Skradziono Unibike Viper [GORNY SLASK]

Data: 2009-08-17 16:17:29
Autor: Piotr Gasiorek
Skradziono Unibike Viper [GORNY SLASK]
Witam,

Na pl.regionalne.gorny-slask poradzono mi napisać też tutaj. W każdym
razie mam nadzieję, że nie naruszam FAQ Waszej grupy. Poniżej wklejam wiadomość wysłaną na tamtą grupę + kilka detali.

Około tygodnia temu z garażu w Mysłowicach skeradziono mi rower -
Unibike Viper. Czarny, koła 28 cali. Manetka (chyba lewa) zdarta,
trójkątna "sakwa" Author pod ramą, mała tej samiej firmy pod siodełkiem,
tani licznik. Niestety tylko tyle, praktycznie zbędnych, detali.
Numer fabryczny: YQ6J1204332.
Wygląd (mniej więcej):
http://www.mosuro.pl/rower/images/rowery/viper.jpg

Wiem, że szanse są marne, ale gdyby przypadkiem ktoś z Was słyszał o
takim rowerze do sprzedania, dajcie znać. Jeżeli udałoby się go tak
odzyskać (i miałby nadal walory użytkowe :-)), na pewno mógłbym jakieś
100-200 zł odpalić.

--
pq

Data: 2009-08-17 16:53:54
Autor: Titus Atomicus
Skradziono Unibike Viper [GORNY SLASK]
Czy wciaz dziala ta ogolnopolska spoleczna baza skradzionych rowerow?
TA

Data: 2009-08-17 20:35:23
Autor: jacek duma
Skradziono Unibike Viper [GORNY SLASK]
Czy wciaz dziala ta ogolnopolska spoleczna baza skradzionych rowerow?
TA

Tak. Ja bym neiszczęśnikowi proponował dopisać tam i to szybko ten rower.
http://bazarowerow.pl/

jd

Data: 2009-08-18 07:38:12
Autor: Piotr Gasiorek
jacek duma wrote:

> Czy wciaz dziala ta ogolnopolska spoleczna baza skradzionych rowerow?

Tak. Ja bym neiszczęśnikowi proponował dopisać tam i to szybko ten rower.
http://bazarowerow.pl/

Wielkie dzięki. Już dodałem.

--
Pozdrawiam,
pq

Data: 2009-08-18 14:56:02
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Skradziono Unibike Viper [GORNY SLASK]
Panie Piotr Gasiorek, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h6boqj$f6p$1news.onet.pl> przy ul....

Jeżeli udałoby się go tak
odzyskać

Jedź w sobotę i niedzielę na giełdę samochodową. Swojego czasu handlowano
tam również rowerami, może go ustrzelisz. Patrzaj na Allegro, sam nie
wiem...
Włamali Ci się do garażu, psie syny? Na policji zgłosiłeś kradzież sprzętu?

Data: 2009-08-18 19:37:44
Autor: Piotr Gasiorek
Marek 'marcus075' Karweta wrote:

> [...]

Jedź w sobotę i niedzielę na giełdę samochodową. Swojego czasu handlowano
tam również rowerami, może go ustrzelisz. Patrzaj na Allegro, sam nie

Jasne, na giełdę skocze. Przy okazji kupię sobie jakiś ciuch modny, a
przy tym wzorniczo niebanalny do teraz już tylko pieszych wycieczek ;-)

Włamali Ci się do garażu, psie syny? Na policji zgłosiłeś kradzież sprzętu?

Tak. A na policję zgłosiłem, ale (pisząc bardzo oględnie) ich oględziny
na miejscu zdarzenia nie natchnęły mnie nadzieją i wiarą w możliwość
zobaczenia jeszcze kiedyś tego sprzętu.

--
pq

Skradziono Unibike Viper [GORNY SLASK]