Skradziono bardzo charakterystyczny rower (Łódź)

Data: 2012-12-14 15:47:35
Autor: rmikke
Skradziono bardzo charakterystyczny rower (Łódź)
O mmmamo, "charakterystyczny" to spory eufemizm.

Data: 2012-12-15 17:58:49
Autor: mbut
W dniu 12-12-15 00:47, rmikke pisze:
O mmmamo, "charakterystyczny" to spory eufemizm.

co tak  cicho?

Data: 2012-12-16 09:35:01
Autor: rmikke
W dniu sobota, 15 grudnia 2012 17:58:49 UTC+1 użytkownik mbut napisał:
W dniu 12-12-15 00:47, rmikke pisze:

> O mmmamo, "charakterystyczny" to spory eufemizm.

co tak  cicho?

Pewnie się rower nie objawił.
Jest taki charakterystyczny, że na miejscu złodzieja oddałbym prosto do skupu...

Data: 2012-12-17 06:30:15
Autor: PeJot
W dniu 2012-12-16 18:35, rmikke pisze:

Jest taki charakterystyczny, że na miejscu złodzieja oddałbym prosto do skupu...

0.7-1 zł/kg, będzie ~20 zeta.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Skradziono bardzo charakterystyczny rower (Łódź)