Skradziona tablica rejestracyjna !!!

Data: 2010-02-04 11:39:56
Autor: Sebastian
Skradziona tablica rejestracyjna !!!
Ukradli mi jedn± tablice rejestracyjn±. (Przynajmniej tak mi się wydaje -
raczej jej nie zgubiłem)
Fakt ten zgłosiłem już na Policje.
Co powinienem zrobić? Czy zrobić sobie duplikat tej samej tablicy
rejestracyjnej? koszt 52 zł.
Czy wyrobić nowe tablice rejestracyjne? koszt 169zł.
Może kto¶ przerabiał taki temat. Proszę o podpowiedĽ.
Pozdrawiam,
Sebastian

Data: 2010-02-04 10:45:19
Autor: to
Skradziona tablica rejestracyjna !!!
Sebastian wrote:

Ukradli mi jedn± tablice rejestracyjn±. (Przynajmniej tak mi siê wydaje
- raczej jej nie zgubiÂłem)
Fakt ten zg³osi³em ju¿ na Policje. Co powinienem zrobiæ? Czy zrobiæ
sobie duplikat tej samej tablicy rejestracyjnej? koszt 52 zÂł.
Czy wyrobiæ nowe tablice rejestracyjne? koszt 169z³. Mo¿e kto¶
przerabiaÂł taki temat. ProszĂŞ o podpowiedĹ’. Pozdrawiam,
Sebastian

Przejrzeć wątki z wczoraj.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-04 13:45:26
Autor: kamil d
Sebastian pisze:
Ukradli mi jedn± tablice rejestracyjn±. (Przynajmniej tak mi się wydaje -
raczej jej nie zgubiłem)

To prawie niemożliwy zbieg okoliczno¶ci ale... jak jeste¶ przypadkiem z Sosnowca to Twoja tablica jest na komendzie, dzi¶ tak± znalazłem i zawiozłem.

--
kamil d
red 206

Data: 2010-02-04 16:54:42
Autor: e-Shrek
Dnia Thu, 4 Feb 2010 11:39:56 +0100, Sebastian napisał(a):

Może kto¶ przerabiał taki temat. Proszę o podpowiedĽ.

Powinienes skorzystac z archiwum.

--
Pozdrawiam,
e-Shrek

Data: 2010-02-04 17:36:57
Autor: Bydlę
Sebastian wrote:
> Co powinienem zrobić?

To, na czym ci zależy.

> Czy zrobić sobie duplikat tej samej tablicy
> rejestracyjnej? koszt 52 zł.

Je¶li chcesz mieć duplikat i stare numery, to tak.

> Czy wyrobić nowe tablice rejestracyjne? koszt 169zł.

Je¶łi chcesz mieć nowe numery, to tak.

> Może kto¶ przerabiał taki temat.

Oczywi¶cie.
Raz wyrobiłem nowe numery, a raz zostawiłem stare.

--
Bydlę

Skradziona tablica rejestracyjna !!!