Skradziono motocykl – Ducati Monster 696 Warszawa

Data: 2011-03-28 12:46:42
Autor: Lovtza
Skradziono motocykl – Ducati Monster 696 Warszawa
Heja, Jakby nagle komuś wpadły w ręce części do Monstera w dobrej cenie, to warto wiedzieć że:

Skradziono motocykl – Ducati Monster 696
W ostatni weekend skradziono motocykl Ducati Monster 696. Maszyna stała na strzeżonym osiedlu, w parkingu podziemnym w Warszawie – Falenicy. Złodzieje najwyraźniej nawet nie rozblokowali kierownicy, tylko wsadzili motocykl na jakiś samochód dostawczy.
Opis:
Ducati Monster 696 rocznik 2008
Kolor – czarny matowy
Nr. VIN: ZDMM500AA8B009632
 Motocykl posiada przytarty wydech oraz osłonę wydechu. Na baku, tuż nad siedzeniem znajdują się także dwie rysy. Oczywiście sprawa została zgłoszona na policję jednak jeżeli ktokolwiek ma informacje o skradzionej maszynie proszony jest o kontakt pod nr tel 888060670.

Z preclowym pozdrowieniem ;)
Mariusz

Data: 2011-03-28 19:31:38
Autor: Grzybol
Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
[...]

Życie jest sprawiedliwe...

--
Grzybol

Data: 2011-03-28 19:42:54
Autor: Arni
Grzybol pisze:
[...]

obawiam sie ze to nie jemu ukradli

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-03-28 19:39:58
Autor: Lovtza
Skradziono motocykl – Ducati Monster 696 Warszawa

Życie jest sprawiedliwe...

obawiam sie ze to nie jemu ukradli

Poopowiadaj mi jeszcze o tym "nadpoziomie" merytorycznym i ludzkim na preclach... --

Data: 2011-03-29 19:07:27
Autor: Grzybol
Życie jest sprawiedliwe...
obawiam sie ze to nie jemu ukradli
Poopowiadaj mi jeszcze o tym "nadpoziomie" merytorycznym i ludzkim na preclach...

Widzisz chłopcze w życiu jest prosta zależność - jesteś chujem, dostajesz od życia w pizdę. Co byś sobie tam nie pierdolił, dla mnie to jest sprawiedliwość...

--
Grzybol

Data: 2011-03-29 18:17:37
Autor: Lovtza
[...]

"Chłopcze" to mogą mówić do ciebie obaj twoi tatusiowie. To po pierwsze. Po drugie ciągle nie rozumiem, co do dziejowej sprawiedliwości ma fakt, że ktoś ukradł Bogu ducha winnej dziewczynie motocykl, na który wydała ciężko zapracowane przez siebie pieniądze. Fajnie się czyta te wasze wpisy ;)

Data: 2011-03-29 20:31:47
Autor: Grzybol
"Chłopcze" to mogą mówić do ciebie obaj twoi tatusiowie.

Chłopcze to miało być grzecznie. Teraz powiem: Ty chuju jebany. Z tego co mi wiadomo to Twoją matkę jebali moi obaj tatusiowie i to za kromkę chleba ze smalcem. Tak mi opowiadali.

To po pierwsze.

[...]

Sprawiedliwośc ta jest życiowa, nie dziejowa. Miałem nadzieję, że to Tobie zajebali motocykl. Szkoda, że jednak nie.

Fajnie się czyta te wasze wpisy ;)

To sobie poczytaj. Teraz będzie Ci już chyba mniej fajnie. Tak naprawdę, to chuj mnie interesujesz. Dla mnie jesteś tylko napisem w outlooku. Nie wysilaj się z ripostą. Twój nibymózg przegrzeje się od tego.

--
Grzybol

Data: 2011-03-29 19:06:02
Autor: Lovtza
Skradziono motocykl – Ducati Monster 696 Warszawa
Grzybolnapisal

ehhhh ;)

To sobie poczytaj. Teraz będzie Ci już chyba mniej fajnie.

Aaa i tu się mylisz;) Oglądanie twojej tępej, bezradnej frustracji jest po prostu przezabawne. A oglądanie jak łasi się do ciebie Arni po prostu komiczne;P Tak naprawdę, to
chuj mnie interesujesz. Dla mnie jesteś tylko napisem w outlooku. Nie
wysilaj się z ripostą. Twój nibymózg przegrzeje się od tego.

Spokojnie. Obiecałem, że będę miał cię na oku. Arniego też. Przecież nie zostawia się kumpli samych w biedzie :P

Data: 2011-03-29 23:38:15
Autor: TaDzik
W dniu 29-03-2011 20:17, Lovtza pisze:
ciągle nie rozumiem, co do dziejowej sprawiedliwości ma fakt,
że ktoś ukradł Bogu ducha winnej dziewczynie motocykl, na który wydała
ciężko zapracowane przez siebie pieniądze.

Tu muszę wtrącić!
Co by nie mówić o sikaczu...
fakt kradzieży zasługuje na jak największe potępienie! i niech ch...j strzeli między oczy (albo i w pysk) tego skurwi...la, który dopuścił się tego czynu!!
mam nadzieję, że będzie w piekle przerzucał lepik!!
czego mu z całego serca życzę!!!!!! chu...wi!!!!

--
Pozdrawiam uczciwych
TaDzik

Data: 2011-03-30 06:14:13
Autor: Lovtza
Skradziono motocykl – Ducati Monster 696 Warszawa

Co by nie mówić o sikaczu...
fakt kradzieży zasługuje na jak największe potępienie!

