Skórzana tapicerka i zapach papierosów

Data: 2011-02-27 19:49:48
Autor: Yogi\(n\)
Skórzana tapicerka i zapach papierosów
Użytkownik "news-gazeta" <news-gazeta@news.pl> napisał w wiadomości news:ike5hh$p01$1inews.gazeta.pl...
Witam.
Zakupilem auto ktore ma skorzane fotele super utrzymane.
Niestety po poprzednim wlascicielu czuc okropnie smrod dymu papierosowego. Macie jakies sprawdzone sposoby na pozbycie sie tego przykrego zapachu? Wydaje mi sie ze glownie wlasnie fotele przeszły.

Najbardziej w samochodzie, w którym palono, śmierdzi podsufitka. Pranie podsufitki zleć w myjni - jakimś środkiem o zapachu cytrynowym. Albo pianką do tapicerki - przerabiałem temat, pomogło. Wypierz także wykładziny - pomoże z pewnością. Fotelami zajmuj się na ostatnim miejscu, nawet jeśli śmierdzą papierosami, to wystarczy zwykłe przetarcie środkiem do pielęgnacji skóry.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Skórzana tapicerka i zapach papierosów