Skoro jest tak dobrze

Data: 2012-03-31 11:47:42
Autor: u2
Skoro jest tak dobrze
W dniu 2012-03-31 09:06, boukun pisze:
Minister pożal się boże bez pesel Rostowski twierdził (nie on jeden), że
Polska jako jedyny kraj w Europie przeszedł jakiś tam kryzys łagodnie i
miała w ostatnich latach najwyższy przyrost gospodarczy.

Wzgledem bogatych krajow zachodu jestesmy Kopciuszkiem. Gdyby byl
najwyzszy przyrost demograficzny to bym sie zgodzil, ze jest dobrze. Ale
jest dokladnie odwrotnie.

Data: 2012-03-31 11:54:44
Autor: Grzegorz Z.
Skoro jest tak dobrze
u2 napisał:

[...]

Co konkretnie by wynikło z tego "przyrostu" ? Że teraz musiałby być jeszcze większy przyrost by za 20 lat dla tych 200
milionów były pieniądze na emerytury?

Poza tym pieniądze nie biorą się z milionów Polaków tylko z milionów miejsc
pracy dla Polaków, a to drugie nie wynika automatycznie z tego pierwszego.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-31 12:24:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Skoro jest tak dobrze

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:xxmtowcje7bz.1g32jzdaahbq1.dlg40tude.net...
u2 napisał:

[...]

Picu picu mój dziedzicu.
Miliony miejsc pracy dla Polaków, których nie będzie.

Data: 2012-03-31 17:18:41
Autor: boukun
Skoro jest tak dobrze

u2 napisał:

[...]

Bo ich wygnano ekonomią i złodziejską gospodarką za granicę...

boukun

Data: 2012-03-31 21:08:53
Autor: u2
Skoro jest tak dobrze
W dniu 2012-03-31 17:18, boukun pisze:
Bo ich wygnano ekonomią i złodziejską gospodarką za granicę...

O to najwyrazniej chodzi wrazym agenciakom z bolkowej zmiany.

Data: 2012-03-31 19:18:07
Autor: Obserwator
Skoro jest tak dobrze
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
O to najwyrazniej chodzi wrazym agenciakom z bolkowej zmiany.

a kryptonim *bekon* to z jakiej zmiany jest? --

Data: 2012-03-31 21:39:25
Autor: u2
Skoro jest tak dobrze
W dniu 2012-03-31 21:18,  Obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
O to najwyrazniej chodzi wrazym agenciakom z bolkowej zmiany.

a kryptonim *bekon* to z jakiej zmiany jest?

To normalny gostek, patriota, ale nie lubi okraglostolikowych zdrajcow.
Z tym, ze nie wszyscy tam jednak byli agenciakami.

Data: 2012-03-31 19:52:34
Autor: Obserwator
Skoro jest tak dobrze
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
To normalny gostek, patriota, ale nie lubi okraglostolikowych zdrajcow.
Z tym, ze nie wszyscy tam jednak byli agenciakami.

moze ruski, albo niemiecki, ale nie polski i ty doskonale o tym wiesz.
celnie ocenial go szczegolnie Hans Kloss, ktory opuscil grupe, bo doszedl do
wniosku, ze z pozytecznymi idiotami i agentura sie nie dyskutuje.

Udajesz, ze nie wiesz co pisal nie tylko Hans o idiocie poslugujacym sie
kryptonimem *boukun*?
To sprawdz archiwum gugli....

Masz w tym jakis interes, aby tego lajdaka i zaklamanego skurwiela wspierac?

Data: 2012-03-31 22:47:25
Autor: u2
Skoro jest tak dobrze
W dniu 2012-03-31 21:52,  Obserwator pisze:
moze ruski, albo niemiecki, ale nie polski i ty doskonale o tym wiesz.
celnie ocenial go szczegolnie Hans Kloss, ktory opuscil grupe, bo doszedl do
wniosku, ze z pozytecznymi idiotami i agentura sie nie dyskutuje.

No wiesz, nikt tutaj nikogo na sile nie trzyma. Trudno wymagac od
rzeznika z profesji subtelnosci cyrkusa, czy celnosci warzywnego :)

Ale ogolnie wole rzeznika od wyzej wymienionych idiotow. ;)

Data: 2012-03-31 21:06:40
Autor: Obserwator
Skoro jest tak dobrze
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
No wiesz, nikt tutaj nikogo na sile nie trzyma. Trudno wymagac od
rzeznika z profesji subtelnosci cyrkusa, czy celnosci warzywnego :)

..jak widac ty sie *trzymasz* mocno i popierasz klamstwa i oszczerstwa *rzeznika*, ktorych glownym celem jest kompromitowanie polskiej opozycji.

Ale ogolnie wole rzeznika od wyzej wymienionych idiotow. ;)

wolisz *rzeznika* bos widocznnie taki sam jak on, czlowiek bez honoru i godnosci, udajacy zwolennika polskiej racji stanu...

