Skoro mowa o kartach kibica...

Data: 2010-09-14 11:25:12
Autor: UGI
Skoro mowa o kartach kibica...
''GO TO THE BANK TO GET YOUR SEASON TICKET!

Milan turns to its fans: if you bought a season ticket for the Champions League, but still haven’t got your Rossonero Heart card, don’t forget to go to pick it up in a bank before Milan-Auxerre! Withouth the Rossonero Heart card you won’t be allowed into the stadium to watch the game! In case your card isn’t yet available, you'll have to ask for an equivalent coupon for access to the stadium. ''

http://www.acmilan.com/index.aspx

Czy we Wloszech tez kogos pojebalo? Jestem jeszcze w stanie zrozumiec ze Polonia Warszawa ma w dupie turystow, czy innych osob chcacych pojsc na mecz przy Konwiktorskiej, bo chetnych wielu pewnie nie ma, ale jezeli cos takiego wprowadza AC Milan - jeden ze slynniejszych klubow w Europie to ja sie pytam co za idioci nim zarzadzaja? Napisalem maila do milanclubpolonia i oni potwierdzili ze jesli chce isc na mecz z Auxerre to musze miec karte Rossonero Heart, ktora wyrabia sie co najmniej przez tydzien.

Jak widac nie mylilem sie co do tego ze sprawa biletow w tym kraju to jeden wielki zart. Juz nie moge sie doczekac czego sie dowiem w tej kwestii pojutrze w Turynie.  --

Skoro mowa o kartach kibica...