Skradziono 2 rowery Author w Warszawie

Data: 2010-05-25 05:03:57
Autor: Anakin
Skradziono 2 rowery Author w Warszawie
Witam,

w nocy z piątku na sobotę (21-22.05.2010) ok 3 nad ranem skradziono
nam 2 rowery marki Author, rocznik 2007. Author Solution 19" oliwkowo-
brązowy i Author Basic ASL 16" jasno-beżowy.

Więcej szczegółów i zdjęć rowerów oraz screenshot'y z monitoringu pod
adresem: http://www.anakin.tkb.pl/rowery/

Rowery skradziono z osiedla na Bemowie z klatki schodowej (domofon).
Rowery były pozapinane i przypięte do ściany (linki, ale znów nie
jakieś wypasione w cenie rowerów), ale złodzieje byli przygotowani, bo
po rowerach zostało tylko przecięte jakimiś nożycami jedno zapięcie.

Sprawa oczywiście zgłoszona na policję, nagranie z monitoringu również
dostarczone. Choć rowery pewnie już dawno za warszawą, a szansa na
znalezienie raczej znikoma, nigdy nie wiadomo. Iskierka nadziei zawsze
pozostaje.

Gdyby ktokolwiek natknął się na powyższe rowery albo chociaż ramy to
będę wdzięczny za informacje.

Pozdr.
Anakin

Data: 2010-05-25 05:12:53
Autor: stefandora
On May 25, 2:03 pm, Anakin <anak...@gmail.com> wrote:

Rowery skradziono z osiedla na Bemowie z klatki schodowej (domofon).

Ciekawe kto ich wpuścił.

Rowery były pozapinane i przypięte do ściany

Jak to do ściany?

(linki, ale znów nie
jakieś wypasione w cenie rowerów), ale złodzieje byli przygotowani, bo
po rowerach zostało tylko przecięte jakimiś nożycami jedno zapięcie.

Na linki nie trzeba się specjalnie przygotowywać.

Życzę odnalezienia.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-05-25 05:26:47
Autor: Anakin
On 25 Maj, 14:12, stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

> Rowery skradziono z osiedla na Bemowie z klatki schodowej (domofon).
Ciekawe kto ich wpuścił.

Albo znali kod administracyjny i się sami wpuścili albo rzeczywiście
jakiś "miły" sąsiad.

> Rowery były pozapinane i przypięte do ściany
Jak to do ściany?

Na ścianie mieliśmy uchwyt zamocowany na kotwy ze stalowym uchem, do
którego można przypiąć rowery. Dobrze, że ze ścianą nie ponieśli.

> [...]
> po rowerach zostało tylko przecięte jakimiś nożycami jedno zapięcie.
Na linki nie trzeba się specjalnie przygotowywać.

Zębami by nie przegryźli, ale rzeczywiście, obcęgi, sekator i po
sprawie :/ Człowiek mądry po szkodzie.

> [...]
> dostarczone. Choć rowery pewnie już dawno za warszawą, a szansa na
> znalezienie raczej znikoma, nigdy nie wiadomo. Iskierka nadziei zawsze
Życzę odnalezienia.

Dzieki, pozdrawiam i podobnych doświadczeń nie życzę.

Anakin

Data: 2010-05-25 15:31:30
Autor: Fabian
Anakin pisze:
[...]

Połowę domofonów daje się otworzyć czymkolwiek wciskając języczek, do
reszty pewnie wystarczy odpowiednio wygięty drut.

Fabian.

Data: 2010-05-25 06:35:37
Autor: stefandora
On May 25, 3:31 pm, Fabian <fab...@niematakiegoadresu.pl> wrote:
Połowę domofonów daje się otworzyć czymkolwiek wciskając języczek, do
reszty pewnie wystarczy odpowiednio wygięty drut.

Jaki języczek, gdzie wciskany?!

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-05-25 15:51:52
Autor: Alfer_z_pracy
stefandora napisał:
Jaki języczek, gdzie wciskany?!

Nie no, ludzie, to jest grupa o rowerach! Spokój!

Pzdr :-)
A.

P.S. "A nie mówiłem?" - to oczywiście odnośnie samego wątku...

Data: 2010-05-25 06:56:28
Autor: stefandora
On May 25, 3:51 pm, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
stefandora napisał:

> Jaki języczek, gdzie wciskany?!

