Skoro tzw "ateisci"

Data: 2009-11-19 14:38:58
Autor: konserwator
Skoro tzw "ateisci"
nie uznaja Boga wiec symbole religinje powinny byc dla nich kompletnie obojetne wiec czemu protestuja przeciw wieszaniu krzyzykow na scianach a nie protestuja przeciw wieszaniu trojkatow i gwiazd (np na choinkach?) albo nie protestuja przeciw wieszaniu na scianach prostokatow (np. tablic)?
Przeciez dla nich symbole religijne: krzyze, gwiazdy, polksiezyce, menory powinny byc totalnie obojetne.....
skoro sa ateistami...Czyli nie sa wcale takie obojetne!
To dzieci satana
Apage satanas!

Data: 2009-11-19 08:58:49
Autor: J-23
Skoro tzw "ateisci"
On 19 Lis, 14:38, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:
[...]

Ateisci nie maja zadnej niecheci do krzyza jako symbolu wiary.
Ateisci szanuja ten symbol.
Co wiecej ateisci rozumieja ze dla osob religijnych ten symbol wiary,
jest szalenie wazny.
Ale wieszanie tegoz symbolu (krzyza) w miejscach swieckich jest
niestosowne.
Bo miejsce swieckie tj. szkola, urzad... itede, nie jest miejscem
kultu religijnego.
Co wiecej do takiego miejsca przychodza osoby innej wiary i innych
wyznan.
I ten wiszacy krzyz wzbudza w tych ludziach okreslona niechec.
Nie chca go. Nie chca ogladac zwlok ludzkich wyeksponowanych na widok
publiczny.
Najlepszym miejscem na powieszenie krzyza jest swiatynia.
Zadowala wiernych. Zas niewierni jesli nie chca to do tej swiatyni nie
pojda.

J-23 itede

Data: 2009-11-19 18:11:50
Autor: Piotr
Skoro tzw "ateisci"
Dnia Thu, 19 Nov 2009 08:58:49 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

Ateisci nie maja zadnej niecheci do krzyza jako symbolu wiary.
Ateisci szanuja ten symbol.
Co wiecej ateisci rozumieja ze dla osob religijnych ten symbol wiary,
jest szalenie wazny.

Ten fragment mnie wzruszył... I nawet pomyślałem, z żalem, kurna dlaczego
tacy ateisci nie zaglądają na psp?
Piotr

Data: 2009-11-19 18:18:01
Autor: =heÂŽsk=
Skoro tzw "ateisci"
On Thu, 19 Nov 2009 08:58:49 -0800 (PST), J-23 <khanula@gazeta.pl>
I ten wiszacy krzyz wzbudza w tych ludziach okreslona niechec.
Nie chca go. Nie chca ogladac zwlok ludzkich wyeksponowanych na widok
publiczny.

 ach tak? a jak jakas godna pozalowania artyska rozpiela na krzyzu
 meskie genitala to piales z radosci nad jej geniuszem ?
 --

 HeSk

Data: 2009-11-19 09:28:57
Autor: J-23
Skoro tzw "ateisci"
On 19 Lis, 18:18, =heÂŽsk= <ue bigbred...@interia.pl> wrote:
On Thu, 19 Nov 2009 08:58:49 -0800 (PST), J-23 <khan...@gazeta.pl>

> [...]

 ach tak? a jak jakas godna pozalowania artyska rozpiela na krzyzu
 meskie genitala to piales z radosci nad jej geniuszem ?

Mow za siebie.
Skad wiesz ze rzekomo pialem i to z radosci?

J-23 itede

Data: 2009-11-20 11:29:57
Autor: Polok_Prawdziwy
Skoro tzw "ateisci"
 ach tak? a jak jakas godna pozalowania artyska rozpiela na krzyzu
 meskie genitala to piales z radosci nad jej geniuszem ?

Kukarace naksyzu wywolała...!?

- GUPIś SROMOTNIE jest...!!!

Tonie ksyz był, ino MŁOT z psydługim stylem...!!!

I musem pedzieć, ze ciesy mieto, zetak symboli LUDUPRACUJONCEGO bronicie CIUćMOKI...

Data: 2009-11-19 14:44:38
Autor: Piotr
Skoro tzw "ateisci"
Dnia Thu, 19 Nov 2009 14:38:58 +0100, konserwator napisał(a):

[...]

