Skoro tzw "ateisci"

Data: 2009-11-19 08:58:49
Autor: J-23
Skoro tzw "ateisci"
On 19 Lis, 14:38, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:
nie uznaja Boga wiec symbole religinje powinny byc dla nich kompletnie
obojetne wiec czemu protestuja przeciw wieszaniu krzyzykow na scianach a nie
protestuja przeciw wieszaniu trojkatow i gwiazd (np na choinkach?) albo nie
protestuja przeciw wieszaniu na scianach prostokatow (np. tablic)?
Przeciez dla nich symbole religijne: krzyze, gwiazdy, polksiezyce, menory
powinny byc totalnie obojetne.....
skoro sa ateistami...Czyli nie sa wcale takie obojetne!
To dzieci satana
Apage satanas!

Ateisci nie maja zadnej niecheci do krzyza jako symbolu wiary.
Ateisci szanuja ten symbol.
Co wiecej ateisci rozumieja ze dla osob religijnych ten symbol wiary,
jest szalenie wazny.
Ale wieszanie tegoz symbolu (krzyza) w miejscach swieckich jest
niestosowne.
Bo miejsce swieckie tj. szkola, urzad... itede, nie jest miejscem
kultu religijnego.
Co wiecej do takiego miejsca przychodza osoby innej wiary i innych
wyznan.
I ten wiszacy krzyz wzbudza w tych ludziach okreslona niechec.
Nie chca go. Nie chca ogladac zwlok ludzkich wyeksponowanych na widok
publiczny.
Najlepszym miejscem na powieszenie krzyza jest swiatynia.
Zadowala wiernych. Zas niewierni jesli nie chca to do tej swiatyni nie
pojda.

J-23 itede

Data: 2009-11-19 18:11:50
Autor: Piotr
Skoro tzw "ateisci"
Dnia Thu, 19 Nov 2009 08:58:49 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

Ateisci nie maja zadnej niecheci do krzyza jako symbolu wiary.
Ateisci szanuja ten symbol.
Co wiecej ateisci rozumieja ze dla osob religijnych ten symbol wiary,
jest szalenie wazny.

Ten fragment mnie wzruszył... I nawet pomyślałem, z żalem, kurna dlaczego
tacy ateisci nie zaglądają na psp?
Piotr

Data: 2009-11-19 18:18:01
Autor: =heÂŽsk=
Skoro tzw "ateisci"
On Thu, 19 Nov 2009 08:58:49 -0800 (PST), J-23 <khanula@gazeta.pl>
I ten wiszacy krzyz wzbudza w tych ludziach okreslona niechec.
Nie chca go. Nie chca ogladac zwlok ludzkich wyeksponowanych na widok
publiczny.

 ach tak? a jak jakas godna pozalowania artyska rozpiela na krzyzu
 meskie genitala to piales z radosci nad jej geniuszem ?
 --

 HeSk

Data: 2009-11-19 09:28:57
Autor: J-23
Skoro tzw "ateisci"
On 19 Lis, 18:18, =heÂŽsk= <ue bigbred...@interia.pl> wrote:
On Thu, 19 Nov 2009 08:58:49 -0800 (PST), J-23 <khan...@gazeta.pl>

> [...]

 ach tak? a jak jakas godna pozalowania artyska rozpiela na krzyzu
 meskie genitala to piales z radosci nad jej geniuszem ?

Mow za siebie.
Skad wiesz ze rzekomo pialem i to z radosci?

J-23 itede

Data: 2009-11-20 11:29:57
Autor: Polok_Prawdziwy
Skoro tzw "ateisci"
 ach tak? a jak jakas godna pozalowania artyska rozpiela na krzyzu
 meskie genitala to piales z radosci nad jej geniuszem ?

Kukarace naksyzu wywolała...!?

- GUPIś SROMOTNIE jest...!!!

Tonie ksyz był, ino MŁOT z psydługim stylem...!!!

I musem pedzieć, ze ciesy mieto, zetak symboli LUDUPRACUJONCEGO bronicie CIUćMOKI...

--

Skoro tzw "ateisci"