Skoro już mowa o kredytach i pożyczkach...

Data: 2010-01-21 10:28:31
Autor: Woland
Skoro już mowa o kredytach i pożyczkach...
.... też zawsze tego unikałem jak ognia... Wszystko co mam kupiłem za
gotówkę, prócz mieszkania, które będę spłacał jeszcze przez 12 lat...
Teraz marzy mi się nowa fura.. Gdybym sprzedał Tiguana za co najmniej
90 tys. mógłbyś wziąć kredyt na BMW 335i xDrive Steptronic... W
oszczędnościach mam trochę ponad 35 tys, akurat by starczyło...

http://www.nowe.mojeauto.pl/cennik-dane-techniczne-wyposazenie/BMW/Seria-3/2-drzwiowy/turbo-benzynowy/335i-xDrive-Steptronic,276894.html

A potem 8 lat po 2 tys. zł. miesięcznie... To by razem z moim kredytem
mieszkaniowym dało ok. 5 tys... Na życie zostałoby mi niecałe 3
kawałki... :}

Data: 2010-01-22 07:15:16
Autor: sofu

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości
[...]

Zwiększ intensywność stosunków to ci z ch....yyy palcem  w dupie wystarczy.

sofu

Skoro już mowa o kredytach i pożyczkach...