Skradziono rower Cube Analog

Data: 2011-08-23 18:37:46
Autor: Wojtas
Skradziono rower Cube Analog
W dniu 2011-08-23 16:43, Przemek K. pisze:

22 sierpnia rano skradziono w Piasecznie rower Cube Analog, z zamkniętego
pomieszczenia w garażu bloku mieszkalnego.

Przykra sprawa, ale aby trzymać taki rower w komórce, do której inni mają dostęp, to trzeba mieć jaja ze stali.
Zresztą nie raz już było na preclu, o tym jak komuś ukradziono rower z tak zwanego "zamkniętego pomieszczenia".

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-08-23 20:29:46
Autor: Przemek K.
Skradziono rower Cube Analog
Nie do końca komórce. Najgorsze jest to, że ani stojące w tym samym miejscu Trek i Spec nie zginęły, a klasą nie są gorsze... Żony rower już wrócił do mieszkania, po małym przemeblowaniu.

Data: 2011-08-23 23:01:45
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Przemek K." <pminnesota.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j312jq$dco$1inews.gazeta.pl...
Nie do końca komórce. Najgorsze jest to, że ani stojące w tym samym miejscu
Trek i Spec nie zginęły, a klasą nie są gorsze...

Taka jest cena rosnącej "popularności" marki Cube w Polska. To samo dotyczy Scotta.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-24 00:25:58
Autor: Kosu
On 2011-08-23 23:01, kamil/Endurorider.pl wrote:
Taka jest cena rosnącej "popularności" marki Cube w Polska. To samo
dotyczy Scotta.

Uf. Dobrze że ja nie mam takich problemów :P. W liceum jak chodziłem
radosny, bo wreszcie kupiłem rower "za swoje", to nawet kolega pytał "co
masz? Trek? Gary Fyszer?" Jak powiedziałem, że Corratec, to potraktował
to jak markę własną Carrefour. Mam nadzieję, że podobnie myślą amatorzy
cudzych dwóch kółek :).

Co do samej kradzieży Cube zamiast Speca... Może po prostu lepiej
wyglądał? Wyczyszczony lepiej? A może wrogów się ma na osiedlu? :)

Oczywiście istnieje też inne - proste i dobre wytłumaczenie większości
tego typu sytuacji. Wszedł złodziej do komórki, zobaczył 3 rowery i po
prostu wziął jeden z nich. Poszkodowani prawie zawsze uważają, że są
wyjątkowi ("akurat mój samolot spadł", "akurat mi kibole wybili szybę",
"akurat mój rower ukradziono").

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-08-27 09:24:30
Autor: Coaster
Skradziono rower Cube Analog
Kosu wrote:
[...]
Oczywiście istnieje też inne - proste i dobre wytłumaczenie większości
tego typu sytuacji. Wszedł złodziej do komórki, zobaczył 3 rowery i po
prostu wziął jeden z nich.

IMHO tak wlasnie bylo - jakby bylo ich trzech/troje... ;-)

Poszkodowani prawie zawsze uważają, że są
wyjątkowi ("akurat mój samolot spadł", "akurat mi kibole wybili szybę",
"akurat mój rower ukradziono").
[...]

Trudno, zeby czuli sie kims innym (rzadko sie zdarza ;-) ).

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Skradziono rower Cube Analog