Skoro tak lubicie się zrzucać na mafię lekarsko-szpitaln±...

Data: 2012-01-08 11:05:40
Autor: Tzva Adonai
Skoro tak lubicie się zrzucać na mafię lekarsko-szpitaln±...
... i kupować sprzęt za którego korzystanie będ± was kasować trzykrotnie przy
pomocy składek zdrowotnych, podatków i odmowy refundacji, to może zrzucicie
się też na kilka autokarów dla mojej nowo powstałej firmy transportowej?..
Obiecuję, że też was skasuję...

Data: 2012-01-08 12:08:44
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/08/2012 12:05 PM, Tzva Adonai wrote:
[...]

Ja potrzebuje parę milionów euro na dom na Karaibach.

Data: 2012-01-08 12:22:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Skoro tak lubicie się zrzucać na mafię lekarsko-szpitaln±...

Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jebtft$9gr$1usenet.news.interia.pl...

To zrób tak± akcję jak Owsiak.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-08 12:22:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Skoro tak lubicie się zrzucać na mafię lekarsko-szpitaln±...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jebta4$oam$1inews.gazeta.pl...

Data: 2012-01-08 11:25:53
Autor: Tzva Adonai
Skoro tak lubicie się zrzucać na mafię lekarsko-szpitaln±...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
To zrób tak± akcję jak Owsiak.

Łatwo powiedzieć.. Najpierw wszystkie kanały telewizji publicznej musiałyby mi
udostępnić czas antenowy za darmo... Przekonasz ich?...

Data: 2012-01-08 13:12:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Skoro tak lubicie się zrzucać na mafię lekarsko-szpitaln±...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jebug1$rgc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Owsiak przekonał. Czyli jest możliwe. Próbuj dalej. Ja najwyżej mogę ci pokibicować. I nie obawiaj się, nie będę kibicował jak "Staruch".

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-08 17:33:15
Autor: jadrys
Skoro tak lubicie się zrzucać na mafię lekarsko-szpitalną...
W dniu 2012-01-08 12:05, Tzva Adonai pisze:
.. i kupować sprzęt za którego korzystanie będą was kasować trzykrotnie przy
pomocy składek zdrowotnych, podatków i odmowy refundacji, to może zrzucicie
się też na kilka autokarów dla mojej nowo powstałej firmy transportowej?..
ObiecujÄ™, ĹĽe teĹĽ was skasujÄ™...

Jak siÄ™ nazywa ta firma?

Data: 2012-01-08 12:33:57
Autor: Marek
On 8 Sty, 17:33, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> się też na kilka autokarów dla mojej nowo powstałej firmy transportowej?..

Jak się nazywa ta firma?

JeruzalemTour

Data: 2012-01-08 22:39:39
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-08 21:33, Marek pisze:
[...]

A ty, e-zop, pewnie jesteś udziałowcem?...

Skoro tak lubicie się zrzucać na mafię lekarsko-szpitaln±...