Skorża podał się do dymisji

Data: 2009-07-24 13:23:19
Autor: Przemek Budzyński
Skorża podał się do dymisji
Trener Wisły Maciej Skorża po odpadnięciu zespołu z europejskich pucharów podał się do dymisji. Nie oznacza to jednak, że szkoleniowiec nie zostanie na stanowisku. Dymisja nie została jeszcze rozpatrzona. Na ostateczne rozstrzygnięcia w sprawie przyszłości Macieja Skorży prawdopodobnie będzie trzeba poczekać do przyszłego tygodnia. honorowo, trzeba przyznać, bo gdyby został zwolniony bez wółasnej prośby, dostałby odszkodowanie. Czy powinien odejść?

Szkoleniowcem jest moim zdaniem dobrym, ostatnio zdecydowanie przecenił możliwości swoich graczy, ale warsztat ma nienajgorszy. No, chyba, że potwierdizłyby się plotki o faworyzowaniu przez Skorże i Bednarza niektórych menadżerów kosztem innych jako przyczynie niezawarcia paru kontraktów - wtedy inna broszka. Przy zakręconym kurku Cupiała nie popracuje sobie w Wiśle nawet Alex Ferguson. Trzeba się z tym pogodzić. --

Data: 2009-07-24 15:48:27
Autor: bodyn
Skorża podał się do dymisji
Przemek Budzyński pisze:

Przy zakręconym kurku Cupiała nie popracuje sobie w Wiśle nawet Alex Ferguson. Trzeba się z tym pogodzić.
Wystarczylo przejsc Levadia i by przyszla kasa do klubu. Z kazdym wyeliminowanym przeciwnikiem wiecej.
ile moze Cupial dopalacac. Wczesniejsze zakupy pompowanie nic nei dawalo, obecny brak pompowania daje podobnie.
Wiec co za roznica

Data: 2009-07-24 14:50:49
Autor: Przemek Budzyński
Skorża podał się do dymisji
bodyn <bodun@wytnijto.o2.pl> napisał(a):
Wystarczylo przejsc Levadia i by przyszla kasa do klubu.

ale z zawodnikami kupionymi w Biedronce  nie przejdzie się nawet Levadii w dzisiejszych czasach. A tym bardziej, kiedy tkaich zwodników nawet nie próbuje się kupować, jak miało to miejsce obecnie.
Z kazdym wyeliminowanym przeciwnikiem wiecej.

j.w.

ile moze Cupial dopalacac. Wczesniejsze zakupy pompowanie nic nei dawalo, obecny brak pompowania daje podobnie.
Wiec co za roznica

taka jak między Schalke a Levadią. Dla mnie jednak duża. Pompowanie to w dużej mierze mit. Bo co to niby za pompowanie, kiedy w najważniejszych momentach drużynę się robijało, zamiast ją wzmacniac. Cupiał wpakował w zespół mnóstwo pieniędzy, owszem, ale ich ogromna częśc była ulokowana fatalnie i w złych momentach. Od czasu meczu z Tbilisi starań o wzmocnienie tego zespołu już zwyczajnie ____nie ma____. Sa już tylko działania pozorowane. --

Data: 2009-07-24 20:09:03
Autor: bodyn
Skorża podał się do dymisji
Przemek Budzyński pisze:
[...]

O widze, ze nastepny wyznawca Skrozy Macka co trenerem dobrym jest.
Dobry trener ale
-z Barcelona odpadl bo nie moglo by cianczej
-z Tottehamem odpadl bo czegos zabraklo
- z Levadia odpadl bo wszystkiego zabraklo
Ale jest OK. Mogl np z Levadia oba mecze przegrac a tak byl jeden remis.
I zawodnicy Wisly sa moze z Biedronki ale w takim razie z Levadi sa z osiedlowego warzywniaka.
Jednak dyrektor warzywniaka zrobil wiekszy obrot niz z dyrektor Biedronki.
Ale to wina owocow ze zle wygladaly.

ile moze Cupial dopalacac. Wczesniejsze zakupy pompowanie nic nei dawalo, obecny brak pompowania daje podobnie.
Wiec co za roznica

taka jak między Schalke a Levadią. Dla mnie jednak duża.
Schalke?? Czy mowisz o tym jednarazowym wypadku przy odpadaniu?
No bylo kiedys cos takiego ze Wisle udalo sie przejsc druzyne potancjalnie lepsza.
Tamten sezon psuje statystyki. Gdyby nie on bylyby tylko sam epiekne katastrofy
[...]

