Skórzane poszycie siodełka - czym traktować?

Data: 2009-06-05 06:31:32
Autor: Saurus
Skórzane poszycie siodełka - czym traktować?
Ja całkowicie skórzane siodło konserwuję woskowym kremem do
pielęgnacji skór (kupiony w sklepie z butami). Nie jest to pasta - nie
barwi i nie zostawia takich śladów oraz nie nabłyszcza w taki sposób
skóry, szybko się wchłania w skórę (a nie zasycha). Takie żółte, gęste
mazidło o ładnym zapachu ;) To co znalazłeś na aukcji to chyba
podobne, ale wydaje mi się że tamto było tańsze (opakowane w takie
samo blaszane pudełko jak zwykłą pasta na buty), jeśli dobrze pamiętam
sklep gdzie to kupiłem to Bata.

Skórzane poszycie siodełka - czym traktować?