Przeszkadza im krzyż, bo chcą wprowadzić w jego miejsce swoje "święte"
symbole... :-)
A czy to bedzie brązowe oczko, czy cyrkiej i kielnia, to się dopiero
ustali.
Piotr

Data: 2009-11-19 15:56:57
Autor: cyc
Skoro tzw "ateisci"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:s0g7cb7rg4bj$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie wiem jak  przeciwnikom wiekszania krzyzy  ale mnie krzyz nie przeszkadza ..
Mnie przeszkadza bezczelnosc z jaka lamie sie prawo w tym konstytucje wieszajac w miejscah publicznych krzyze i tylko to !.
Krzyz na scianie w miejscu publiczym jest bowiem zaprzeczeniem swieckosci panstwa a takim jest Polska i wieszanie go wbrew prawu np. pod oslona nocy , jak mialo to miejsce w sejmie , swiadczy nie tylko o wspomnianej bezczelnosci , ktora moze posunac sie do jeszcze innych przypadkow lamania prawa ale rowniez o braku szacunku dla samego krzyza i to w imie partykularnych interesow jakiegos partyjnego kacyka liczacego na ambonowe wsparcie .
Pare dni temu mielismy inny , dalej idacy [przyklad owej bezczelnosci i lekcewazebia prawa . W jednym z miast grupa wiernych pod przywodctwem proboszcza postawila dyzu krzyz w miejscu ublicznym nie pytajac wladz miatsa o zgode . Mowiac inaczej dokonano typewj samowoli budwlanej .
Czy to jest normalne ? , czy mozna przechodzic z takimi sytuacjami do porzadku dziennego ? . A moze jakiemus zidiocialemu do cna koltunowi przyjdzie postawic krzyz np. w samym centrum Warszawy na jednej z glownych ulic ot , dla upamietnienia tego , ze ulica ta przejezdzal papiez . Czy to tez beziemy musieli tolerowac bo zdjecie tego krzyza bedzie poczytywane za swietokradztwo ? .
Ja i pewnie reszta normalnych ludzi w Polsce chce zyc w panstwioe prawa i tylko tyle . Nie ma zgody na bezprawne dzialania nawet jesli beda to biskupi , parymasi  i ich zidiociale koltunskie owieczki , dla ktorych Polska to jeden wielki krzyz .

cyc

cyc

Data: 2009-11-19 15:15:39
Autor: Karol
Skoro tzw
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

i zdjecie krzyza, to juz bedzie zycie w panstwie prawa? Buuuuuuuhahahah

Data: 2009-11-19 17:25:47
Autor: cyc
Skoro tzw

Użytkownik " Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he3ner$p26$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Nioe zdjecie krzyza jest be[prawiem , tylko zawieszania go w miejscach publiucznych bez odpowiedniego prawnego umocowania .
To tak trudno zrozumiec ? . p|odale,m przykla dkseidza , ktory w centrum miasta bezprawnie postawil ze swoimi owcami krzyz , ktory wladze miasta kazaly usunac , na co koltunska czesc miszkancow sie pburzyla .
I o to mi chodzi a nie o to aby krzyze nie wisialy !. Kler nie ma prawa omijac prawa nawet jesli dotyczy to wieszania krzyzy !.
Jasne ? , czy dalej nie chcesz zrozumiec sensu i zagrozen plynacych z tak stawianego problemu ? .

cyc

Data: 2009-11-19 16:43:26
Autor: Karol
Skoro tzw
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Jasne ? , czy dalej nie chcesz zrozumiec sensu i zagrozen plynacych z tak stawianego problemu ? .

dla mnie caly czas jest jasne o co ci chodzi, tyle ze to ty po prostu pojecia
nie masz, ze piszeszac o jakims prawie w sprawie krzyzy, jestes ciezko chorym,
umyslowo uposledzonym czlowiekiem, ktory nie zdaje sobie sprawy z tego, ze
zyje w panstwie kopletnego bezprawia.

To tak, jakby umyslowo chory pacjent z Tworek, zastanawial sie czy krzyz ma
wisiec czy tez nie wisiec w jego pokoju bez klamek:)))

Data: 2009-11-19 17:50:48
Autor: cyc
Skoro tzw

Użytkownik "Karol " <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he3sje$dvd$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

I dlatego nalezy wszystkich , ktorzy je lamia zlapac za ryj , skopac dupsko i wyrzucic do Kanady , tymbardziej jesli to ksiadz , biskup , czy zakonna siostra bu=ijasca po twarzy i szrpaiac za wlosy uposledzone dzecko !.
W tej Kanadzie niech tworza sobie panstwo wdlg ich bezprawnych wzorcow

To tak, jakby umyslowo chory pacjent z Tworek, zastanawial sie czy krzyz ma
wisiec czy tez nie wisiec w jego pokoju bez klamek:)))

Do tego akuratnie ma prawo bo pomieszczenie w ktorym przebywa jest czescie jego prywatnosci ale Ty tego nie jestes w stanie pojac .

cyc

Data: 2009-11-19 16:57:17
Autor: Karol
Skoro tzw
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]

W tej Kanadzie niech tworza sobie panstwo wdlg ich bezprawnych wzorcow

tak jest, wyrzucic, zniszczyc niech niczego nie bedzie...tylko ty w swoim
pokoju bez klamek:)))))))))

> [...]

Do tego akuratnie ma prawo bo pomieszczenie w ktorym przebywa jest czescie jego prywatnosci ale Ty tego nie jestes w stanie pojac .

no racja, jak kazdy psychiczny:))))
cyc

Data: 2009-11-20 08:59:44
Autor: cyc
Skoro tzw

Użytkownik " Karol" <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he3tdd$h6b$1inews.gazeta.pl...