Ja wiem o tym od dosc dawna, ale moze inni jeszcze tego w swojej naiwnosci  nie zauwazyli.

Data: 2012-03-31 23:11:40
Autor: u2
Skoro jest tak dobrze
W dniu 2012-03-31 23:06,  Obserwator pisze:
.jak widac ty sie *trzymasz* mocno i popierasz klamstwa i oszczerstwa *rzeznika*, ktorych glownym celem jest kompromitowanie polskiej opozycji.

Jakiej opozycji ? Tylko naiwniak nie zauwaza roli specsluzb w okraglym
stoliku i w t.zw. nocnej zmianie.

Data: 2012-03-31 21:24:51
Autor: Obserwator
Skoro jest tak dobrze
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Jakiej opozycji ? Tylko naiwniak nie zauwaza roli specsluzb w okraglym

nie udawaj sam naiwniaka. Jesli nie ma polskiej opozycji, to dlaczego jestes taki aktywny i popierasz tego ewidentnego esbuca o kryptonimie *boukun*, ktory te opozycje kompromituje siegajac do oszczerstw , klamstw i podlosci...

Przeciez czytasz Aleksandra Sciosa, nawet wklejasz jego teksty w sieci, ktory
tlumaczy jak krowie na rowie, o co toczy sie w tej chwili gra w Polsce.

On na pewno by z takim lachem esbeckim, ktory posluguje sie w sieci kryptonimem *boukun* by nie dyskutowal. --

Data: 2012-03-31 23:27:49
Autor: u2
Skoro jest tak dobrze
W dniu 2012-03-31 23:24,  Obserwator pisze:
[...]

A kogo zaliczasz do t.zw. opozycji ?

Data: 2012-03-31 22:57:35
Autor: boukun
Skoro jest tak dobrze

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f776d62$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A na czym polega subtelność idioty cyrkusa i celność paściarza warzywnego?

boukun

Data: 2012-03-31 22:59:36
Autor: u2
Skoro jest tak dobrze
W dniu 2012-03-31 22:57, boukun pisze:
No wiesz, nikt tutaj nikogo na sile nie trzyma. Trudno wymagac od
rzeznika z profesji subtelnosci cyrkusa, czy celnosci warzywnego :)

A na czym polega subtelność idioty cyrkusa i celność paściarza warzywnego?

No wiesz nikt tak subtelnie nie przypierdoli jak cyrkus, ani tak celnie
nie wpastuje GWna jak warzywny aka kałecki ;)

Data: 2012-03-31 22:00:06
Autor: boukun
Skoro jest tak dobrze

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Oj wszyscy, wszyscy, wszyscy oni byli wyselekcjonowani przez Kiszczaka, o czym świadczy chociażby ten tu Obserwator, który broni tak jak Kaczyński w Fundacji Batorego, układu okrągłego stołu...

boukun

Data: 2012-03-31 20:01:51
Autor: Obserwator
Skoro jest tak dobrze

Oj wszyscy, wszyscy, wszyscy oni byli wyselekcjonowani przez Kiszczaka, o czym świadczy chociażby ten tu Obserwator, który broni tak jak Kaczyński w Fundacji Batorego, układu okrągłego stołu...

spierdalaj chuju esbecki...

Data: 2012-03-31 22:29:56
Autor: boukun
Skoro jest tak dobrze

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl7nrf$pcc$1inews.gazeta.pl...

[...]

Znów mi o dziwo przypominasz Tzvę?

boukun

Data: 2012-03-31 22:44:43
Autor: u2
Skoro jest tak dobrze
W dniu 2012-03-31 22:00, boukun pisze:
[...]

No nie wszyscy. Na przyklad Olszewski to z pewnoscia zaden agenciak. On
tam byl jako niezalezny ekspert, ktorego chcieli jako przedstawiciela
"S", ale sie bezpieczniakom nie dal wmanewrowac w role, do ktorej nie
mial legitymizacji "S".

Data: 2012-03-31 22:51:05
Autor: boukun
Skoro jest tak dobrze

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f776cc0$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Olszewski vel Oksner? Jego rola jest też niejasna, swego czasu bronił także z urzędu KORników..., czyli sami swoi...

Jest ich tak dużo, że biją się czasami sami między sobą o władzę...

boukun

Data: 2012-03-31 22:55:13
Autor: u2
Skoro jest tak dobrze
W dniu 2012-03-31 22:51, boukun pisze:
[...]

Nie musial zmieniac nazwiska. Olszewski to oznaka, ze to polski Zyd, a
nie sowiecki. Sowieccy Zydzi przyjmowali polskobrzmiace nazwiska n.p.
Swiatlo ;)

Data: 2012-03-31 17:51:04
Autor: bolek
Skoro jest tak dobrze

[...]

[...]