[Rybnik] Skradziono rower

Data: 2010-08-26 23:08:54
Autor: MadMan
[Rybnik] Skradziono rower
Witam,

w niedzielę znajomemu z liceum skradziono rower - Merida Matts Sport
700:

http://picasaweb.google.com/damian.karwot/DropBox?authkey=Gv1sRgCIGo3PfGsPWgpQE#5509828047586841634

Specyfikacja: http://www.bikestats.pl/rowery/riksza_6192_3937.html

Rower znikn±ł spod marketu OBI Rybnik (kolega tam pracuje). Dosyć
charakterystyczna chyba konfiguracja. Jakby kto¶ co¶ wiedział na temat - kontakt jest na zdjęciu, można
dzwonić na policję (zostało zgłoszone). Nie, nie wiem czym przypięty i nie wnikam. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-26 23:36:18
Autor: R
[Rybnik] Skradziono rower
W dniu 2010-08-26 23:08, MadMan pisze:
[...]
Rower znikn±ł spod marketu OBI Rybnik (kolega tam pracuje). Dosyć
charakterystyczna chyba konfiguracja.

Lekko OT.
Roweru szkoda, wła¶ciciela też, ale - lito¶ci! - jak można taki rower zostawić przed marketem na kilka godzin i to pewnie wiele dni z rzędu?

Mój jest wart 1/10 tego (pewnie i mniej) a na pół godziny bym na mie¶cie przed marketem go nie zostawił.

R.

Data: 2010-08-26 23:49:36
Autor: MadMan
[Rybnik] Skradziono rower
Dnia Thu, 26 Aug 2010 23:36:18 +0200, R napisał(a):

Roweru szkoda, wła¶ciciela też, ale - lito¶ci! - jak można taki rower zostawić przed marketem na kilka godzin i to pewnie wiele dni z rzędu?

Ja też nie wiem. Sam bym pewnie tak nie zrobił. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-26 23:59:18
Autor: Wojciech Waga aka wojek
[Rybnik] Skradziono rower
R pisze:
Mój jest wart 1/10 tego (pewnie i mniej) a na pół godziny bym na mie¶cie przed marketem go nie zostawił.

Sporo postów niżej kto¶ pisał że mu zawinęli rower spod sklepu nocnego. Tak na oko bliżej 10 niż 5 tys.

pozdr.
w.

Data: 2010-08-27 07:53:51
Autor: mbut
[Rybnik] Skradziono rower
Wojciech Waga aka wojek pisze:
R pisze:
[...]

Jako¶ nie mog± się nauczyć, że nasz kraj to kraj złodziei. Będzie miał nauczkę. Chyba trzeba być nienormalnym żeby pod sklepem zostawiać rower.

Data: 2010-08-27 00:37:03
Autor: Pr0NET
Skradziono rower
On Aug 27, 7:53 am, mbut <m...@wp.pl> wrote:

> [...]

Jako¶ nie mog± się nauczyć, że nasz kraj to kraj złodziei. Będzie miał
nauczkę. Chyba trzeba być nienormalnym żeby pod sklepem zostawiać rower.

Tak strach naszym towarzyszem, Rozwalanie dobrego U-loka zajmuje
trochę czasu jak rower jest w widocznym miejscu to s± marne szanse,
złodziej działa pod presj±. Nie po to mamy rower żebym nigdzie nie
mógł go zostawić. Ale tak to już jest gdy kary za kradzież s± tak
¶mieszne a policja woli zajmować się spisywanie miło¶ników piwa w
parkach.

Data: 2010-08-27 00:55:58
Autor: Piotrpo
Skradziono rower
On 27 Sie, 07:53, mbut <m...@wp.pl> wrote:

> [...]

Jako¶ nie mog± się nauczyć, że nasz kraj to kraj złodziei. Będzie miał
nauczkę. Chyba trzeba być nienormalnym żeby pod sklepem zostawiać rower.

Nie szalej - bo zaraz wyjdzie, że to wła¶ciciel powinien dostać wyrok
za sprowokowanie jakiego¶ bogu ducha winnego chłopca do kradzieży. Bo
to przecież "okazja czyni złodzieja" ew. społeczeństwo, telewizja i
gry video. Był bym zapomniał - nie miał wyj¶cia - musiał ukra¶ć bo był
Polakiem (nie takim "prawdziwym" ale takim "polaczkiem") i trzeba się
zastanowić gdzie byli rodzice.