Najlepiej Skorza pozorowal przygotowania do sezonu teraz. i znane haslo 'biore wszystko a siebie'

Data: 2009-07-24 18:44:28
Autor: Przemek Budzyński
Skorża podał się do dymisji
bodyn <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał(a):
O widze, ze nastepny wyznawca Skrozy Macka co trenerem dobrym jest.

bo jest. Dwa MP, PP i PE w dorobku. --

Data: 2009-07-24 21:17:47
Autor: bodyn
Skorża podał się do dymisji
Przemek Budzyński pisze:
bodyn <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał(a):
O widze, ze nastepny wyznawca Skrozy Macka co trenerem dobrym jest.

bo jest. Dwa MP, PP i PE w dorobku.
Teraz byl dopisal odpadniecie z Levadia.Albo nie. Awans do II rundy el LM.
Lub cwiercfinalista eliminacj do LM. Zawsze jest opcja aby prowadzil Wisle
w meczach ligowych a pucharowych kto inny.

Data: 2009-07-24 23:25:16
Autor: Cavallino
Skorża podał się do dymisji
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h4cvec$r7o$1inews.gazeta.pl...
bodyn <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał(a):

O widze, ze nastepny wyznawca Skrozy Macka co trenerem dobrym jest.

bo jest. Dwa MP, PP i PE w dorobku.

I to z drużyną na 7 miejsce w lidze. ;-)

Data: 2009-07-24 18:45:48
Autor: Przemek Budzyński
Skorża podał się do dymisji
bodyn <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał(a):
I zawodnicy Wisly sa moze z Biedronki ale w takim razie z Levadi sa z osiedlowego warzywniaka.

nie. Też z biedronki. I żeby ich przechodzić, trzeba już kupić przynajmniej
jednego z Carreforura. A nie grać trzynastką zdrowych i czekać na posezonowe wyprzedaże. --

Data: 2009-07-24 21:19:32
Autor: bodyn
Skorża podał się do dymisji
Przemek Budzyński pisze:
[...]

A skad ty masz info ze tamci byli z Carrefoura? tamci wydawali sie, ze sa po przygotowaniu
Wisly przez Skorze. Ale nie byli.
Zaraz sie okaze, ze Wisla nie miala potencjalnie skladu aby z nimi wygrac

Data: 2009-07-24 19:48:24
Autor: Przemek Budzyński
Skorża podał się do dymisji
bodyn <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał(a):
Zaraz sie okaze, ze Wisla nie miala potencjalnie skladu aby z nimi wygrac

dokładnie tak. A co w tym takiego dziwnego. Nie miała, bo nie miała ani
jednego prawego obrońcy, jednego klasowego napastnika, ani jednego zdrowego
ofensywnego pomocnika. A mamy rok 2009. A nie 1999. Poziom polskiej ligi obniżył się dramatycznie. Nie ma co żyć dawnymi
wspomnieniami, tylko trzeba przyjąć do wiadomości, że skończyły się czasy,
kiedy spokojnie ogrywało się Cypryjczyków, Macedończyków, Albańczyków,
Słoweńców, Białorusinów, etc, etc. Teraz trzeba się będzie mobilizować już na etapach wstępnych europucharów.
Odpowiednio wzmocnić drużynę od razu, a nie kiedyś tam. Nasili się konkurencję
wewnątrz zespołu. I tak dalej. --

Data: 2009-07-24 22:25:02
Autor: bodyn
Skorża podał się do dymisji
Przemek Budzyński pisze:
[...]

No to po gadlai o LM jak Levadie mieli nie przejsc. I czemu Skorza sie podaje do dymisji.
Przeciez to wszystko planowane niczym przegrana z Realem
  np.
To gramy o LM czy polfinal el LM?

