Skoro tzw "ateisci"

Data: 2009-11-19 14:44:38
Autor: Piotr
Skoro tzw "ateisci"
Dnia Thu, 19 Nov 2009 14:38:58 +0100, konserwator napisał(a):

nie uznaja Boga wiec symbole religinje powinny byc dla nich kompletnie obojetne wiec czemu protestuja przeciw wieszaniu krzyzykow na scianach a nie protestuja przeciw wieszaniu trojkatow i gwiazd (np na choinkach?) albo nie protestuja przeciw wieszaniu na scianach prostokatow (np. tablic)?
Przeciez dla nich symbole religijne: krzyze, gwiazdy, polksiezyce, menory powinny byc totalnie obojetne.....
skoro sa ateistami...Czyli nie sa wcale takie obojetne!
To dzieci satana
Apage satanas!

Przeszkadza im krzyż, bo chcą wprowadzić w jego miejsce swoje "święte"
symbole... :-)
A czy to bedzie brązowe oczko, czy cyrkiej i kielnia, to się dopiero
ustali.
Piotr

Data: 2009-11-19 15:56:57
Autor: cyc
Skoro tzw "ateisci"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:s0g7cb7rg4bj$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie wiem jak  przeciwnikom wiekszania krzyzy  ale mnie krzyz nie przeszkadza ..
Mnie przeszkadza bezczelnosc z jaka lamie sie prawo w tym konstytucje wieszajac w miejscah publicznych krzyze i tylko to !.
Krzyz na scianie w miejscu publiczym jest bowiem zaprzeczeniem swieckosci panstwa a takim jest Polska i wieszanie go wbrew prawu np. pod oslona nocy , jak mialo to miejsce w sejmie , swiadczy nie tylko o wspomnianej bezczelnosci , ktora moze posunac sie do jeszcze innych przypadkow lamania prawa ale rowniez o braku szacunku dla samego krzyza i to w imie partykularnych interesow jakiegos partyjnego kacyka liczacego na ambonowe wsparcie .
Pare dni temu mielismy inny , dalej idacy [przyklad owej bezczelnosci i lekcewazebia prawa . W jednym z miast grupa wiernych pod przywodctwem proboszcza postawila dyzu krzyz w miejscu ublicznym nie pytajac wladz miatsa o zgode . Mowiac inaczej dokonano typewj samowoli budwlanej .
Czy to jest normalne ? , czy mozna przechodzic z takimi sytuacjami do porzadku dziennego ? . A moze jakiemus zidiocialemu do cna koltunowi przyjdzie postawic krzyz np. w samym centrum Warszawy na jednej z glownych ulic ot , dla upamietnienia tego , ze ulica ta przejezdzal papiez . Czy to tez beziemy musieli tolerowac bo zdjecie tego krzyza bedzie poczytywane za swietokradztwo ? .
Ja i pewnie reszta normalnych ludzi w Polsce chce zyc w panstwioe prawa i tylko tyle . Nie ma zgody na bezprawne dzialania nawet jesli beda to biskupi , parymasi  i ich zidiociale koltunskie owieczki , dla ktorych Polska to jeden wielki krzyz .

cyc

cyc

Data: 2009-11-19 15:15:39
Autor: Karol
Skoro tzw
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

i zdjecie krzyza, to juz bedzie zycie w panstwie prawa? Buuuuuuuhahahah

Data: 2009-11-19 17:25:47
Autor: cyc
Skoro tzw

Użytkownik " Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he3ner$p26$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Nioe zdjecie krzyza jest be[prawiem , tylko zawieszania go w miejscach publiucznych bez odpowiedniego prawnego umocowania .
To tak trudno zrozumiec ? . p|odale,m przykla dkseidza , ktory w centrum miasta bezprawnie postawil ze swoimi owcami krzyz , ktory wladze miasta kazaly usunac , na co koltunska czesc miszkancow sie pburzyla .
I o to mi chodzi a nie o to aby krzyze nie wisialy !. Kler nie ma prawa omijac prawa nawet jesli dotyczy to wieszania krzyzy !.
Jasne ? , czy dalej nie chcesz zrozumiec sensu i zagrozen plynacych z tak stawianego problemu ? .

cyc

Data: 2009-11-19 16:43:26
Autor: Karol
Skoro tzw
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Jasne ? , czy dalej nie chcesz zrozumiec sensu i zagrozen plynacych z tak stawianego problemu ? .

dla mnie caly czas jest jasne o co ci chodzi, tyle ze to ty po prostu pojecia
nie masz, ze piszeszac o jakims prawie w sprawie krzyzy, jestes ciezko chorym,
umyslowo uposledzonym czlowiekiem, ktory nie zdaje sobie sprawy z tego, ze
zyje w panstwie kopletnego bezprawia.

