Skradziono rower

Data: 2012-07-26 09:51:03
Autor: Alfer_z_pracy
Skradziono rower
Dykus napisał:
Kradzież zgłoszona na policję. O okoliczności i zapięcie nie pytajcie.

Dykus, a czym był przypięty?

:-))))

A.

Data: 2012-07-26 14:40:47
Autor: Titus Atomicus
Skradziono rower
In article <5010f6ec$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote:

Dykus napisał:
> Kradzież zgłoszona na policję. O okoliczno¶ci i zapięcie nie pytajcie.

Dykus, a czym był przypięty?

:-))))

A.

Nie, no co ty. LInka rulez!
--
TA

Data: 2012-07-26 18:48:12
Autor: Dykus
Skradziono rower
Witam,

W dniu 2012-07-26 14:40, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Nie, no co ty. LInka rulez!

Jasne, zaraz się okaże, że jako, że roweru nie przypi±łem U-Lockiem Kryptonite z poziomem bezpieczeństwa 10/10 to jestem współwinny tej kradzieży! :)

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2012-07-27 00:07:06
Autor: Titus Atomicus
Skradziono rower
In article <jurscj$4rl$1@inews.gazeta.pl>,
 Dykus <dykus.grupy@spamy.wp.pl> wrote:

> [...]

Jasne, zaraz się okaże, że jako, że roweru nie przypi±łem U-Lockiem Kryptonite z poziomem bezpieczeństwa 10/10 to jestem współwinny tej kradzieży! :)

E, odwracasz kota ogonem.
--
TA

Data: 2012-07-26 18:44:59
Autor: Dykus
Skradziono rower
Witam,

W dniu 2012-07-26 09:51, Alfer_z_pracy pisze:

Dykus, a czym był przypięty?
:-))))

GumkÄ… recepturkÄ…... ;P

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2012-07-26 20:41:39
Autor: biodarek
Skradziono rower
Dykus napisał:
Kradzież zgłoszona na policję. O okoliczności i zapięcie nie pytajcie.

Dykus, a czym był przypięty?

:-))))

Zaraz usłyszysz, że przez Ciebie zostanie wprowadzony obowiązek wożenia u-locków. Także w rowerach zawodniczych ;)

--
biodarek

Data: 2012-07-31 20:10:43
Autor: rAzor
Skradziono rower
Dykus napisał:
Kradzież zgłoszona na policję. O okoliczno¶ci i zapięcie nie pytajcie.

Dykus, a czym był przypięty?

:-))))

Zaraz usłyszysz, że przez Ciebie zostanie wprowadzony obowi±zek wożenia
u-locków. Także w rowerach zawodniczych ;)

Przy czym za brak atestu od autoryzowanego dystrybutora będzie groził mandat w wysoko¶ci 7000 zeta.
--
Z te¶ciow± się nie dyskutuje. Do te¶ciowej się strzela w obronie własnej.

Skradziono rower