[Wro] Skradziono rower :(

Data: 2010-07-20 12:00:42
Autor: Norbert
[Wro] Skradziono rower :(
Ojej, czyli mi tez sie to moze zdarzyc, ja na miasto, do pracy  mam sporo przerobionego i naprawionego fula z hipermarketu, nic szczegolnego, ale wygodny na dziurawe sciezki i chodniki. Przypinam 5 letnim Ulockiem Kryptonite, moze troche nowszy od twojego.  Myslalem ze nikt sie nie pokusi na takie cos a jednak ludzie wszystko ukradna. Od dzisiaj go nie myje, niech zajdzie brudem po gripy.

[Wro] Skradziono rower :(