Skoro jest tak dobrze

Data: 2012-04-01 13:16:50
Autor: bolek
Skoro jest tak dobrze

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jl6afd$ibk$1mx1.internetia.pl...
To dlaczego jest tak ¼le?

Minister po¿al siê bo¿e bez pesel Rostowski twierdzi³ (nie on jeden), ¿e Polska jako jedyny kraj w Europie przeszed³ jaki¶ tam kryzys ³agodnie i mia³a w ostatnich latach najwy¿szy przyrost gospodarczy...
To ja siê pytam, skoro nam siê najlepiej powodzi, to dlaczego próbuje siê wdra¿aæ plan niszczenia emerytów i wprowadza najgorsze warunki przej¶cia na emeryturê? Kiedy w koñcu przestaniemy byæ najgorzej traktowanym narodem w Europie?  Kiedy bêdziemy mieæ ¶rednie emerytalne warunki europejskie, skoro tak dobrze siê w Polsce dzieje?

boukun
Bo to por±bane "pañstwo" to bankrut !
Nie myliæ z Polsk± !

bolek

Data: 2012-04-02 06:51:09
Autor: stevep
Skoro jest tak dobrze
Dnia 01-04-2012 o 13:16:50 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Ależ nikt nie jest w stanie pomylić, że jesteś polityczny bankrut.

--
stevep

Skoro jest tak dobrze