Data: 2009-07-24 21:13:05
Autor: Przemek Budzyński
Skorża podał się do dymisji
bodyn <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał(a):
No to po gadlai o LM jak Levadie mieli nie przejsc. I czemu Skorza sie podaje do dymisji.

Skorża powinien się podac do dymisji już wtedy, gdy odmówiono przedłużenia
kontraktu z Kosowskim pomimo tego, że cały czas mówił on (Skorża) z naciskiem,
że piłkarz ten jest mu niezbędny. A ostatnio wtedy, gdy powiedział na konferencji prasowej o zielonym świetle
dla transferów, a następnie klub po raz kolejny zrobił z niego durnia.

Bo to właśnie takie kolejne kroki doprowadziły do klęski w Tallinie, a nie
taka czy inna taktyka.

Data: 2009-07-24 23:19:27
Autor: bodyn
Skorża podał się do dymisji
Przemek Budzyński pisze:
[...]

No mogl to zrobic. Moze nie trzeba by teraz szukac oszczednosci

A ostatnio wtedy, gdy powiedział na konferencji prasowej o zielonym świetle
dla transferów, a następnie klub po raz kolejny zrobił z niego durnia.
Kupiono mu 4 zawodnikow. I co? Nic. Mial Waterloo. W pucharach to on ma same Waterloo.

Bo to właśnie takie kolejne kroki doprowadziły do klęski w Tallinie, a nie
taka czy inna taktyka.
No wlasnei bledy jego o ktorych sam mowil. Sam sie przyznal wiec nei wiem czmu twierdzisz ze jest inaczej

Data: 2009-07-24 21:44:36
Autor: Przemek Budzyński
Skorża podał się do dymisji
bodyn <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał(a):
Kupiono mu 4 zawodnikow.

oh, really?

kogo?
Kirma. Nie jako wzmocnienie, tylko jako ___uzupełnienie____ za Zieńczuka. Gargułę. Kontuzjowanego. Nie do dyspozycji.

Jopa. Też jako uzupełnienie, a nie wzmocnienie zespołu. Alvareza. ___Po____ meczach z Levadią. Dalej Ci czterech wychodzi?

bo ja cały czas widzę, że od kilkuanstu-kilkudziesięciu miesięcy klub się nie
wzmacnia tylko  uzupełnia straty, często na niekorzyść (Kosowski <-- ->
Łobodziński) - a o napastnika czy bramkarza Skorża doprosić się nie może od
samego początku. --

Data: 2009-07-25 09:12:12
Autor: Mark
Skorża podał się do dymisji
Dnia Fri, 24 Jul 2009 21:44:36 +0000 (UTC), Przemek Budzyński napisał(a):

Gargułę. Kontuzjowanego. Nie do dyspozycji.

Tak dla porzadku - Gargule kupiono "przed" kontuzja.

Jopa. Też jako uzupełnienie, a nie wzmocnienie zespołu.

Ja bym wrecz orzekl ze jako oslabienie.
Nigdy Jopa nie cenilem, zawsze dla mnie byl co najmniej o klase gorszy od
takich jak Glowacki czy Baszczynski, i cieszylem sie ze znalazl sie jakis
frajer ktory zaplacil za niego niezla kase.
A teraz znowu w Wisle, i juz w pierwszym meczu babol po ktorym tracimy
bramke.
Nie mowie ze zawalil mecz.. bo zawalili wszyscy. Ale bramka byla jego
osobiscie.

--
Mark

Data: 2009-07-25 08:09:33
Autor: Przemek Budzyński
Skorża podał się do dymisji
Mark <x@op.pl> napisał(a):
Dnia Fri, 24 Jul 2009 21:44:36 +0000 (UTC), Przemek Budzyński napisał(a):

> Gargułę. Kontuzjowanego. Nie do dyspozycji.

