Skradziono rower

Data: 2012-07-25 23:30:02
Autor: Dykus
Skradziono rower
Witam,

Rower jak rower - czerwony Kross Hexagon V3.
Sporo osprzętu było wymienione...

Cechą charakterystyczną były cztery ręcznie robione lampki z kwadratowych rurek aluminiowych zamontowane na kierownicy (w parach).
Na trzech lampkach od dołu przełączniki dźwigniowe. Całość srebrna, bez zamknięcia od tyłu (zaklejone taśmą) i z wystającymi kablami. Montowane na obejmy do rur. Diody LED mocy od Cree.

Całość zasilana z ogniw Li-Ion, schowanych w torbie pod ramą, więc zapewne nabywca nie będzie umiał tego nawet obsłużyć jak się aku rozładują... ile jak się przy tym narobiłem... konstrukcja mechaniczna, płytki trawiłem, przetwornice projektowałem, ech...

Jako, że to taka nietypowa ilość, to może komuś rzuci się w oczy.
MoĹĽe ktoĹ› na Allegro zauwaĹĽy...

Stare zdjęcie (wtedy jeszcze były tylko trzy;):
http://dykus.republika.pl/rower1.jpg
(niestety, nic lepszego nie mam)

Z tyłu na bagażniku też lampka samoróbka - zamontowane 6 lub 8 diod LED w odblasku.

Kradzież zgłoszona na policję. O okoliczności i zapięcie nie pytajcie. :) Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje.

Skradziono w Siemianowicach ĹšlÄ…skich.

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2012-07-26 09:51:03
Autor: Alfer_z_pracy
Skradziono rower
Dykus napisał:
Kradzież zgłoszona na policję. O okoliczności i zapięcie nie pytajcie.

Dykus, a czym był przypięty?

:-))))

A.

Data: 2012-07-26 14:40:47
Autor: Titus Atomicus
Skradziono rower
In article <5010f6ec$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote:

Dykus napisał:
> Kradzież zgłoszona na policję. O okoliczno¶ci i zapięcie nie pytajcie.

Dykus, a czym był przypięty?

:-))))

A.

Nie, no co ty. LInka rulez!
--
TA

Data: 2012-07-26 18:48:12
Autor: Dykus
Skradziono rower
Witam,

W dniu 2012-07-26 14:40, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Nie, no co ty. LInka rulez!

Jasne, zaraz się okaże, że jako, że roweru nie przypi±łem U-Lockiem Kryptonite z poziomem bezpieczeństwa 10/10 to jestem współwinny tej kradzieży! :)

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2012-07-27 00:07:06
Autor: Titus Atomicus
Skradziono rower
In article <jurscj$4rl$1@inews.gazeta.pl>,
 Dykus <dykus.grupy@spamy.wp.pl> wrote:

> [...]

Jasne, zaraz się okaże, że jako, że roweru nie przypi±łem U-Lockiem Kryptonite z poziomem bezpieczeństwa 10/10 to jestem współwinny tej kradzieży! :)

E, odwracasz kota ogonem.
--
TA

Data: 2012-07-26 18:44:59
Autor: Dykus
Skradziono rower
Witam,

W dniu 2012-07-26 09:51, Alfer_z_pracy pisze:

Dykus, a czym był przypięty?
:-))))

GumkÄ… recepturkÄ…... ;P

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2012-07-26 20:41:39
Autor: biodarek
Skradziono rower
Dykus napisał:
Kradzież zgłoszona na policję. O okoliczności i zapięcie nie pytajcie.

Dykus, a czym był przypięty?

:-))))

Zaraz usłyszysz, że przez Ciebie zostanie wprowadzony obowiązek wożenia u-locków. Także w rowerach zawodniczych ;)

--
biodarek

Data: 2012-07-31 20:10:43
Autor: rAzor
Skradziono rower
Dykus napisał:
Kradzież zgłoszona na policję. O okoliczno¶ci i zapięcie nie pytajcie.

Dykus, a czym był przypięty?

:-))))

Zaraz usłyszysz, że przez Ciebie zostanie wprowadzony obowi±zek wożenia
u-locków. Także w rowerach zawodniczych ;)

Przy czym za brak atestu od autoryzowanego dystrybutora będzie groził mandat w wysoko¶ci 7000 zeta.
--
Z te¶ciow± się nie dyskutuje. Do te¶ciowej się strzela w obronie własnej.

Skradziono rower