[NTG] Skoro juz tak bardzo odchodzimy od basketu...

Data: 2009-03-19 14:32:20
Autor: s
[NTG] Skoro juz tak bardzo odchodzimy od basketu...
.... To posluchajcie sobie:

http://www.wrzuta.pl/audio/bkihPez4jr/skrzydelko

W grudniu nabylem sobie recorder do mojej gitarki w charakterze prezentu podchoinkowego, teraz sezon sie konczy i powoli zaczynam go uzywac :D

.... zeby nie bylo, zem taki zatracony w fb.

Pozdr

BTW - ktos na jedenj z grup zwrocil uwage, ze w tytule watku trza dawac NTG, nie OT. OT to wtedy, gdy skreca sie w bok z watku. Wiec ja sie podporzadkowuje :-)

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-19 07:11:20
Autor: L'e-szczur
On 19 Mar, 14:32, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
[...]

No Hendrix to to nie jest ;-P
Na razie nie rzucaj fb - w tym sa przynajmniej jakies pieniadze ;-)

Ja tam z solowek gitarowych najbardziej lubie moment w ktorym
gitarzysta bierze pierwszy zamach przed roztrzaskaniem instrumentu o
scene :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-19 15:15:23
Autor: s
Skoro juz tak bardzo odchodzimy od basketu...
No Hendrix to to nie jest ;-P
Na razie nie rzucaj fb - w tym sa przynajmniej jakies pieniadze ;-)

Taaa?
A iles zarobil?:D

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-19 15:18:48
Autor: L'e-szczur
Skoro juz tak bardzo odchodzimy od basketu...
> No Hendrix to to nie jest ;-P
> Na razie nie rzucaj fb - w tym sa przynajmniej jakies pieniadze ;-)

Taaa? A iles zarobil?:D

No wlasnie na razie są bo jeszcze nie zaczalem zarabiac. Korzystajcie poki mozna, bo jak zaczne to bedzie po zawodach. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-19 15:22:11
Autor: s
Skoro juz tak bardzo odchodzimy od basketu...
No wlasnie na razie są bo jeszcze nie zaczalem zarabiac. Korzystajcie poki mozna, bo jak zaczne to bedzie po zawodach. ;-)

Spoko.
Jam latwowierny jest, ale tu konkretnie - zobacze to uwierze :-P

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-19 14:37:20
Autor: Rasheed
[NTG] Skoro juz tak bardzo odchodzimy od basketu...
"s" <s@krzak.wp.pl> wrote in message news:gpthd3$f5u$1inews.gazeta.pl...
... To posluchajcie sobie:

BTW - ktos na jedenj z grup zwrocil uwage, ze w tytule watku trza dawac NTG, nie OT. OT to wtedy, gdy skreca sie w bok z watku. Wiec ja sie podporzadkowuje :-)
 Nie ma polskich odpowiednikow tego gowna?? "Nie bedzie Anglik plul nam w twarz...." :)

Rasheed

Data: 2009-03-19 14:41:37
Autor: s
[...]

A co?
Nie Ta Grupa brzmi niepolsko? :-)

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-19 14:46:06
Autor: Rasheed
"s" <s@krzak.wp.pl> wrote in message news:gpthuf$f5u$4inews.gazeta.pl...
[...]

Hehe, no to jeszcze OT mi przetlumacz

Rasheed

Data: 2009-03-19 14:51:08
Autor: s
[NTG] Skoro juz tak bardzo odchodzimy od basketu...
Hehe, no to jeszcze OT mi przetlumacz

Odchodze Troszeczke

Proste :-)

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-19 22:01:17
Autor: Szczepan Radzki
s pisze:
Hehe, no to jeszcze OT mi przetlumacz

Odchodze Troszeczke

Proste :-)

Około tematu?:)

Szczepan Radzki

Data: 2009-03-19 15:21:18
Autor: Tomasz Radko
Rasheed pisze:
[...]

Obok Tematu.

pzdr

TRad

[NTG] Skoro juz tak bardzo odchodzimy od basketu...