Skradziono rower Cube Analog

Data: 2011-08-23 14:43:30
Autor: Przemek K.
Skradziono rower Cube Analog
22 sierpnia rano skradziono w Piasecznie rower Cube Analog, z zamkniętego pomieszczenia w garażu bloku mieszkalnego. Złodziejowi mógł pomagać ktoś z "sąsiadów" poprzez udostępnienie klucza, ponieważ nie znaleziono śladów włamania. Rower jest charakterystyczny, składany indywidualnie. Gdyby ktoś natknął się na ten sprzęt, proszę o kontakt na maila lub 601 286 287.

Zdjęcia skradzionego roweru: https://picasaweb.google.com/105273577577797862486/Rower?
authuser=0&authkey=Gv1sRgCNPwu8mDzPn2YA&feat=directlink

Data: 2011-08-23 18:18:37
Autor: Flower of Scotland
Skradziono rower Cube Analog
Przemek  K. <pminnesota.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): Złodziejowi mógł pomagać ktoś z
"sąsiadów" poprzez udostępnienie klucza, ponieważ nie znaleziono śladów włamania. Rower jest charakterystyczny, składany indywidualnie.

Jeśli pomieszczenie było zamykane na taki zwykły Yeti zamek, to "profesjonalista" nawet śladów nie zostawi. Mi tez tak zwinięto kiedyś rower, też podejrzewałem sąsiada.
I co ciekawe po dwóch latach dostałem list z Policji, że złapano jakiś dwóch gości z sąsiedniego miasta, którzy się przyznali do włamania.

Data: 2011-08-23 20:32:43
Autor: Przemek K.
Flower of Scotland <piotrekbe.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Przemek  K. <pminnesota.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): Złodziejowi mógł pomagać ktoś z > "sąsiadów" poprzez udostępnienie klucza, ponieważ nie znaleziono śladów > włamania. Rower jest charakterystyczny, składany indywidualnie. > Jeśli pomieszczenie było zamykane na taki zwykły Yeti zamek, to
[...]
 Musiał mieć klucz skurwiel i wiedział, po co idzie. Kobieta, która podlewała rośliny przed blokiem nie zdążyła za nim zejść, jak już wyjechał... Zobaczymy co przyniesie czas...

Data: 2011-08-23 22:49:35
Autor: Michoo
W dniu 23.08.2011 22:32, Przemek K. pisze:
Musiał mieć klucz skurwiel i wiedział, po co idzie. Kobieta, która podlewała
rośliny przed blokiem nie zdążyła za nim zejść, jak już wyjechał... Zobaczymy
co przyniesie czas...
Czy to znaczy, że trzymałeś rower w dostępnym dla nieokreślonej grupy ludzi pomieszczeniu nieprzypięty?

Michoo

Data: 2011-08-23 23:51:25
Autor: Krzysztof Naworyta
Przemek K. napisał(a):

Musiał mieć klucz skurwiel i wiedział, po co idzie. Kobieta, która
podlewała  rośliny przed blokiem nie zdążyła za nim zejść, jak już
wyjechał... Zobaczymy  co przyniesie czas...

Czas przyniesie ukojenie...

--
KN

Data: 2011-08-24 12:29:20
Autor: Inead
[...]

A ubezpieczenie? Ja mam opcję kradzieży roweru z piwnicy (komórki), wiadomo że jak już by go zajebali to ubezpieczalnia zrobi dokladnie wszystko żeby kasy nie wypłacić, ale z nadzieją ławtiej się żyje.

Data: 2011-08-24 12:47:18
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-08-24 12:29, Inead pisze:
A ubezpieczenie? Ja mam opcję kradzieży roweru z piwnicy (komórki),
wiadomo że jak już by go zajebali to ubezpieczalnia zrobi dokladnie
wszystko żeby kasy nie wypłacić, ale z nadzieją ławtiej się żyje.

A znasz jakieś ubezpieczenie, które chroni rower w komórce, do której dostęp mają też sąsiedzi? To raczej nadaje się jako wyłączenie odpowiedzialności ubezpieczyciela.

--
Liwiusz

Data: 2011-08-24 13:09:59
Autor: kawoN
W dniu 11-08-24 12:29, Inead pisze:

A ubezpieczenie? Ja mam opcję kradzieży roweru z piwnicy (komórki),
wiadomo że jak już by go zajebali to ubezpieczalnia zrobi dokladnie
wszystko żeby kasy nie wypłacić, ale z nadzieją ławtiej się żyje.

