Skradziono - KTM 950SM - Krak贸w !

Data: 2012-06-18 13:13:30
Autor: Grzegorz Rogala
Skradziono - KTM 950SM - Krak贸w !
Siema
mojemu koledze skradziono poKocykowego KTM 950SM
znaki szczegolne:
- szybka od 990 SM
- amortyzator skr臋tu Scotts
- boczne slidery lsl-a od 990
- wydechy w karbonie Roaditalia

VIN: VBKVA44054M908090

KTM 950 SM 2006r produkcji.

Jakby ktos cos zauwazyl dajcie cynk.

Ps. Amil i tak Cie znajdziemy.

--
pozdr
Rogal

Data: 2012-06-18 13:15:40
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Skradziono - KTM 950SM - Krak贸w !
Grzegorz Rogala napisa艂(a):
Ps. Amil i tak Cie znajdziemy.

Przeciez ja nie istnieje.
Ej, a w jakich okolicznosciach zajebali?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-06-18 13:57:32
Autor: Grzegorz Rogala
Skradziono - KTM 950SM - Krak贸w !

Przeciez ja nie istnieje.
Dlatego mowie, znajdziemy.

Ej, a w jakich okolicznosciach zajebali?
Wiem tylko tyle, ze jeszcze w czwartek stal sobie w garazu zapiety - w sobote go juz nie bylo.

--
pozdr
Rogal

Data: 2012-06-18 13:58:54
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Skradziono - KTM 950SM - Krak贸w !
Grzegorz Rogala napisa艂(a):
Dlatego mowie, znajdziemy.

no chyba w googlach

Wiem tylko tyle, ze jeszcze w czwartek stal sobie w garazu zapiety - w sobote go juz nie bylo.

a to pewnie ruskie kibice zajebali

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-06-18 22:33:39
Autor: maverik
Skradziono - KTM 950SM - Krak贸w !

U偶ytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <tu_nick@riders.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jrn5b3$or6$1mx1.internetia.pl...

Wiem tylko tyle, ze jeszcze w czwartek stal sobie w garazu zapiety - w sobote go juz nie bylo.

kole偶anka odzyska艂a par臋 dni temu po p贸艂 roku od kradzie偶y zx6.. ostatnio s艂ysza艂em par臋 takich rzeczy o Policji, mnie nawet jak im wskaza艂em z艂odzieja to zadzia艂ali jak w pitbullu ;)

Skradziono - KTM 950SM - Krak贸w !