Skradziono: Audi A4 RMI 05925

Data: 2010-05-27 18:54:25
Autor: MarekM
Skradziono: Audi A4 RMI 05925
Dzisiaj w nocy (między 23:00 a 8:00) w Krakowie z ulicy Morawieckiego (obok poczty) skradziono czarne Audi A4 (sedan) z 1997 na numerach RMI 05925.

Jeżeli ktoś, gdzieś przypadkiem zauważył takie auto (trudno wierzyć w cuda, ale kto wie...) to w imieniu brata proszę o kontakt: 505869820.

Oczywiście czeka nagroda dla znalazcy/informatora.

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2010-05-27 19:00:45
Autor: zielony bazyliszek
Skradziono: Audi A4 RMI 05925
To juz drugie .... :/

Data: 2010-05-27 19:05:40
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Skradziono: Audi A4 RMI 05925
W dniu 2010-05-27 19:00, zielony bazyliszek pisze:
To juz drugie .... :/

Fabrykie może braciak ma ...

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-05-27 19:48:49
Autor: MarekM
Skradziono: Audi A4 RMI 05925
W dniu 27.05.2010 19:00, zielony bazyliszek pisze:
To juz drugie .... :/

Poprzedni post wycofałem, bo pomyliłem się w numerze rejestracyjnym w temacie. Nie moja wina, że niektóre serwery nie kasują wycofywanych postów...

Marek

Data: 2010-05-27 20:42:00
Autor: bratPit
Skradziono: Audi A4 RMI 05925

To juz drugie .... :/

wiesz, skądś wzięło się powiedzenie że mając samochód z VW group należy mieć zawsze bilet komunikacji miejskiej w kieszeni bo nigdy nie wiesz kiedy będziesz wracał na butach do domu :/

brat

Data: 2010-05-27 22:16:52
Autor: Paweł
MarekM wrote:

[...]

cuda, ale kto wie...) to w imieniu brata proszÄ™ o kontakt: 505869820.

na allegro, otomoto i podobnych patrzyli?

Data: 2010-05-27 22:24:23
Autor: neoniusz
Skradziono: Audi A4 RMI 05925
U¿ytkownik "MarekM" <muddy@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> napisa³ w wiadomo¶ci news:htm842$jlv$2usenet.news.interia.pl...
Dzisiaj w nocy (miêdzy 23:00 a 8:00) w Krakowie z ulicy Morawieckiego (obok poczty) skradziono czarne Audi A4 (sedan) z 1997 na numerach RMI 05925.

Wszystko spoko, ale nie ma takiej ulicy w Krakowie.

Data: 2010-05-27 22:27:55
Autor: CUT
Skradziono: Audi A4 RMI 05925
W dniu 2010-05-27 22:24, neoniusz pisze:
U�ytkownik "MarekM"<muddy@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska>  napisa� w
wiadomo�ci news:htm842$jlv$2usenet.news.interia.pl...
Dzisiaj w nocy (mi�dzy 23:00 a 8:00) w Krakowie z ulicy Morawieckiego
(obok poczty) skradziono czarne Audi A4 (sedan) z 1997 na numerach RMI
05925.

Wszystko spoko, ale nie ma takiej ulicy w Krakowie.

Przypuszczam, że chodzi o Morawskiego

Data: 2010-05-27 22:31:52
Autor: MarekM
W dniu 27.05.2010 22:24, neoniusz pisze:

[...]

Tfu, Kazimierza Morawskiego, obok Włóczków, niedaleko Kościuszki.

Przepraszam za pomyłkę: emocje, dowiedziałem się kilkadziesiąt minut wcześniej.

> Mam nadzieję, że miał AC.

Nie miał. Zakupiony miesiąc wcześniej, ciężko znaleźć AC dla auta starszego niż dziesięcioletnie, jeśli to nie kontynuacja polisy :(

Marek

Data: 2010-05-28 15:18:44
Autor: Sebastian Kaliszewski
MarekM wrote:
[...]

Jak najszybciej (choć może być już za późno) przejdźcie się (albo przejedźcie rowerem) po wszystkich uliczkach, parkingach podwórkach w okolicy -- złodzieje często tak robią, że przeparkowują kawałek w jakiś mało rzucający się w oczy kąt i dopiero jak zejdzie z pierwszej strony policyjnej listy poszukiwanych na spokojnie, w biały dzień przewożą do dziupli. O paru przypadkach odnalezienie w ten sposób samochodu słyszałem.

pzdr
\SK

Skradziono: Audi A4 RMI 05925