Skradziona komórka a zgłoszenie do Operatora, warto?

Data: 2009-05-10 13:59:03
Autor: SDD
Skradziona komórka a zgłoszenie do Operatora, warto?

Użytkownik "Ben" <is4help@go2.pl> napisał w wiadomości news:gu6f0o$1tvt$1news.ett.com.ua...

Jestem administratorem telefonów komórkowych w duzej firmie i zadaje sobie
pytanie czy jest sens zgłaszania takich przypadków.

jest sens, wlasnie dlatego, ze zlodzieje licza na to, ze poszkodowani tak wlasnie beda myslec i nie zglosza.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-10 15:19:59
Autor: J.F.
On Sun, 10 May 2009 13:59:03 +0200,  SDD wrote:
[...]

A nalezy blokowac, czy wrecz odwrotnie - nie blokowac, niech zlodziej
w dobrej wierze sprzeda, a naciskac na policje zeby sprawdzila co sie
z telefonem dzieje i zlodzieja znalazla ? J.

Skradziona komórka a zgłoszenie do Operatora, warto?