Tak dla porzadku - Gargule kupiono "przed" kontuzja.

tak, tak, oczywiście - ale chodzi mi o stan transferowy na mecze z Levadią. Bo argumenty bodyna są trochę jak mówienie - nie rozumiem, jak mogłeś nie
dojechać na czas, skoro masz takie zaj...e porsche, i co mnie obchodzi, że ci
dwie gumy na raz poszły. --

Data: 2009-07-24 23:32:14
Autor: Cavallino
Skorża podał się do dymisji
Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał w wiadomości news:h4d1g4$8fi$2inews.gazeta.pl...
Przemek Budzyński pisze:
[...]

Ja pierdzielę, stopień nie rozumienia tekstu interlokutora, masz wyższy niż yamma zazwyczaj.
I do tego dalej bezczelnie śmiesz odpowiadać.

Data: 2009-07-25 06:11:42
Autor: bodyn
Skorża podał się do dymisji
Przemek Budzyński pisze:
[...]

A ty wciaz sie mylisz klamiesz, piszesz glupoty. Nie bylo mnie na grupei jakis czas
a to jest niezmiennie i trwale.

Data: 2009-07-25 06:25:35
Autor: Przemek Budzyński
Skorża podał się do dymisji
bodyn <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał(a):
A ty wciaz sie mylisz klamiesz, piszesz glupoty.

nooo....akurat w tym wypadku....jeśli wyraźnie w tekście jest napisane "tamci
też są z Biedronki", to skąd Twoje pytanie "skąd masz info, że są z Carrefoura"?

Akurat tu Sławek ma rację - pomylileś zasadniczo markety :) :) :). --

Data: 2009-07-25 09:05:04
Autor: bodyn
Skorża podał się do dymisji
Przemek Budzyński pisze:
[...]

Za duzo marketow w moim zyciu to fakt:D

Data: 2009-07-25 10:31:14
Autor: Cavallino
Skorża podał się do dymisji
Przemek Budzyński pisze:
[...]

A ty wciaz sie mylisz

Przestań bredzić.
Zresztą co ja będę strzępił język po próżnicy, już za kilka godzin życie zweryfikuje temat.

Data: 2009-07-25 22:15:47
Autor: TheBest
Skorża podał się do dymisji
Przemek Budzyński pisze:
[...]

no i jak, Lech byl zdecydowanie lepszy?

Data: 2009-07-26 00:17:14
Autor: Cavallino
Skorża podał się do dymisji
Użytkownik "TheBest" <colbyco@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Zresztą co ja będę strzępił język po próżnicy, już za kilka godzin życie zweryfikuje temat.
no i jak, Lech byl zdecydowanie lepszy?

Nie.
Był dokładnie tak samo beznadziejny. :-(
Widać żadna z tych dwóch drużyn nie zasługuje na miano najlepszej.

Data: 2009-07-27 07:47:18
Autor: Jan Strybyszewski
Skorża podał się do dymisji
Przemek Budzyński pisze:
[...]

Poprosze liste transferowa Levadii jak to sie bardzo wzmocila w tym markecie.  Tylko zeby nie wyszlo ... ze nic a nic.

A nie grać trzynastką zdrowych i czekać na posezonowe wyprzedaże.

Bo zamiasta zajechane gwiazdy ligi albanskiej bylo kupic 10 zdrowych biegajacych chlopa.  Pozytek wiekszy konkurencja w druzynie.

Data: 2009-07-24 23:24:51
Autor: Cavallino
Skorża podał się do dymisji
Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał w wiadomości news:

Schalke?? Czy mowisz o tym jednarazowym wypadku przy odpadaniu?
No bylo kiedys cos takiego ze Wisle udalo sie przejsc druzyne potancjalnie lepsza.

No jakże to?
Skoro Wisła przeszła to musi była lepsza.
Czy już się poglądy zmieniły?

Data: 2009-07-25 06:09:58
Autor: bodyn
Skorża podał się do dymisji
Cavallino pisze:
[...]

No i czemu znowu nie rozumiesz pisanego textu? Sprawdzaj znaczenie slow przed odpisaniem.
Tym razem proponuje sprawdzic znaczenie slowa 'potencjalna'.I

Data: 2009-07-27 07:45:18
Autor: Jan Strybyszewski
Skorża podał się do dymisji
Przemek Budzyński pisze:
[...]

