Skoro znamy juz MVP to poznajmy DPY

Data: 2009-03-19 02:35:03
Autor: Leszczur
Skoro znamy juz MVP to poznajmy DPY
Panie i Panowie oto Dwight Howard.
Nie sadze, ze ktokolwiek wlasnie uniosl brwi w gescie zdziwienia (moze
poza niektorymi wyznawcami Berriego), ale przyjmujac, ze DPY w
ostatnich 20 latach zwykle wedruje do czlowieka bedacego w scislej
czolowce zbiorek i blokow (poza nielicznymi wyjatkami typu KG, RonRon
czy Payton ktorzy dostali te nagrode za wklad nie do konca mierzalny)
to kolejny mecz Howarda z 15 zbiorkami i minimum 5 blokami powinien
przesadzic sprawe definitywnie.
Hollinger pisze, ze 15+6 Howarda przeciwko Cavs bylo jego 10 takim
meczem w sezonie. Reszta ligi wspolnie ma takich spotkan 5 (po jednym
Horforda, Duncana, Biedrinsa, Camby'ego i Przybilli).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-19 02:57:33
Autor: sooobi
On 19 Mar, 10:35, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
Panie i Panowie oto Dwight Howard.

A dzis tez wylonil nam sie ROY. W bezposrednim pojecynku Rose wypad o
klase lepiej niz Westbrook, i moim zdaniem to on dostanie Roy'a

pzdr

Data: 2009-03-19 03:11:23
Autor: L'e-szczur
On 19 Mar, 10:57, soo...@gmail.com wrote:
> [...]

A dzis tez wylonil nam sie ROY. W bezposrednim pojecynku Rose wypad o
klase lepiej niz Westbrook, i moim zdaniem to on dostanie Roy'a

A caly czas ROY powinien isc dla Lopeza! Widziales co ON zagral?
Carter mogl sobie zebrac pochwaly za cisniecie prawie 30 punktow, ale
to Lopez zniszczyl Lee i Knicksow.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-19 03:31:54
Autor: sooobi
On 19 Mar, 11:11, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> A dzis tez wylonil nam sie ROY. W bezposrednim pojecynku Rose wypad o
> klase lepiej niz Westbrook, i moim zdaniem to on dostanie Roy'a

A caly czas ROY powinien isc dla Lopeza! Widziales co ON zagral?

Ale ja tez tak mysle, pisalem to juz ostatnio. Ale niestety Lopez ihmo
nie ma szans z Rosem

pzdr

Data: 2009-03-19 15:48:56
Autor: wiLQ
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A caly czas ROY powinien isc dla Lopeza! Widziales co ON zagral?

Ale ja tez tak mysle, pisalem to juz ostatnio. Ale niestety Lopez ihmo
nie ma szans z Rosem

... a to wszystko na podstawie hype'u i kilku wygranych w standings...
Ech.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-19 15:48:20
Autor: wiLQ
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Nie sadze, ze ktokolwiek wlasnie uniosl brwi w gescie zdziwienia (moze
poza niektorymi wyznawcami Berriego),

Mozesz rozwinac dopisek w nawiasie?

[...]

Przechwyty byly mierzalne ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-19 08:50:22
Autor: L'e-szczur
On 19 Mar, 15:48, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Nie sadze, ze ktokolwiek wlasnie uniosl brwi w gescie zdziwienia (moze
> poza niektorymi wyznawcami Berriego),

Mozesz rozwinac dopisek w nawiasie?

Uwazasz, ze za malo mamy flejmow na prsk?

> [...]
> czolowce zbiorek i blokow (poza nielicznymi wyjatkami typu KG, RonRon
> czy Payton ktorzy dostali te nagrode za wklad nie do konca mierzalny)

Yup. Byly. Tak jak i bloki oraz zbiorki. W tamtym sezonie defensywnie
dominowali Robinson, Olajuwon i Mutombo, wiec GP dostal za cos
niemierzalnego ;-)
I juz powazniej - nagrode dostal Payton, bo Sonics mieli najlepszy
bilans w lidze (no i wyzej wymianiona trojka zebrala 4 ostatnie
nagrody), a w dodatku PG nie byl DPY od dobrej dekady.
Trzeba bylo przelamac nude ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-19 17:16:02
Autor: wiLQ
Skoro znamy juz MVP to poznajmy DPY

> Mozesz rozwinac dopisek w nawiasie?

Uwazasz, ze za malo mamy flejmow na prsk?

Ale dlaczego ma to prowadzic do flejmu? Jestem zaskoczony, ze czepnales
sie Berriego gdy wg jego systemu Dwight jest w scislej ligowej czolowce.
 --
pzdr
wiLQ

Skoro znamy juz MVP to poznajmy DPY