Moja żona trenowała przypadek kradzieży z
piwnicy. Mimo że nie było śladów włamania (kłódka
została zabrana przez złodzieja dla zatarcia śladów)
ubezpieczenie wypłaciło równowartość roweru aktualnie
dostępnego w sklepach dla danej marki.
I wyszła na tym bardzo dobrze bo ukradli starego
Gianta niskobudżetowego, który na moje oko był w momencie
kradzieży wart 300 - 400 zł, a dostała prawie 900 zł (po odjęciu
udziału własnego 200 zł) - bo w sklepie wtedy tańszego
Gianta niż 1100 zł nie można było znaleźć.
A ubezpieczenie było na mieszkanie i piwnicę razem
wzięte - więc i tak było płacone niezależnie co
w tej piwnicy stoi.
Pozostał tylko niesmak po zakłóceniu miru domowego
(no - piwnicznego) - ale jak to zostało wspomniane
czas zatarł rany. I od tej pory nie ma mowy żeby
nie było w naszej rodzinie zrozumienia dla trzymania rowerów
w domu :)

--
kawoN
-

Data: 2011-08-24 21:01:12
Autor: Kosu
On 2011-08-24 12:29, Inead wrote:
A ubezpieczenie? Ja mam opcję kradzieży roweru z piwnicy (komórki),
wiadomo że jak już by go zajebali to ubezpieczalnia zrobi dokladnie
wszystko żeby kasy nie wypłacić, ale z nadzieją ławtiej się żyje.

Wyobrażam sobie wysokość składki na ubezpieczenie roweru we wspólnym
pomieszczeniu. I myślę, że taniej byłoby odkładać na nowy :)

Standardowe pakiety (czyli to co znajduejsz w ofertach bez
indywidualnych negocjacji) nie obejmują takich sytuacji. Jeśli człowiek
sam uważa, że coś jest bardzo ryzykowne, to nie należy liczyć, że
ubezpieczyciel jest bardziej naiwny :). Ubezpieczyciele znają się na
swoim interesie :).

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-08-23 18:37:46
Autor: Wojtas
W dniu 2011-08-23 16:43, Przemek K. pisze:

22 sierpnia rano skradziono w Piasecznie rower Cube Analog, z zamkniętego
pomieszczenia w garażu bloku mieszkalnego.

Przykra sprawa, ale aby trzymać taki rower w komórce, do której inni mają dostęp, to trzeba mieć jaja ze stali.
Zresztą nie raz już było na preclu, o tym jak komuś ukradziono rower z tak zwanego "zamkniętego pomieszczenia".

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-08-23 20:29:46
Autor: Przemek K.
Skradziono rower Cube Analog
Nie do końca komórce. Najgorsze jest to, że ani stojące w tym samym miejscu Trek i Spec nie zginęły, a klasą nie są gorsze... Żony rower już wrócił do mieszkania, po małym przemeblowaniu.

Data: 2011-08-23 23:01:45
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Przemek K." <pminnesota.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j312jq$dco$1inews.gazeta.pl...
Nie do końca komórce. Najgorsze jest to, że ani stojące w tym samym miejscu
Trek i Spec nie zginęły, a klasą nie są gorsze...

Taka jest cena rosnącej "popularności" marki Cube w Polska. To samo dotyczy Scotta.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-24 00:25:58
Autor: Kosu
On 2011-08-23 23:01, kamil/Endurorider.pl wrote:
Taka jest cena rosnącej "popularności" marki Cube w Polska. To samo
dotyczy Scotta.

Uf. Dobrze że ja nie mam takich problemów :P. W liceum jak chodziłem
radosny, bo wreszcie kupiłem rower "za swoje", to nawet kolega pytał "co
masz? Trek? Gary Fyszer?" Jak powiedziałem, że Corratec, to potraktował
to jak markę własną Carrefour. Mam nadzieję, że podobnie myślą amatorzy
cudzych dwóch kółek :).

Co do samej kradzieży Cube zamiast Speca... Może po prostu lepiej
wyglądał? Wyczyszczony lepiej? A może wrogów się ma na osiedlu? :)

Oczywiście istnieje też inne - proste i dobre wytłumaczenie większości
tego typu sytuacji. Wszedł złodziej do komórki, zobaczył 3 rowery i po
prostu wziął jeden z nich. Poszkodowani prawie zawsze uważają, że są
wyjątkowi ("akurat mój samolot spadł", "akurat mi kibole wybili szybę",
"akurat mój rower ukradziono").

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-08-27 09:24:30
Autor: Coaster
Skradziono rower Cube Analog
Kosu wrote:
[...]
Oczywiście istnieje też inne - proste i dobre wytłumaczenie większości
tego typu sytuacji. Wszedł złodziej do komórki, zobaczył 3 rowery i po
prostu wziął jeden z nich.

IMHO tak wlasnie bylo - jakby bylo ich trzech/troje... ;-)

Poszkodowani prawie zawsze uważają, że są
wyjątkowi ("akurat mój samolot spadł", "akurat mi kibole wybili szybę",
"akurat mój rower ukradziono").
[...]

Trudno, zeby czuli sie kims innym (rzadko sie zdarza ;-) ).

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Skradziono rower Cube Analog