Do tego akuratnie ma prawo bo pomieszczenie w ktorym przebywa jest czescie
jego prywatnosci ale Ty tego nie jestes w stanie pojac .

no racja, jak kazdy psychiczny:))))
cyc

Twoj intelekt zwala z nog !.

cyc

Data: 2009-11-19 17:00:05
Autor: abc
Skoro tzw "ateisci"
Krzyz na scianie w miejscu publiczym jest bowiem zaprzeczeniem swieckosci panstwa a takim jest Polska

Ale nie powinna takim być. Krzyż musi być w szkole, bo szkoła to nie chlew.

Data: 2009-11-19 17:27:43
Autor: cyc
Skoro tzw "ateisci"

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:he3q6t$5bc$1atlantis.news.neostrada.pl...
Krzyz na scianie w miejscu publiczym jest bowiem zaprzeczeniem swieckosci panstwa a takim jest Polska

Ale nie powinna takim być. Krzyż musi być w szkole, bo szkoła to nie chlew.

Z Toba dyskutowac nie bede  bo jestes............powiedzmy delikatnie , szalony a glos takich nie powinien byc brany pod uwage i powaznie traktowany ..

cyc

Data: 2009-11-20 21:33:28
Autor: pluton
Skoro tzw "ateisci"

Ale nie powinna takim być. Krzyż musi być w szkole, bo szkoła to nie
chlew.

i popielniczki.

Nullification

Data: 2010-03-02 01:29:37
Autor: sofu
Skoro tzw "ateisci"

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ale nie powinna takim być. Krzyż musi być w szkole, bo szkoła to nie
chlew.

i popielniczki.

--

a nad nimi krzyż, aby wskazywał gdzie są popielniczki......

Data: 2009-11-20 22:16:00
Autor: marfi
Skoro tzw "ateisci"
[...]

  A co powiesz na tezę: "Szkoła to chlew" -  ale tak nie powino być...

--
marfi

Data: 2009-11-19 19:18:37
Autor: Kudłaty Konservateesta
Skoro tzw "ateisci"

Zobacz, co twój guru robił w Sejmie pod osłoną nocy: http://www.youtube.com/watch?v=zhj4rvei5pg

Data: 2009-11-19 15:08:54
Autor: Polok_Prawdziwy
Skoro tzw "ateisci"
[...]

Bote symbole łobrazajom moje pocucie jestetyki i cłowieceństwa...!!!

- niemogem patseć na torturowanych a potem psybijanych do drewien cowiekuw - to
siem SADYSMUS nazywo...!

Wolołbym jakiś model kukaracy i piknie uformowanom babskom sparkem tam widzieć...

Data: 2009-11-19 16:51:44
Autor: Hans Kloss
Skoro tzw
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisał(a):
Bote symbole łobrazajom moje pocucie jestetyki i cłowieceństwa...!!!

Dwa skrzyżowane patyki? To w takim razie na każdym skrzyżowaniu ulic
popuszczasz pewnie w spodnie ze złości.. nawet mi cię trochę żal, fanatyku.
J-23

Data: 2009-11-19 17:03:10
Autor: Karol
Skoro tzw
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisał(a):
Bote symbole łobrazajom moje pocucie jestetyki i cłowieceństwa...!!!

tak, tak ...wiemy, wiemy juz jakie to twoje poczucie estetyki i
czlowioeczenstwa jest:))

- niemogem patseć na torturowanych a potem psybijanych do drewien cowiekuw - to
siem SADYSMUS nazywo...!

 twoje teksty, to tez sadyzm...i normalnemu czlowiekowi w glowie sie zawraca
jak probuje je zrozumiec.

Wolołbym jakiś model kukaracy i piknie uformowanom babskom sparkem tam widzieć.

....zadna normalna kobieta cie juz nie chce, skoro o tym ciagle tu bredzisz,
zboczencu?

Nie odpisuj, bo i tak ciebie zazwyczaj w ogole nie czytam.

Data: 2009-11-20 11:10:32
Autor: Polok_Prawdziwy
Skoro tzw
Nie odpisuj, bo i tak ciebie zazwyczaj w ogole nie czytam.

Cheee..., cheee..., cheee... - niecytos...?

- rozumim...

Data: 2009-11-20 11:26:15
Autor: Polok_Prawdziwy
Skoro tzw
> Nie odpisuj, bo i tak ciebie zazwyczaj w ogole nie czytam.

Cheee..., cheee..., cheee... - niecytos...?

- rozumim...

Ach..., zapomniołem dodać, zejak kiedysik Jontek kartkem Symonowi napisoł, coby
łowiecki podwiecur ku sałasowi zgnoł, tomu Symek natej kartetce spowrotem
zapisoł, cojej nieznolozł i łowiecek niezagnoł...

PS - Kukaraca bedzie ino kukaracom...

Data: 2009-11-19 21:44:29
Autor: Adam
Skoro tzw "ateisci"

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:he3htt$evu$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]
Zgadza się! Krzyże przeszkadzają wyłącznie satanistom, Żydom i islamistom.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4623 (20091119) __________

Skoro tzw "ateisci"