Sam bym tego lepiej nie ujął. Dodam tylko, że co by nie mówić o preclach, a właściwie ich moherowych bojówkarzach, to nikt nie zasługuje na to, aby wpłynąć na minę i potem bujać się z lewym motocyklem.

Data: 2011-03-30 13:44:03
Autor: gildor
W dniu 30.03.2011 08:14, Lovtza pisze:

[...]

i ze szpileczką...
hehe

- gildor

Data: 2011-03-29 19:36:23
Autor: JK
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości news:imt433$vb2$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jedno pytanie:
a potrafisz powiedzieć to samo, ale bez "mięsa", tak normalnie - jak inteligantny człowiek między innymi ludźmi?
Bo jeśli tak to Twoja uwaga jest, lub może być cenna dla innych.
A jeśli nie to takie uwagi mogą być brane za bezmyślny bełkot bezmyślnego człowieka.

Bez urazy.
I szczerzre pozdrawiam - JK.

Data: 2011-03-29 20:24:02
Autor: Grzybol
Użytkownik "JK" <nospam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
a potrafisz powiedzieć to samo, ale bez "mięsa", tak normalnie

nie.

- jak inteligantny człowiek między innymi ludźmi?

Wszyscy inteligentni ludzie jakich znam, używają słow typu kurwa, chuj, pizda.

Bo jeśli tak to Twoja uwaga jest, lub może być cenna dla innych.
A jeśli nie to takie uwagi mogą być brane za bezmyślny bełkot bezmyślnego człowieka.

Jak mówisz małpka to myslisz, jak mówisz kurwa, to jesteś bezmyślnym debilem? Ciekawe wnioski...

Bez urazy.
I szczerzre pozdrawiam - JK.

Również.

--
Grzybol

Data: 2011-03-28 19:55:31
Autor: jeDrASS
On 2011-03-28 19:42, Arni wrote:
Grzybol pisze:
[...]

a co to ma wspólnego ze sprawiedliwością?!
osłabiacie..

--
jeDrASS

Data: 2011-03-28 19:59:50
Autor: Grzybol
On 2011-03-28 19:42, Arni wrote:
Grzybol pisze:
[...]

On już wie...

--
Grzybol

Data: 2011-03-28 21:25:50
Autor: erg
Skradziono motocykl – Ducati Monster 696 Warszawa

Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomoœci news:imqip9$8k2$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "jeDrASS" <biegnacy_z_siekiera@us.gov> napisał w wiadomości

> Skradziono motocykl &#8211; Ducati Monster 696

On już wie...

He, he...
Moto pojechalo na ferie zimowe. Do Hiszpani.
Widzisz Lovtza, a bylo sie nie klocic.

erg

Data: 2011-03-28 20:37:17
Autor: Arni
jeDrASS pisze:
Skradziono motocykl - Ducati Monster 696

Życie jest sprawiedliwe...

obawiam sie ze to nie jemu ukradli

a co to ma wspólnego ze sprawiedliwością?!
osłabiacie..

tyle samo co krzesło z krzesłem elektrycznym. Trzeba do tego czytac liste a nie tylko na nią pisać

Data: 2011-03-28 22:00:32
Autor: jeDrASS
On 2011-03-28 20:37, Arni wrote:

tyle samo co krzesło z krzesłem elektrycznym. Trzeba do tego czytac
liste a nie tylko na nią pisać

ups.. przegapiłem jakiś ciekawy wątek :-)
myślałem, że jak na paranoji tu się tylko pisze ;-)

--
jeDrASS

Data: 2011-03-30 09:47:45
Autor: de Fresz
On 2011-03-28 20:37:17 +0200, Arni <arni@no.spam.pl> said:

obawiam sie ze to nie jemu ukradli

a co to ma wspólnego ze sprawiedliwością?!
osłabiacie..

tyle samo co krzesło z krzesłem elektrycznym. Trzeba do tego czytac liste a nie tylko na nią pisać

Tey, albo napisz wprost że cieszy Cię fakt, iż komuś z kręgów Sikacza zajebali motocykl, albo przestań pierdolić. Proszę.

de Fresz

Data: 2011-03-30 10:34:20
Autor: Arni
de Fresz pisze:
On 2011-03-28 20:37:17 +0200, Arni <arni@no.spam.pl> said:

[...]

albo zle cytujesz albo czytasz bez zrozumienia.

Data: 2011-03-30 08:45:54
Autor: Lovtza
Skradziono motocykl – Ducati Monster 696 Warszawa

albo zle cytujesz albo czytasz bez zrozumienia.

Aby ostudzić u co poniektórych emocje, przerwać triumfalną masturbację i aby powstrzymać deszcz konfetti dodam, że dziewczyna której skradziono motocykl nie ma żadnych związków ze Ścigaczem, wręcz zajmuje się rzeczami dla Ścigacza konkurencyjnymi.  --

Data: 2011-03-30 11:11:40
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Lovtza napisał(a):
[...]

Poka fotkie! Nie wiadomo czy sie oplaca szukac tego dukata.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-03-28 20:44:02
Autor: Johnny
Skradziono motocykl – Ducati Monster 696 Warszawa
Użytkownik "jeDrASS" nie zgłębił zakamarków ludzkiej duszy:

Skradziono motocykl - Ducati Monster 696

Życie jest sprawiedliwe...

obawiam sie ze to nie jemu ukradli

a co to ma wspólnego ze sprawiedliwością?!
osłabiacie..

Chłopie, a Tyś się z choinki urwał? Przecie nic bardziej nie cieszy jak widok rozkwaszonego pyska bliźniego na drzewie...

Pozdrawiam Johnny

www.johnny.art.pl

Skradziono motocykl – Ducati Monster 696 Warszawa