Skradziono! Wykrakałem...

Data: 2010-09-23 12:47:28
Autor: kml
Skradziono! Wykrakałem...

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4c9b00f1$0$22799$65785112news.neostrada.pl...
Najpierw sięgnijmy do archiwum Google:

*********************
8 Paź 2008 Alfer_z_pracy

Hej, właśnie spacerowałem pod Zachętą. Tam jest taki stojaczek na rowery,
dość często tam stoją różne mieszczuchy. A teraz jest tam przypięty złoty
Santa Cruz, full do jazdy w dół (nie znam modeli S.C.), z Monsterem z
przodu, platformy, sztyca Thompsona itd. Słowem wypasiony modelik. Zapięty
jest linką na rachu-ciachu, żaden Kryptonite. W tym rejonie, 300 metrów
dalej koleżance zawinęli w 5 minut mieszczucha niepozornego zapiętego takąż
linką, dosłownie spod okna przy którym siedzimy.

I tak się zastanawiam - jeśli to prowokacja i z boku siedzą goście z
bejsbolami żeby dresowi w łeb dać - to rispekt, dobra akcja. Ale jeśli nie,
to słaba zagrywka ;) Podejrzewam że może znaleźć się tu osoba znająca
właściciela tego S.C., wszak takich bujawek nie spotyka się co krok, to
proszę z nim odbyć odpowiednią rozmowę na temat zabezpieczania roweru :)
*********************

Co prawda zajęło to prawie 2 lata, ale stało się. Info z FB:

"Znajomemu ukradli dziś (22 września 2010) rower przypięty pod Zachętą - bardzo proszę rozesłać wieści gdzie tylko się da.
Prawdopodobnie jest tylko 1 taki rower w Polsce.Wszelkie info jak ktoś widział proszę słać na maila: 360@unic.pl"

Link do foto (nie wiem jak długo będzie aktualny):
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs649.snc4/60891_450055655816_735010816_5786930_3610764_n.jpg

No cóż, chyba szerszy komentarz zbędny?

Głupich nie sieją. Powinienem współczuć rowerzyście, ale to trzeba być DEBILEM po prostu co by taki rower zapinać gdziekolwiek na zewnątrz.

kml
12/08/2010 1 część tesu lampy Stork.

Data: 2010-09-23 13:05:11
Autor: Waldek
Skradziono! Wykrakałem...

Głupich nie sieją. Powinienem współczuć rowerzyście, ale to trzeba być
DEBILEM po prostu co by taki rower zapinać gdziekolwiek na zewnątrz.

Jasne....debil głupi jeden kupił sobie uczciwie rower, kretyńsko stawał, przypinał a mądry człowiek to wykorzystał....

Data: 2010-09-23 04:42:41
Autor: stefandora
Skradziono! Wykrakałem...
On 23 Wrz, 13:05, "Waldek" <wal...@wytnij.dachowka.com.pl> wrote:
> [...]

Jasne....debil głupi jeden kupił sobie uczciwie rower, kretyńsko stawał,
przypinał a mądry człowiek to wykorzystał....

To może inaczej: "Mądry Polak po szkodzie." Lepiej?

Może nie głupi, ale: nierozsądny, niefrasobliwy, nieodpowiedzialny. To
tak jak z tą prędkością - należy ją dostosować do panujących warunków
na drodze.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-09-23 13:42:32
Autor: bans
Skradziono! Wykrakałem...
W dniu 2010-09-23 13:05, Waldek pisze:

Jasne....debil głupi jeden kupił sobie uczciwie rower, kretyńsko stawał,
przypinał a mądry człowiek to wykorzystał....

Jasne, a świat jest tylko czarny albo biały.

--
bans

Data: 2010-09-23 13:43:42
Autor: ...::QRT::...
Skradziono! Wykrakałem...
Dnia Thu, 23 Sep 2010 13:05:11 +0200, Waldek napisał(a):

[...]

wypada znać choćby z grubsza realia świata w którym sie żyje.

Data: 2010-09-23 14:29:09
Autor: kml
Skradziono! Wykrakałem...

Użytkownik "Waldek" <waldek@wytnij.dachowka.com.pl> napisał w wiadomości news:4c9b3465$0$27027$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Z równoległej rzeczywistości pisze do nas Waldi. Byłeś ostatnio w Polsce?

Data: 2010-09-23 15:33:01
Autor: Jan Srzednicki
Skradziono! Wykrakałem...
On 2010-09-23, Waldek wrote:

[...]

Kategoria mądrości (czy właściwie bardziej sprytu) jest zupełnie
ortogonalna do uczciwości.

Data: 2010-09-23 19:17:37
Autor: Fabian
Skradziono! Wykraka�em...
W dniu 23.09.2010 13:05, Waldek pisze:
G�upich nie siej�. Powinienem wsp�czu� rowerzy�cie, ale to trzeba by�
DEBILEM po prostu co by taki rower zapina� gdziekolwiek na zewn�trz.

Jasne....debil g�upi jeden kupi� sobie uczciwie rower, krety�sko stawa�, przypina� a m�dry cz�owiek to wykorzysta�....

Tak - głupi. No chyba, że chciał aby ukradziono mu rower. Jeżeli nie był
by głupi to wiedział by, że ten rower zostanie ukradziony.

Fabian.

Skradziono! Wykrakałem...