Skoro reklamujemy tu różne wi¶nie itp. to czy...

Data: 2013-02-11 14:06:16
Autor: wromek
Skoro reklamujemy tu różne wi¶nie itp. to czy...
mogę tu zareklamować swojego linka, za skorzystanie z którego płacę bonusa?
Kilka osób już skorzystało i my¶lę, że się nie zawiodło (Eneuel się nie
liczy, bo to bank zawalił :) ale zapraszam go po inne produkty z mojej oferty
;)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2013-02-11 11:23:11
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 11 lutego 2013 14:06:16 UTC+1 użytkownik wromek wytnij napisał:
mogę tu zareklamować swojego linka, za skorzystanie z którego płacę bonusa?

Kilka osób już skorzystało i my¶lę, że się nie zawiodło (Eneuel się nie

liczy, bo to bank zawalił :) ale zapraszam go po inne produkty z mojej

Ja też się nie liczę? ;)

Data: 2013-02-12 11:15:44
Autor: wromek
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ale Ty przecież dostałe¶ bonusa, czy o czym¶ zapomniałem? ;)

Data: 2013-02-13 03:38:06
Autor: Piotr Hołda
W dniu wtorek, 12 lutego 2013 11:15:44 UTC+1 użytkownik wromek wytnij napisał:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ale Ty przecież dostałe¶ bonusa, czy o czym¶ zapomniałem? ;)

Powiedzmy, że zapomniałe¶. SprawdĽ archiwum poczty.

Data: 2013-02-13 17:18:40
Autor: neoniusz
On 13.02.2013 12:38, Piotr Hołda wrote:

Ale Ty przecież dostałe¶ bonusa, czy o czym¶ zapomniałem? ;)

Powiedzmy, że zapomniałe¶. SprawdĽ archiwum poczty.

A o co to chodzi, bo w ogole postow wromka nie widze?

Data: 2013-02-14 14:20:50
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Wed, 13 Feb 2013 17:18:40 +0100, neoniusz napisał(a):

A o co to chodzi, bo w ogole postow wromka nie widze?

Wromek chce przyspamować, bo daje jakie¶ drobne za otwieranie kont z jego
polecenia, a kilku grupowiczów z tego skorzystało (z przyczyn nieco dla
mnie niejasnych) i niektórzy nie dostali rzeczonych drobnych.

AK

Data: 2013-02-14 14:47:56
Autor: www2
W dniu czwartek, 14 lutego 2013 14:20:50 UTC+1 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:
Dnia Wed, 13 Feb 2013 17:18:40 +0100, neoniusz napisał(a):
Wromek chce przyspamować, bo daje jakie¶ drobne za otwieranie kont z jego

ja skorzystalem i nie narzekam :) i tak musialem konto zalozyc, bo chcialem skorzystac z promocji 3x50zl

Data: 2013-02-14 19:10:14
Autor: wromek
[...]

1. Dla jednych drobne, dla innych mniej,
2. Niektórzy dostali, niektórzy nie, je¶li nie spełnili jakich¶tam warunków,
3. A czemu powody, dla których niektórzy skorzystali, s± niejasne?

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2013-02-15 11:59:49
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Thu, 14 Feb 2013 19:10:14 +0100, wromek napisał(a):

1. Dla jednych drobne, dla innych mniej,

Przyj±łem a priori, że kilkadziesi±t złotych to w 2013 roku s± drobne;
które, oczywi¶cie, szanować należy, ale to nadal drobne.

2. Niektórzy dostali, niektórzy nie, je¶li nie spełnili jakich¶tam warunków,

Nie wnikam, odpowiedziałem tylko neoniuszowi na pytanie, całkowicie
neutralnie.

3. A czemu powody, dla których niektórzy skorzystali, s± niejasne?

Bo bardzo łatwo wyci±ć z tego interesu ciebie - całkowicie zbędnego
po¶rednika - i skasować większ± prowizję, a i kwestie podatkowe ciut
ja¶niejsze się robi±.

AK

Data: 2013-02-14 19:05:20
Autor: wromek
Skoro reklamujemy tu różne wi¶nie itp. to czy...
A o co to chodzi, bo w ogole postow wromka nie widze?

A bo ja tak skacze po serwerach, bo mój prowajder jest blokowany przez serwer neostrady.
Może teraz będzie widać moje posty.

Oferuję bonusy za korzystanie z usług bankowych (itp.) korzystaj±c z mojego linka polecaj±cego.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2013-02-14 19:02:52
Autor: wromek
> [...]

Ale Ty przecież dostałe¶ bonusa, czy o czym¶ zapomniałem? ;)

Powiedzmy, że zapomniałe¶. SprawdĽ archiwum poczty.
A Ty się nie przypomniałe¶, data akceptacji to dopiero 14 stycznia-czyli Tobie też się nie spieszyło.

--
pozdrawiam, wromek

Skoro reklamujemy tu różne wi¶nie itp. to czy...