Czy Levadia kupila lepszych zawodnikow. Podaj nazwiska i ceny.
WIsła chocby miala budzet Barcelony to jeszcze musi miec inteligetnego kupujacego a nie chlam z wyprzedazy po zawyzonej cenie.

Niech lepiej kupia 20 mlodych ogorkow zamiast jedna gwiazde albanska.

Data: 2009-07-27 14:58:47
Autor: Przemek Budzyński
Skorża podał się do dymisji
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):
Przemek Budzyński pisze:
> bodyn <bodun@wytnijto.o2.pl> napisał(a): > >> Wystarczylo przejsc Levadia i by przyszla kasa do klubu. > > ale z zawodnikami kupionymi w Biedronce  nie przejdzie się nawet Levadii w > dzisiejszych czasach. A tym bardziej, kiedy tkaich zwodników nawet nie > próbuje się kupować, jak miało to miejsce obecnie. Czy Levadia kupila lepszych zawodnikow. Podaj nazwiska i ceny.

zajęcia ze zrozumienia tekstu powinny być obowiązkowe. Nie piszę, że oni kupili lepszych. Piszę, że Wisła powinna takich kupić. --

Data: 2009-07-27 17:02:16
Autor: maciej
Skorża podał się do dymisji
Przemek Budzyński napisał:

Nie piszę, że oni kupili lepszych. Piszę, że Wisła powinna takich kupić.

A stać Wisłę?

Data: 2009-07-27 17:35:15
Autor: Cavallino
Skorża podał się do dymisji
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h4kfn2$kmp$1atlantis.news.neostrada.pl...
Przemek Budzyński napisał:

Nie piszę, że oni kupili lepszych. Piszę, że Wisła powinna takich kupić.

A stać Wisłę?

Nie stać - dlatego rezultaty są jakie są.

Data: 2009-07-28 07:23:40
Autor: Przemek Budzyński
Skorża podał się do dymisji
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
A stać Wisłę?

dobre pytanie.

Myslę, że tak. Można kupić lepszych za w miarę sensowne pieniądze. Ale z kolei trzeba by inne pieniądze zainwestować w scouting. A tego nigdy w Wisle nie było. Jest to jedna z przyczyn obecnego stanu rzeczy. --

Data: 2009-07-28 08:31:19
Autor: Jan Strybyszewski
Skorża podał się do dymisji
Przemek Budzyński pisze:

Czy Levadia kupila lepszych zawodnikow. Podaj nazwiska i ceny.

zajęcia ze zrozumienia tekstu powinny być obowiązkowe. Nie piszę, że oni kupili lepszych. Piszę, że Wisła powinna takich kupić.

Po co  ? skoro MIELI lepszych a Levadie łykaja na sniadanie.
Z ekonomii jedynka.

Data: 2009-07-28 07:21:36
Autor: Przemek Budzyński
Skorża podał się do dymisji
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):
Po co  ? skoro MIELI lepszych

kiedy?

Data: 2009-07-28 14:58:47
Autor: Jan Strybyszewski
Skorża podał się do dymisji
Przemek Budzyński pisze:
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):
Po co  ? skoro MIELI lepszych

kiedy?

Skorza mowil ze maja... to co zaufania mam nie miec

Data: 2009-07-24 19:00:13
Autor: Cavallino
Skorża podał się do dymisji
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

honorowo, trzeba przyznać, bo gdyby został zwolniony bez wółasnej prośby,
dostałby odszkodowanie.
Czy powinien odejść?

A kto w zamian?
Smuda?

To jako kibic Lecha jestem zdania, że dymisję powinniście przyjąć. ;-)
Ale tak obiektywnie - ludzi z klasą trzeba cenić, a nie wyrzucać za to że mają klasę.

Data: 2009-07-24 20:49:08
Autor: Kwik
Skorża podał się do dymisji
Cavallino pisze:

A kto w zamian?
Smuda?