Data: 2010-08-27 08:16:45
Autor: kml
[Rybnik] Skradziono rower

Użytkownik "mbut" <mbut@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i57jtf$n2f$1news.task.gda.pl...
R pisze:
[...]

"Tylko na chwilę"

kml
12/08/2010 1 czę¶ć tesu lampy Stork.

Data: 2010-08-27 08:27:18
Autor: Yogi\(n\)
[Rybnik] Skradziono rower
[...]

Moja żona ma kilkunastoletniego Gianta w idealnym stanie, to znaczy może trochę porysowany itd., ale wygl±da naprawdę nieĽle. JeĽdzi również (regularnie serwisowany, konserwowany i regulowany przez męża ;-) ). Na allegro ten model można dostać za ok. 300-400 złotych, więć warto¶ci wielkiej nie przedstawia, choć jako nowy kosztował ok. 2000 kilkana¶cie lat temu. No i zostawia go "na chwilę" w przeróżnych miejscach. Kupiłem jej ulocka, którego woziła przez jaki¶ czas na ramie, ale ostatnio zapina go wył±cznie link±, bo ulock za ciężki.
Może to taki sygnał dla mnie, żebym rozejrzał się dla niej za czym¶ nowszym, czerwieńszym i "deorowym"?...

--
Yogi(n)

Data: 2010-08-27 10:07:11
Autor: Tomek Banach
[Rybnik] Skradziono rower
W dniu 2010-08-27 07:53, mbut pisze:

Jakoś nie mogą się nauczyć, że nasz kraj to kraj złodziei. Będzie miał
nauczkę. Chyba trzeba być nienormalnym żeby pod sklepem zostawiać rower.

bzdura mam miejskiego singla i regularnie zostawiam bo na parę i więcej godzin tylko przypiętego ulockiem. Nocował już 2 dni pod centralnym, kilka razy na i pod różnymi klatkami schodowymi a ostatnio cała nocka na warszawskiej pradze na inżynierskiej (to taka mniej ciekawa okolica). Nawet przedniego kola tylko na szybkozamykacz (piasta xt i obrecz mavica) nie ukradli.

--
Tomek

Data: 2010-08-27 10:12:07
Autor: kml
[Rybnik] Skradziono rower

Użytkownik "Tomek Banach" <banciur_nospam_@banciur.org> napisał w wiadomości news:i57rnk$r59$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tomek, czujesz subtelną różnice pomiędzy zostawiać a przypiąć na noc :) ?

kml
12/08/2010 1 część tesu lampy Stork.

Data: 2010-08-27 11:43:56
Autor: Tomek Banach
[Rybnik] Skradziono rower
W dniu 2010-08-27 10:12, kml pisze:

[...]

bzdura mam miejskiego singla i regularnie zostawiam bo na parÄ™ i
[...]

czekaj zostawiać znaczy bez przypięcia ? Jak tak to zwracam honor bo mi wydawało się oczywiste że rowery zawsze parkują przypięte. I zostawić jest dla mnie tożsame z zabezpieczyć. :)

--
Tomek

Data: 2010-08-27 10:48:47
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[Rybnik] Skradziono rower
R pisze:
[...]

Jaki¶ tydzień temu podjechałem na szosówce od sklep w małej wiosce Borowe, jechałem do Mogielnicy. Kiedy wchodziłem do sklepu panowie spod sklepu powiedzieli, ze mogę zostawić rower przed sklepem. Nie bardzo potrafili zrozumieć dlaczego boję się rower zostawić pod sklepem. Dopiero argument, ze wiele razy czytałem o kradziezy rowerów i taka mam zasadę, niezaleznie gdzie jestem, nie zostawiam, pozwolił ich delikatnie przekonać.

Seco

Data: 2010-08-27 10:22:09
Autor: KuFeL
[Rybnik] Skradziono rower
W dniu 2010-08-26 23:08, MadMan pisze:

Rower znikn±ł spod marketu OBI Rybnik (kolega tam pracuje). Dosyć
charakterystyczna chyba konfiguracja.

trochę dziwne, bo z reguły dla pracowników s± jakie¶ miejsca do trzymania rowerów, albo chociaż z ochron± można się umówić żeby mieli oko bo się tu pracuje i rower stoi całymi dniami.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://blog.ku-fel.com / PSN: KuFeL78