Nie no, ludzie, to jest grupa o rowerach! Spokój!

Sorry, to nie ja, to Fabian.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-05-26 08:05:07
Autor: zly
Skradziono 2 rowery Author w Warszawie
Dnia Tue, 25 May 2010 06:56:28 -0700 (PDT), stefandora napisał(a):

Sorry, to nie ja, to Fabian.

Będę Ci musiał częściej machać na Modlińskiej ;)
--
marcin

Data: 2010-05-26 04:49:35
Autor: stefandora
On May 26, 8:05 am, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:

> Dnia Tue, 25 May 2010 06:56:28 -0700 (PDT), stefandora napisał(a):
> Sorry, to nie ja, to Fabian.

Będę Ci musiał częściej machać na Modlińskiej ;)

To ja się będę musiała lepiej rozglądać :p

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-05-26 10:23:08
Autor: Maciek
Skradziono 2 rowery Author w Warszawie
W dniu 2010-05-25 14:12, stefandora pisze:
Ciekawe kto ich wpuścił.
A mało debili, którzy na hasło "pse pani, mogie rozniesc ulotki??"
radośnie otwiera?

Maciek

Data: 2010-05-26 12:38:08
Autor: Fabian
Maciek pisze:
W dniu 2010-05-25 14:12, stefandora pisze:
Ciekawe kto ich wpuścił.
A mało debili, którzy na hasło "pse pani, mogie rozniesc ulotki??"
radośnie otwiera?

O 3 nad ranem?

Fabian.

Data: 2010-05-26 12:40:04
Autor: Fabian
Fabian pisze:
Maciek pisze:
W dniu 2010-05-25 14:12, stefandora pisze:
Ciekawe kto ich wpuścił.
A mało debili, którzy na hasło "pse pani, mogie rozniesc ulotki??"
radośnie otwiera?

O 3 nad ranem?

Poza tym, co za różnica czy otwiera czy nie, jak można każde drzwi
domofonowe bez problemu otworzyć bez klucza tak samo łatwo jak z
kluczem? Takie same zabezpieczenie klatki schodowej jak linka jest
zabezpieczeniem roweru.

Fabian.

Data: 2010-05-25 14:21:56
Autor: Srututu
Skradziono 2 rowery Author w Warszawie

Więcej szczegółów i zdjęć rowerów oraz screenshot'y z monitoringu pod
adresem: http://www.anakin.tkb.pl/rowery/

Pierwsze co bym zrobił to wypowiedział umowę firmie od monitoringu. Po ch. kamery jak i tak nic nie widać?

Data: 2010-05-25 15:50:39
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2010-05-25 14:21, Srututu pisze:
Pierwsze co bym zrobił to wypowiedział umowę firmie od monitoringu. Po
ch. kamery jak i tak nic nie widać?

Niestety ten monitoring to kolejny przykład jak łatwo uśpić czujność
ludzi, którzy zaczynają być przekonani o swoim bezpieczeństwie, a tu
interes kwitnie.
W rzeczywistości bez kamer HD to g**** widać i pewnie nawet jako
materiał dowodowy będzie mógł być podważony ze względu na znikomą jakość.

Niemniej pomyślnego zakończenia sprawy życzę.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-05-25 20:26:19
Autor: Rybak

Użytkownik "Anakin" <anakeen@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9314cf51-b5ba-43a0-990b-4246307e632b@r9g2000vbk.googlegroups.com...
[...]

Z takimi gnojami to najlepiej tak:

http://www.collegehumor.com/video:1936094

Pozdrowienia
Rybak

Data: 2010-05-26 09:38:05
Autor: Srututu
Skradziono 2 rowery Author w Warszawie
Z takimi gnojami to najlepiej tak:

http://www.collegehumor.com/video:1936094

Myślę, że to fake. Nie potrafię sobie wyobrazić, że kolesie przygotowują sporą akcję, mają przynajmniej kilka markerów i strzelają pojedynczymi strzałami w sporych odstępach czasu. Gdyby to była prawda to powinno być słychać tylko furczenie i grad kul. Przy 5 markerach facet powinien zmienić odcień bluzy w kilka sek.

Skradziono 2 rowery Author w Warszawie