Ano wlasnie widzisz, to jest najwiekszy dramat Wisly. Moim zdaniem Skorza jest dobry, ma solidny warsztat, zdobyl MP x2 - nie mozna zaprzeczyc. Ale jest tez druga strona medalu - jego bilans w pucharach jest sredni, zeby nie powiedziec - bardzo slaby. Do tego nie bardzo idzie mu prowadzenie zawodnikow - Cantoro, Jirsak, Niedzielan to sztandarowe przyklady pilkarzy, ktorzy pod jego reka popadli w niebyt.
Za to nalezy mu sie zwolnienie. Tylko ze kto zamiast niego?

Kwik

Data: 2009-07-24 19:03:59
Autor: Przemek Budzyński
Skorża podał się do dymisji
Kwik <kwik@nospaminteria.pl> napisał(a):
 Ale jest tez druga strona medalu - jego bilans w pucharach jest sredni, zeby nie powiedziec - bardzo slaby.

bo pracuje na znacznie gorszych warunkach niż np Kasperczak przed meczem z
Tbilisi. Po meczach z Tbilisi każdy trener w Wiśle pracuje w lipnych warunkach.

< Do tego nie bardzo
idzie mu prowadzenie zawodnikow - Cantoro, Jirsak, Niedzielan to sztandarowe przyklady pilkarzy, ktorzy pod jego reka popadli w niebyt.
Za to nalezy mu sie zwolnienie. T

nonsens.

Niedzielan popadł w niebyt przez swoją ciężką kontuzję. A i już wczesniej w
Nijmegen grał raczej słabo i niewiele. Przy Skorży przed kontuzją własnie
odżył, ale coż..po urazie się już nie podniosł. Jirsak? To piłkarz nienajgorszy, ale po prostu nie taki, jakiego się w
Krakowie spodziewano. To nie jest klasyczny playmaker. I nigdy nie będzie. A Cantoro to po prostu problem mentalnościowy. Przestał grać i walczyć z
chwilą podpisania bardzo wysokiego kontrkatu, który jak widać był dla niego
bardzo mobilizującym celem. Bardziej niż cokolwiek innego. --

Data: 2009-07-24 21:22:58
Autor: bodyn
Skorża podał się do dymisji
Przemek Budzyński pisze:
[...]

Rozwin swa mysl. Co znaczy w 'lipnych warunkach'. Stadion ma, boisko boczne ma, przygotowania w Austri tez.

Jirsak? To piłkarz nienajgorszy, ale po prostu nie taki, jakiego się w
Krakowie spodziewano. To nie jest klasyczny playmaker. I nigdy nie będzie.
To pilkarz bardzo przeplacony. 700tys E to przesada.
Inna sprawa, ze Skorza go nei chcial. To byl pomysl bednarza

A Cantoro to po prostu problem mentalnościowy. Przestał grać i walczyć z
chwilą podpisania bardzo wysokiego kontrkatu, który jak widać był dla niego
bardzo mobilizującym celem. Bardziej niż cokolwiek innego.
Kontrakt podpisal duzo wczesniej i jeszze gral. Od zeszlego sezony Cabtoro jest wokny i nei ma konducji.
Jeszcze poczlapie w Wisle pol roku.

Data: 2009-07-24 19:42:22
Autor: Przemek Budzyński
Skorża podał się do dymisji
bodyn <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał(a):
Rozwin swa mysl. Co znaczy w 'lipnych warunkach'. Stadion ma, boisko boczne ma, przygotowania w Austri tez.

nie ma do dyspozycji klasowych piłkarzy celem zastąpienia starych bądź
uzupełnienia kadry.
Inna sprawa, ze Skorza go nei chcial. To byl pomysl bednarza

nie bardzo chciał, bo prawdopodobnie widział to, o czym napisałem.

Kontrakt podpisal duzo wczesniej i jeszze gral.

bez porównania gorzej niż za czasów Ksperczaka.

Data: 2009-07-24 22:26:32
Autor: bodyn
Skorża podał się do dymisji
Przemek Budzyński pisze:
[...]

Usprawiedliwiasz porazke z Levadia skaldem? bez jaj
Kontrakt podpisal duzo wczesniej i jeszze gral.

bez porównania gorzej niż za czasów Ksperczaka.

