Skradziono rower_ Warszawa

Data: 2011-09-05 04:44:35
Autor: CheEvara
Skradziono rower_ Warszawa
Mojemu znajomemu ukradziono rower Author A-zone -  03 września 2011 w
Warszawie
na ul. Służby Polsce 7

Taki to był dwukołowiec:

- rama**amortyzowana *Author A-zone* kolor biały

- damper (amortyzator) seryjny do tej ramy (nie pamiętam marki)
uszkodzona blokada skoku.

- widelec amortyzowany *Marzocchi Drop Off* 15,5cm skoku.

- 2x hamulce tarczowe *Avid* Ball Bearing 7 na linkę

- 2x piasta North Shore (*NS*)

- 2x felga *SunRims* Double Track

- 2x opona *Kenda* K90 Slick

- przerzutka tylna *Shimano* Deore XT

- mostek *Truvativ*

- korba *Truvativ*

Tutaj są linki do zdjęć:
http://213.76.146.208/ukradziono/ukradziono.jpg
Zdjęcie w większej rozdzielczości:
http://213.76.146.208/ukradziono/author_a-zone.jpg

Sprawa zgłoszona na policję, ale wiadomo, nie każdy jest podróżującym
po świecie Indonezyjczykiem, żeby liczyć na ekspresową interwencję
policji.

Gdybyście gdzieś zauważyli, natknęli się na tę dwukółkę, dajcie znać.

Data: 2011-09-05 12:47:35
Autor: piecia aka dracorp
Skradziono rower_ Warszawa
Dnia Mon, 05 Sep 2011 04:44:35 -0700, CheEvara napisał(a):

Gdybyście gdzieś zauważyli, natknęli się na tę dwukółkę, dajcie znać.

Pochodźcie po komisach. Ostatnio w ten sposób pewna kobiałka znalazła tak swój rower. W TV nawet o tym mówili :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-09-06 06:48:20
Autor: CheEvara
Skradziono rower_ Warszawa
On 5 Wrz, 14:47, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:
> [...]

> Gdybyście gdzieś zauważyli, natknęli się na tę dwukółkę, dajcie znać.

Pochodźcie po komisach. Ostatnio w ten sposób pewna kobiałka znalazła tak

Dobry pomysł, dzięki za wskazówkę!

Data: 2011-09-18 19:16:04
Autor: Titus Atomicus
Skradziono rower_ Warszawa
In article <pan.2011.09.05.12.47.45@dracorp.one.pl>,
 piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> wrote:

> [...]

Pochodźcie po komisach. Ostatnio w ten sposób pewna kobiałka znalazła tak swój rower. W TV nawet o tym mówili :)

Mhm.
W ten sposob to mozna spedzic tygodnie na zwiedzaniu komisow. Dodatkowo gieldy w Slomczynie, sledzenia allegro no i jezdzeniu po innych miastach, bo podobno skradziony rower wyjezdza na drugi koniec Polski. Tak w TV mowili...

TA

Data: 2011-09-19 06:45:34
Autor: piecia aka dracorp
Skradziono rower_ Warszawa
Dnia Sun, 18 Sep 2011 19:16:04 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

[...]

Mi tam policjanci znaleźli, fakt że w innym mieście.
ps. pozytywne myślenie to podstawa sukcesu :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-09-19 15:33:30
Autor: Titus Atomicus
Skradziono rower_ Warszawa
In article <pan.2011.09.19.06.45.56@dracorp.one.pl>,
> [...]

> Tak w TV mowili...

Mi tam policjanci znaleźli, fakt że w innym mieście.
ps. pozytywne myślenie to podstawa sukcesu :)

Mojej sakwy nie znalezli. Mimo, ze sam podciagnalem troche sledztwo (znaczy sie, znalazlem potencjalnego przywlaszczajacego)
Po zgloszeniu moja pani prowadzaca z miejsca pojechala na urlop. nawet nie zaprosili mnie do ogladania zapisu z monitoringu.
Dzis doslalem pismo o umorzeniu sledztwa.

