[Wro] Skradziono rower :(

Data: 2010-07-19 18:34:44
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[Wro] Skradziono rower :(
Bart pisze:
No i trafiło na mnie - niestety dołączam do grona, które musiało się
rozstać ze swoim (na szczęście nie jedynym) rowerem :(
Złodziej połasił się na 13-letniego Magnuma, z którego z oryginały
została właściwie rama i wspornik kierownicy.
Czym był przypięty? U-Lockiem... Czym przecięty? Prawdopodobnie
nożycami do prętów - na to przynajmniej wskazuje ślad cięcia.

faktycnie spora strata, nie dość, ze pewnie go lubiłeś, to jeszcze kłopot z nowym miejskim złomkiem.

A cięcie na ulocku jakieś pordzewiałe czy mi się wydaje?

Seco

Nie mam
nr ramy - nie sądziłem, że ta potwora znajdzie amatora, no więc nie
wiem czy jest sens zgłaszać na policję - chyba tylko aby zostało
odnotowane w statystykach...
W razie gdyby komuś rzuciło się w oczy zamieszczam foto roweru (i jako
ciekawostkę też U-Locka):
http://img835.imageshack.us/gal.php?g=78457729.jpg
Rower był bez sakw, tylna przerzutka Deore LX (przekładałem sobie
pomału części z upgrade'owanego fulla), przedni amortyzator już nie
czarny RST 281, a jakiś szary ZOOM czy inne ustrojstwo (nie warto - po
miesiącu już nie działał).
Strata materialna niby niewielka, za to kłopot niemały - z dojazdami
do pracy i ogólną jazdą po mieście - kto się przyzwyczaił ten
wie... ;-) Chyba czas rozejrzeć się za jakąś starą i tanią kolarką.
Gdyby komuś się w oczy rzucił - będę wdzięczny za przekazanie
informacji.
A złodziejowi kij w szprychy i pod samochód z nim.
Pozdr.
Bart

Data: 2010-07-19 09:41:32
Autor: Bart
Skradziono rower :(
On 19 Lip, 18:34, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:
faktycnie spora strata, nie dość, ze pewnie go lubiłeś, to jeszcze
kłopot z nowym miejskim złomkiem.

A cięcie na ulocku jakieś pordzewiałe czy mi się wydaje?

Seco

Podejrzewam, że pordzewiałe mogły być nożyce... Idę jednak na komendę
skoro dziś zatrzymali jakiegoś złodzieja to a nuż się los uśmiechnie
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,8154043,15_letni_zlodziej_rowerow_zatrzymany_przez_policje.html
Jedyne co na dowód własności to fotki, no ale trudno - łatwiej będzie
się pogodzić ze stratą rowerku na którym tyle wspomnień się nakręciło
(200km na raz fullem bym się nie porwał)... GPS'a kiedyś za Twoją radą
Seco odnalazłem - rozwieszając plakaty... co prawda potem go zgubiłem
skutecznie, ale - warto było zadziałać niż pozostać biernym :)
Pozdr.
Bart

Data: 2010-07-19 10:32:02
Autor: PanRatio
Skradziono rower :(
Powiem ci tak: od kilku miesięcy przeprowadzam ankietę wśród osób,
którym skradziono rowery. Przebadałem ;) kilkadziesiąt osób i wszyscy
używali linki. Jeszcze się nie spotkałem z osobą, której skradziono
rower przypięty U-Lockiem. Poważnie. Możesz podać więcej szczegółów w
jakich okolicznościach ci go skradziono? Poza tym ten U-Lock to
bardziej niszowy model Kryptonite, chociaż jak rower miał 13 lat, to
się nie dziwię, że go używałeś. Ja rower z takim stażem przypinałbym
zwykłą linką. Pewnie w momencie kradzieży nie był brudny i
zapuszczony, tylko czysty - złodziej pomyślał, że jest nowy.

Data: 2010-07-19 19:40:04
Autor: arturbac
Skradziono rower :(
W dniu 2010-07-19 19:32, PanRatio pisze:
chociaż jak rower miał 13 lat, to
się nie dziwię, że go używałeś.

Używam oryginalnego magnuma właśnie do jazdy po mieście z oponami
miejskimi, mój nie ma amortyzatora ani LX tylko Tourney i zawsze mi się
wydawało że taki złom nie znajdzie chętnego, pod przedszkolem nawet go
nie zapinam tylko stawiam na chodniku ;-). Pod marketem na Abusa zapinam
i na razie od alt jest spoko zawsze to najlepiej zabezpieczony złom ze
wszystkich.

Data: 2010-07-20 08:30:13
Autor: Raist
Skradziono rower :(
Użytkownik "PanRatio" <panratio@gmail.com> napisał w wiadomości news:f39f0c94-8711-42db-bb97-c7c41dd7f7dey13g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

to kilka danych do Twojej ankiety:
1 czerwca 2004 skradziono mi dualówkę
była przypięta ulockiem pod oknem na tyłach posesji na której mieściła się firma w której pracowałem
wątek:
http://tiny.pl/h797v
złodzieje nie zostawili ulocka, obok stała druga dualówka przypięta też ulockiem - Magnumem
mój rower był świeżo po remoncie, czyściutki, nasmarowany, wyregulowany i przez to $#%uj mnie wtedy strzelił ale jakos żyję ;)

Raist

[Wro] Skradziono rower :(