No i?? Nie widze zwiazku za bardzo. Od tego czasu pojawil sie Sobolewski wiec pozycja obsadzona

Data: 2009-07-24 21:14:24
Autor: Przemek Budzyński
Skorża podał się do dymisji
bodyn <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał(a):
No i?? Nie widze zwiazku za bardzo. Od tego czasu pojawil sie Sobolewski wiec pozycja obsadzona

jaka pozycja?

Z chwilą odejścia Szymkowiaka Wisła gra na ___dwóch____ defensywnych
pomocników. To się miałom zmienić z przyjściem Jirsaka i się nie zmieniło, a
ostatnio miało się zmienić z przyjściem Garguły. --

Data: 2009-07-24 23:20:14
Autor: bodyn
Skorża podał się do dymisji
Przemek Budzyński pisze:
[...]

Pozycja defensywnego pomocnika. Mowisz o cantoro ktory gra na takiej pozycji.

Data: 2009-07-24 21:53:04
Autor: Przemek Budzyński
Skorża podał się do dymisji
bodyn <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał(a):
Pozycja defensywnego pomocnika. Mowisz o cantoro ktory gra na takiej pozycji.

powtarzam - Wisła po odejściu Szymkowiaka gra systemem który wymaga ____dwu___
klasowych graczy na tej pozycji. Sam Sobolewski nie wystarczy. --

Data: 2009-07-24 23:37:05
Autor: Cavallino
Skorża podał się do dymisji
Użytkownik "Kwik" <kwik@nospaminteria.pl> napisał w wiadomości news:h4cvms$njt$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Cavallino pisze:

[...]

A Smuda ma odwrotnie.
Pytanie - czy za mgliste lepsze występy w lidze europejskiej na horyzoncie poświęcisz ligę?
Bo ja tytuł majstra wezmę bardzo chętnie. ;-)
Nawet kosztem rzeczonych pucharów

 Do tego nie bardzo
idzie mu prowadzenie zawodnikow - Cantoro, Jirsak, Niedzielan to sztandarowe przyklady pilkarzy, ktorzy pod jego reka popadli w niebyt.

W porównaniu do tego jak grali gdy Wisła zdobywała zaszczytne 7 miejsce?
Jirsak nie miał gdzie popaść, bo on nigdy w Wiśle dobrze nie zagrał nawet pół rundy.
Co najwyżej pojedyncze mecze, o ile nawet nie zagrania.

Niedzielan - zgoda, nie odnalazł się po kontuzji.
Ale pytanie czy gdzie indziej by się odnalazł?
Zobaczymy co zwojuje w Ruchu - tam konkrencję będzie miał słabszą o klasę.

Za to nalezy mu sie zwolnienie.

Gdyby to były jedyne cechy jego pracy - owszem.
Ale zdecydowanie więcej zawodników zrobiło postęp.
Większy niż degres u w/w.

Data: 2009-07-24 21:48:29
Autor: Przemek Budzyński
Skorża podał się do dymisji
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Ale zdecydowanie więcej zawodników zrobiło postęp.

trudno to mierzyć liczbami, ale na pewno pod okiem Skorży rozwinęli się
Boguski, Małecki i Piotr Brożek. Na plus Skorży należy policzyć także
błyskawiczne wkomponowanie do zespołu Marcelo.

Data: 2009-07-24 23:55:05
Autor: Cavallino
Skorża podał się do dymisji
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h4da7d$h9j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z rozwojem Kokoszki to chyba też miał dużo zasług, plus wyprowadzenie z doła Zieńczuka, Głowackiego, rozwój Diaza.

Data: 2009-07-24 21:57:19
Autor: Przemek Budzyński
Skorża podał się do dymisji
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
rozwój Diaza.

z tym to jest trochę jak z yeti. --

Data: 2009-07-25 00:05:08
Autor: Cavallino
Skorża podał się do dymisji
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h4danv$j5n$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

rozwój Diaza.

z tym to jest trochę jak z yeti.

Nie gadaj, że to jest dalej ten sam drut, który zaczynał w Wiśle.
Owszem, swoje minusy ma, ale na ligę to conajmniej bardzo solidny gracz.
Do tego wszechstronny, choć to trochę go gubi.

Skorża podał się do dymisji