Skradziono rower Unibike Viper - Wrocław Strzegomska 8

Data: 2009-08-08 16:41:13
Autor: Andrzej
Skradziono rower Unibike Viper - Wrocław Strzegomska 8
Witam,

w piątek 7.8.2009, we Wrocławiu, na ul. Strzegomskiej 8-10, około 22:00 skradziono z zakładowego strzeżonego parkingu rower Unibike Viper, nr ramy 70AP2819

Cechy charakterystyczne:

Kolor ramy czarny, widelec szary, rama 19 cali, pod ramą czarna torba Authora. Dodatkowo z tyłu zamontowana lampka Xyrius, z przodu podstawka pod licznik Sigma i lampkę, zamontowane czarne rogi Authora na kierownicy

Rower był zapięty linką Kryptonite 12 mm w ogrodzeniu z siatką 2m. Niestety komuś udało się go ukraść.

Rower nie był drogi, ale dla mnie bardzo wartościowy bo przejechałem na nim przez pół Europy i nie chciałbym żeby ktoś go sprzedał za przysłowiowe piwo.

Jeśli ktoś widział taki rower, komuś oferowano go lub po prostu czyta to osoba, która wzięła sobie ten rower a ma trochę zrozumienia i uczciwości bardzo proszę o informację pod 601 870 151 lub amasiul@wp.pl

Rower ten jest dla mnie wartościowy, więc oferuję nagrodę pieniężną za odnalezienie.

Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2009-08-08 18:06:53
Autor: Titus Atomicus
Skradziono rower Unibike Viper - Wrocław Strzegomska 8
In article <51d9.0000002c.4a7d8e89@newsgate.onet.pl>,
 "Andrzej" <amasiulWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote:

Rower był zapięty linką Kryptonite 12 mm w ogrodzeniu z siatką 2m. Niestety komuś udało się go ukraść.

Linka, powiadasz?

TA

Data: 2009-08-08 22:43:33
Autor: Andrzej
Skradziono rower Unibike Viper - Wrocław Strzegomska 8

Linka, powiadasz?

TA

Tak linka, 12mm - śladu nie zostało po niej. Ale czy byłby to nawet ulock lub łańcuch to nie ma znaczenia, teraz juz wiem, że jak "specjaliści" upatrzą sobie rower to i tak go ukradną...

Najlepszym zabezpieczeniem jest nie spuszczać roweru z oka.

Andrzej

Data: 2009-08-08 23:44:18
Autor: Titus Atomicus
Skradziono rower Unibike Viper - Wrocław Strzegomska 8
In article <51d9.00000065.4a7de375@newsgate.onet.pl>,
 "Andrzej" <amasiulWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote:

> Linka, powiadasz?

Tak linka, 12mm

Chyba, ze razem z izolacja...

- śladu nie zostało po niej. Ale czy byłby to nawet ulock lub łańcuch to nie ma znaczenia, teraz juz wiem, że jak "specjaliści" upatrzą sobie rower to i tak go ukradną...

No, ale do linki nie potrzeba bylo zadnego specjalisty...

Najlepszym zabezpieczeniem jest nie spuszczać roweru z oka.

E, slogan jakis.

TA

Data: 2009-08-09 00:03:23
Autor: Dżejm
[...]

Ale masz jakieś przesłanki, że to specjaliści upatrzyli sobie Twój rower ? Linka to trochę słabe zabezpieczenie i nie potrzeba żadnego magika. Jedną kiedyś udało mi się złamać w rękach :) (jakiś najtańszy trelock bodajże).
Natomiast ulock to co innego. Znalazłem tylko jeden filmik o przecinaniu jakiegoś ulocka kryptonita i zajęło im to ponad pół godziny jakąś porządną piłą.

pozdro

Data: 2009-08-09 09:50:24
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Dżejm pisze:

Natomiast ulock to co innego. Znalazłem tylko jeden filmik o przecinaniu jakiegoś ulocka kryptonita i zajęło im to ponad pół godziny jakąś porządną piłą.

z nie takimi zabezpieczeniami się udaje
http://www.youtube.com/watch?v=Cpf35C7wu6Q

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-08-09 09:32:27
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-08-09, Maciek "Sołtys" wrote:
DĹźejm pisze:

[...]

To bynajmniej nie implikuje, że "zaawansowani specjaliści" upatrzyli
sobie akurat rower kolegi i nawet zalanie go betonem nie uchroniłoby od
kradzieĹźy.

Data: 2009-08-09 15:18:24
Autor: Dżejm
[...]

Ja piszę, że nie widziałem szybko przecinanego ulocka, w przeciwieństwie do linek, a ty mi filmik o łańcuchach zapodajesz :). Tak, znam go. Takie są grubości prętów tych łańcuchów:

abus granite city black x-plus - 10mm
abus granite - 10mm
oxford monster - 11.5 mm
datatool python - 9.5 mm
english chain superlink: 13 mm
squire mc4: 13mm
kryptonite forgetaboutit: 11mm
almax: 16mm (tego nie przecieli)

A taki ulock kryptonite evolution seria 4 jest z pręta 14mm, a new york z 16mm oraz 18mm !!! To jednak pewna różnica.
Ale nawet jeśli da się je przeciąć tak jak te łańcuchy na filmie, to założę się, że nie ma złodzieji rowerów którzy chodzą z tak wielkimi nożycami :). A linkę przecinasz takimi trzy razy mniejszymi.

pozdro

Data: 2009-08-09 17:36:28
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Dżejm pisze:

Ale nawet jeśli da się je przeciąć tak jak te łańcuchy na filmie, to założę się, że nie ma złodzieji rowerów którzy chodzą z tak wielkimi nożycami :). A linkę przecinasz takimi trzy razy mniejszymi.

mam taką właśnie nadzieję - sam posiadam Evolution Kryptonite.

Już jeden rower mi ukradli - był przypięty linką. na wydziale pod kamerami.
Wystarczyły szczypce które mieściły się w reklamówce. całość trwala 5 s.

przytoczyłem film żeby pokazać że jak się chce to się da. Evolution pod tymi szczypcami by wytrzymał maks 1 min. tak myślę.

Natomiast w nowoczesnych rowerach gdzie wszystko jest na szybkozamykacze Ulocka traktuję jako przypięcie na amatorów akcji wsiądź i uciekaj.
Nigdy nie spuszczam roweru z oka.

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-08-10 08:26:33
Autor: MichałG
Dżejm pisze:
[...]

Nie wazy to przypadkiem wiecej od roweru?   ;)

pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-10 08:51:04
Autor: Rem
Skradziono rower Unibike Viper - Wrocław Strzegoms ka 8
Remek wymodził:

> [...]

Ale nawet jeśli da się je przeciąć tak jak te łańcuchy na filmie

A i te łańcuchy da sie jeśli są zapięte jak na tym filmie.
Każdy łańcuch był na podłodze że można nożyce oprzeć o podłogę i całym
ciężarem ciała zacisnąć. (zwłaszcza ten grubas miał łatwo)
Gdyby to było w powietrzu to trzeba by mieć chyba zestaw taki jak straż
pożarna lub łapy jak atomy.

Skradziono rower Unibike Viper - Wrocław Strzegomska 8