TA

Data: 2011-09-20 06:06:01
Autor: piecia aka dracorp
Skradziono rower_ Warszawa
Dnia Mon, 19 Sep 2011 15:33:30 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

[...]

Zawsze możesz zgłosić skargę do komendanta. --
piecia aka dracorp

Data: 2011-09-05 14:26:10
Autor: Bukol
Skradziono rower_ Warszawa
W dniu 2011-09-05 13:44, CheEvara pisze:
Mojemu znajomemu ukradziono rower Author A-zone -  03 września 2011 w
Warszawie

Matko... aż się boję odwiedzić w jaki sposób był zabezpieczony.
Już niedługo do mojej piwnicy wstawiam stalowe drzwi z zamkami gerdy :)

--
Administrator - Bukol
www.rowerowepodhale.eu

Data: 2011-09-06 21:03:42
Autor: kamil/Endurorider.pl
Skradziono rower_ Warszawa

Użytkownik "Bukol" <admin@rowerowepodhale.eu> napisał w wiadomości news:4e64bfe2$0$3505$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wstaw alarm wyjca - czujka z syreną kosztuje ze 20 zeta na allegro. W zestawie dwa piloty, zasilania na baterie OIDP.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-09-06 22:56:03
Autor: Bukol
Skradziono rower_ Warszawa
Wstaw alarm wyjca - czujka z syreną kosztuje ze 20 zeta na allegro. W
zestawie dwa piloty, zasilania na baterie OIDP.

Wyjka za 20 zł się zje*** zainwestowałem w normalny alarm z centralką :) Czujka ruchu + czujnik otwarcia drzwi (na nowe się przyda) Profile już pocięte - niebawem spawanie drzwi :D
Te obecne drewniane kraty i skobelek sforsować raczej łatwo... wolę już zainwestować 300pln w porządne drzwi niż potem płakać nad stratą większej sumy w rowerze.

--
www.rowerowepodhale.eu

Data: 2011-09-07 06:42:51
Autor: kamil/Endurorider.pl
Skradziono rower_ Warszawa
Użytkownik "Bukol" <admin@smnw.pl> napisał w wiadomości news:4e6688e1$0$2442$65785112news.neostrada.pl...

Wyjka za 20 zł się zje*** zainwestowałem w normalny alarm z centralką :) Czujka ruchu + czujnik otwarcia drzwi (na nowe się przyda)

O ;/ to lipa. Długo żyła ta czujka?

Profile już pocięte - niebawem spawanie drzwi :D
Te obecne drewniane kraty i skobelek sforsować raczej łatwo... wolę już zainwestować 300pln w porządne drzwi niż potem płakać nad stratą większej sumy w rowerze.

Wszystko pięknie, ale czy nie da sie wejść od sąsiadów oraz czy ściana jest ścianą a nie ceglanym dziurwacem...

Data: 2011-09-07 13:09:28
Autor: Bukol
Skradziono rower_ Warszawa

O ;/ to lipa. Długo żyła ta czujka?

Niedługo - te tanie to generalnie szajs jak 150. Sama sobie włączała i wyłączała sygnał jak się jej żywnie podobało - ponadto 3 paluszki starczały na 2 tygodnie...

Wszystko pięknie, ale czy nie da sie wejść od sąsiadów oraz czy ściana
jest ścianą a nie ceglanym dziurwacem...

Do połowy jest to ceglasty dziurawiec, ale sąsiad ma pod tą ścianą regały, z drugiej strony graniczę z kominem więc ściana fest. Jaby sąsiad usunął regały to na ścianę wstawię kratę z prętów żebrowych:)
Tak poza tym, to więcej hałasu narobią wywalając ścianę , niż forsując moje obecne drzwi :)
Do tego mam jeszcze dwie kotwy do których przypinam rowery wykonanym z grubego płaskownika 4x02 cm ulockiem + kłódka gerdy.

--
admin@rowerowepodhale.eu
www.rowerowepodhale.eu

Skradziono rower_ Warszawa