Skradziono Santa Cruz Blur LT2

Data: 2010-07-28 09:12:12
Autor: Mateusz
Skradziono Santa Cruz Blur LT2

Użytkownik "Jarek" <gg21@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000a41.4c4c0ee9newsgate.onet.pl...
Dnia 24.07.2010 o godz. 21 skradziono rower spod sklepu nocnego przy ul. Grota
Roweckiego w Tychach.
Rower jest bardzo specyficzny i rzadki na naszym rynku, złożony ok. 2 m-ce temu
więc wszytko wygląda jak nowe  :
- Rama Santa Cruz Blur LT2 anodowana, brązowa rozmiar L,
- Amortyzator Rock Shox Reba SL w kolorze białym,
- Damper FOX RP 23,
- Hamulce tarczowe Avid,
- Korba Truvativ Stylo, wkład suportu Accent w kolorze czerwonym,
- Napęd Sram 9.0,
- Numer ramy ( rama posiada dwa numery) GA 981618, GB 974166
Zdjęcie poglądowe:
http://www.santacruz-pl.com/images/blur_lt2_skidmarkano.jpg

Osoba która ukradła rower to chłopak ok. 20 -22 lata, krótkie włosy, szatyn .
Ubrany był w biały t-shirt i jeansy.

Będę wdzięczny za wszelkie informacje. Na znalazcę czeka nagroda.
Kontakt: 728814861
Wszystkim za pomoc z góry dziękuję!!!

Cholera Jarek nawet nie wiesz jak mi przykro !

Mam jedno zdjęcie roweru ale tylko z przodu, z przejazdu po belkach na szlaku w kierunku Baraniej.
Mam nadzieję, że się znajdzie.

Mateusz

Data: 2010-07-28 00:52:40
Autor: Arkadiusz Kruszyński
Skradziono Santa Cruz Blur LT2
Ale najważniejsze ze są realne zdjęcia bo to bardzo pomaga ;)
Wspominałem już na innym Forum o poziomie intelektualnym tego co
zrobiłeś ;) I powiedziałem też Jak bardzo pomagają realne zdjęcia.

Skradziono Santa Cruz Blur LT2