To tak, jakby umyslowo chory pacjent z Tworek, zastanawial sie czy krzyz ma
wisiec czy tez nie wisiec w jego pokoju bez klamek:)))

Data: 2009-11-19 17:50:48
Autor: cyc
Skoro tzw

Użytkownik "Karol " <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he3sje$dvd$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

I dlatego nalezy wszystkich , ktorzy je lamia zlapac za ryj , skopac dupsko i wyrzucic do Kanady , tymbardziej jesli to ksiadz , biskup , czy zakonna siostra bu=ijasca po twarzy i szrpaiac za wlosy uposledzone dzecko !.
W tej Kanadzie niech tworza sobie panstwo wdlg ich bezprawnych wzorcow

To tak, jakby umyslowo chory pacjent z Tworek, zastanawial sie czy krzyz ma
wisiec czy tez nie wisiec w jego pokoju bez klamek:)))

Do tego akuratnie ma prawo bo pomieszczenie w ktorym przebywa jest czescie jego prywatnosci ale Ty tego nie jestes w stanie pojac .

cyc

Data: 2009-11-19 16:57:17
Autor: Karol
Skoro tzw
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]

W tej Kanadzie niech tworza sobie panstwo wdlg ich bezprawnych wzorcow

tak jest, wyrzucic, zniszczyc niech niczego nie bedzie...tylko ty w swoim
pokoju bez klamek:)))))))))

> [...]

Do tego akuratnie ma prawo bo pomieszczenie w ktorym przebywa jest czescie jego prywatnosci ale Ty tego nie jestes w stanie pojac .

no racja, jak kazdy psychiczny:))))
cyc

Data: 2009-11-20 08:59:44
Autor: cyc
Skoro tzw

Użytkownik " Karol" <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he3tdd$h6b$1inews.gazeta.pl...

Do tego akuratnie ma prawo bo pomieszczenie w ktorym przebywa jest czescie
jego prywatnosci ale Ty tego nie jestes w stanie pojac .

no racja, jak kazdy psychiczny:))))
cyc

Twoj intelekt zwala z nog !.

cyc

Data: 2009-11-19 17:00:05
Autor: abc
Skoro tzw "ateisci"
Krzyz na scianie w miejscu publiczym jest bowiem zaprzeczeniem swieckosci panstwa a takim jest Polska

Ale nie powinna takim być. Krzyż musi być w szkole, bo szkoła to nie chlew.

Data: 2009-11-19 17:27:43
Autor: cyc
Skoro tzw "ateisci"

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:he3q6t$5bc$1atlantis.news.neostrada.pl...
Krzyz na scianie w miejscu publiczym jest bowiem zaprzeczeniem swieckosci panstwa a takim jest Polska

Ale nie powinna takim być. Krzyż musi być w szkole, bo szkoła to nie chlew.

Z Toba dyskutowac nie bede  bo jestes............powiedzmy delikatnie , szalony a glos takich nie powinien byc brany pod uwage i powaznie traktowany ..

cyc

Data: 2009-11-20 21:33:28
Autor: pluton
Skoro tzw "ateisci"

Ale nie powinna takim być. Krzyż musi być w szkole, bo szkoła to nie
chlew.

i popielniczki.

Nullification

Data: 2010-03-02 01:29:37
Autor: sofu
Skoro tzw "ateisci"

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ale nie powinna takim być. Krzyż musi być w szkole, bo szkoła to nie
chlew.

i popielniczki.

--

a nad nimi krzyż, aby wskazywał gdzie są popielniczki......

Data: 2009-11-20 22:16:00
Autor: marfi
Skoro tzw "ateisci"
[...]

  A co powiesz na tezę: "Szkoła to chlew" -  ale tak nie powino być...

--
marfi

Data: 2009-11-19 19:18:37
Autor: Kudłaty Konservateesta
Skoro tzw "ateisci"

Krzyz na scianie w miejscu publiczym jest bowiem zaprzeczeniem swieckosci panstwa a takim jest Polska i wieszanie go wbrew prawu np. pod oslona nocy , jak mialo to miejsce w sejmie

Zobacz, co twój guru robił w Sejmie pod osłoną nocy: http://www.youtube.com/watch?v=zhj4rvei5pg

Skoro tzw "ateisci"