Skradziono bardzo charakterystyczny rower (Łódź)

Data: 2012-12-11 07:06:29
Autor: Andrzej Czapliński
Skradziono bardzo charakterystyczny rower (Łódź)
Skradziono rower ze zdjęcia
https://lh5.googleusercontent.com/-6dOyEWHJQeY/UMcY1V9ab6I/AAAAAAAAB0Y/KPW8xbNrQwM/s1238/Photo0212a.jpg
Ostatnio był przypięty do ogrodzenia Łódź Sienkiewicza 37
Był bym wdzięczny za pomoc w odzyskaniu tel 604 575 098
Andrzej Czapliński

Data: 2012-12-11 16:18:17
Autor: Alfer_z_pracy
Andrzej Czapliński napisał:
Ostatnio był przypięty do ogrodzenia Łódź Sienkiewicza 37

Kto pierwszy zapyta "CZYM"?

;)

A.

Data: 2012-12-14 13:33:01
Autor: Bogumił
Skradziono bardzo charakterystyczny rower (Łódź)
Chyba nie myślicie, że można pomyśleć, żeby coś takiego podpiąć drutem.
Ja podpinam nisko budżetowym ulockiem, ale bardziej chyba byłoby mi szkoda ulocka niż roweru bo pojazd także w wersji economic.

Data: 2012-12-14 15:47:35
Autor: rmikke
Skradziono bardzo charakterystyczny rower (Łódź)
O mmmamo, "charakterystyczny" to spory eufemizm.

Data: 2012-12-15 17:58:49
Autor: mbut
W dniu 12-12-15 00:47, rmikke pisze:
O mmmamo, "charakterystyczny" to spory eufemizm.

co tak  cicho?

Data: 2012-12-16 09:35:01
Autor: rmikke
W dniu sobota, 15 grudnia 2012 17:58:49 UTC+1 użytkownik mbut napisał:
W dniu 12-12-15 00:47, rmikke pisze:

> O mmmamo, "charakterystyczny" to spory eufemizm.

co tak  cicho?

Pewnie się rower nie objawił.
Jest taki charakterystyczny, że na miejscu złodzieja oddałbym prosto do skupu...

Data: 2012-12-17 06:30:15
Autor: PeJot
W dniu 2012-12-16 18:35, rmikke pisze:

Jest taki charakterystyczny, że na miejscu złodzieja oddałbym prosto do skupu...

0.7-1 zł/kg, będzie ~20 zeta.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Skradziono bardzo charakterystyczny rower (Łódź)