[skradziono][Wrocław][Wro] Skradziono 2 rowery

Data: 2010-05-27 13:22:25
Autor: Bart
[skradziono][Wrocław][Wro] Skradziono 2 rowery
Kolega poprosił mnie o poinformowanie szanownej rowerowej braci co
niniejszym czynię. Skradziono mu z garażu (strzeżone osiedle na
Osobowicach) 2 rowerki - z tego co słyszałem złodziej przeciął blachę
od bramy...
Kumpel niestety nie miał spisanych numerów ramy, przesłał mi tylko
zdjęcie roweru, nie najnowszy już, ale zbudowany na wartościowych
częściach GT Tempest - zielono/czarny.
Rama - GT Tempest - zielono-czarna
Amortyzator-  RS Psylo XC
Przerzutka tył - Deore LX
Więcej części szczerze to nie pamiętam. Wklejam linka do fotki, może
komuś rzuci się w oko gdzieś... tak wiem wiem, szanse marne :(
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2010-05/e329b220/pict0022_row.jpg.html
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2010-05/5d8d25a3/pict0023_row.jpg.html
Pozdrawiam,
Bart

[skradziono][Wrocław][Wro] Skradziono 2 rowery