Autor: u2
Skoro jest tak dobrze
W dniu 2012-03-31 22:51, boukun pisze:
[...]

Nie musial zmieniac nazwiska. Olszewski to oznaka, ze to polski Zyd, a
nie sowiecki. Sowieccy Zydzi przyjmowali polskobrzmiace nazwiska n.p.
Swiatlo ;)

Data: 2012-03-31 17:51:04
Autor: bolek
Skoro jest tak dobrze

u2 napisał:

[...]

Będą, tylko nie w Polsce.

bolek

Data: 2012-03-31 19:38:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Skoro jest tak dobrze

u2 napisał:

[...]

No właśnie! Sam sobie przeczysz.

Data: 2012-03-31 18:05:44
Autor: bolek
Skoro jest tak dobrze

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jl6afd$ibk$1mx1.internetia.pl...
[...]

Mało tego. Te PO-wskie przygłupy jednocześnie twierdzą że emerytura
zależy od wypracowanego kapitału początkowego /Rostowski/,
A za chwilę Tusk twierdzi że trzeba podnieść wiek emerytalny bo emerytury
będą głodowe. To który łże, bo ja uważam że obaj. Mało tego one uważają nas za kretynów.
Zgodnie z tym co powiedział ten bezpeselowiec należałoby obliczyć każdemu emeryturę z kapitału początkowego
i koniec.Problem polega na tym,że nie byłoby z czego wypłacać emerytury całej zgraji
przyspawanych nierobów. I żeby była jasność. Nie dotyczy to górników hutników itd.,
bo oni i tak płacą najwyższe składki na ZUS. A zauważyliście jak PO unika tematu umów śmieciowych ?
To pokazuje u kogo siedzi w kieszeni.

bolek

Data: 2012-03-31 18:22:17
Autor: boukun
Skoro jest tak dobrze

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f772b5a$0$1220$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Obaj łżą jak najęci, bo są najęci... Ustawę poniżającą Polaków przywieziono Tuskowi z zagranicznych ośrodków decyzyjnych w teczce (dzień wcześniej jakiegoś żydka z OECD napuścili, żeby zamieszał Polakom w głowie, dobrze zorganizowana akcja), z nikim tego nie zamierza ten buc konsultować, tak ma byc i tyle... Testują głupich Polaczków, bo z innym narodem by to nie pszeszło...

Przecież ten buc Tusk pierdoli jak potłuczony... W jaki to niby sposób miałyby wzrosnąć emerytury i o ile przez podniesienie wieku emerytalnego? Wiadomym jest, że z tym numerem, który chce Polakom wykręcić, to tylko chce okraść nas z dwóch lat emerytury, w większości całkowicie, a co niektórym, którzy będą mieli wysoką wysługę i będą przyparci do muru, obciąć na dodatek emeryturę od 65 roku życia o 50% z ich własnego kapitału odliczając, a po dwóch latach tę emeryturę wypłacać już niby przysługiwaną w całości, z pomniejszeniem o ten zużyty przez dwa lata wcześniej kapitał. Toż to czyste złodziejstwo i obniżenie i ni jak tu się doszukać podwyższenia emerytury...

Dzisiaj, emeryt idący w wieku 65 lat na emeryturę i tak ma ją rok w rok rewaloryzowaną i o tyle samo miałaby ta rzekomo znowelizowana późniejsza emerytura 67 latkowi wzrosnąć, ale z dwóch lat chce nas Tusk po prostu okraść i na cmentarz przedwcześnie wysłać... Bandzior i tyle...

boukun

Data: 2012-03-31 18:52:30
Autor: bolek
Skoro jest tak dobrze

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jl7b26$6g8$1node2.news.atman.pl...

[...]

Wydaje mi się, że po wczorajszym "wystąpieniu" Tuska niektóry głupolom
otworzą się oczy. Przydupasy Tyska jakoś dzisiaj przycichli.
W każdym razie cichcem tego gówna już się nie da zrobić.
Wczoraj pokazali w sejmie, że Polska to nie zielona wyspa tylko bankrut.

bolek

Data: 2012-03-31 19:39:01
Autor: boukun
Skoro jest tak dobrze

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f77364f$0$26682$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Po wczorajszym banda PO-PSL powinny zniknąć z polskiej sceny politycznej raz na zawsze. Już chyba nikt z Polaków nie ma wątpliwości, że to sa wrogowie Polaków...

Polacy powinni się skrzyknąć i zrobić wszystko, żeby ten rząd obalić, nie ma zmiłuj się boże. Tego nie można już tak zostawić, to było wypowiedzenie wojny przez dyktatora Tuska Polakom.. Toż to czysty bandytyzm...

boukun

Data: 2012-03-31 19:52:25
Autor: boukun
Skoro jest tak dobrze

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f77413d$0$1316$65785112news.neostrada.pl...

[...]

U tego, co mu ustwę okradającą i poniżającą Polaków przyniósł w teczce... Był taki żydek z OECD napuszczony...

boukun

Data: 2012-04-01 13:16:50
Autor: bolek
Skoro jest tak dobrze

[...]

Bo to porąbane "państwo" to bankrut !
Nie mylić z Polską !

bolek

Data: 2012-04-02 06:51:09
Autor: stevep
Skoro jest tak dobrze
Dnia 01-04-2012 o 13:16:50 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
To dlaczego jest tak Âźle?

Minister poÂżal siĂŞ boÂże bez pesel Rostowski twierdziÂł (nie on jeden), Âże
Polska jako jedyny kraj w Europie przeszedÂł jakiÂś tam kryzys Âłagodnie i
miaÂła w ostatnich latach najwyÂższy przyrost gospodarczy...
To ja siĂŞ pytam, skoro nam siĂŞ najlepiej powodzi, to dlaczego prĂłbuje  siĂŞ
wdraÂżaĂŚ plan niszczenia emerytĂłw i wprowadza najgorsze warunki przejÂścia
na emeryturĂŞ? Kiedy w koĂącu przestaniemy byĂŚ najgorzej traktowanym  narodem
w Europie?  Kiedy bĂŞdziemy mieĂŚ Âśrednie emerytalne warunki europejskie,
skoro tak dobrze siĂŞ w Polsce dzieje?

boukun
Bo to porÂąbane "paĂąstwo" to bankrut !
Nie myliĂŚ z PolskÂą !

bolek

Ależ nikt nie jest w stanie pomylić, że jesteś polityczny bankrut.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-04-01 23:30:22
Autor: Kaczysta
Skoro jest tak dobrze
[...]
Odpowiedź jest bardzo prosta - kryzys finansowy niemal całkowicie zniszczył zasoby finansowe funduszy emerytalnych. Fundusze te ulokowane były toksycznych papierach - i poszły się czochrać.
Zarobili jedynie ci, co brali prowizje od ich obracania.
Czy ktoś jeszcze pamięta awanturę na temat wysokości tych prowizji?
AZ

Data: 2012-04-02 00:34:06
Autor: boukun
Skoro jest tak dobrze

Użytkownik "Kaczysta" <zasady.moralne@gmai.com> napisał w wiadomości news:4f78c8ca$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
[...]
[...]

To jest ICH kryzys, to niech sami za niego płacą, najlepiej podając się do dymisji i na kuroniówkę...

boukun

Skoro jest tak dobrze