Skradziono rower_ Warszawa

Data: 2011-09-05 12:47:35
Autor: piecia aka dracorp
Skradziono rower_ Warszawa
Dnia Mon, 05 Sep 2011 04:44:35 -0700, CheEvara napisał(a):

Gdybyście gdzieś zauważyli, natknęli się na tę dwukółkę, dajcie znać.

Pochodźcie po komisach. Ostatnio w ten sposób pewna kobiałka znalazła tak swój rower. W TV nawet o tym mówili :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-09-06 06:48:20
Autor: CheEvara
Skradziono rower_ Warszawa
On 5 Wrz, 14:47, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:
> [...]

> Gdybyście gdzieś zauważyli, natknęli się na tę dwukółkę, dajcie znać.

Pochodźcie po komisach. Ostatnio w ten sposób pewna kobiałka znalazła tak

Dobry pomysł, dzięki za wskazówkę!

Data: 2011-09-18 19:16:04
Autor: Titus Atomicus
Skradziono rower_ Warszawa
In article <pan.2011.09.05.12.47.45@dracorp.one.pl>,
 piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> wrote:

> [...]

Pochodźcie po komisach. Ostatnio w ten sposób pewna kobiałka znalazła tak swój rower. W TV nawet o tym mówili :)

Mhm.
W ten sposob to mozna spedzic tygodnie na zwiedzaniu komisow. Dodatkowo gieldy w Slomczynie, sledzenia allegro no i jezdzeniu po innych miastach, bo podobno skradziony rower wyjezdza na drugi koniec Polski. Tak w TV mowili...

TA

Data: 2011-09-19 06:45:34
Autor: piecia aka dracorp
Skradziono rower_ Warszawa
Dnia Sun, 18 Sep 2011 19:16:04 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

[...]

Mi tam policjanci znaleźli, fakt że w innym mieście.
ps. pozytywne myślenie to podstawa sukcesu :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-09-19 15:33:30
Autor: Titus Atomicus
Skradziono rower_ Warszawa
In article <pan.2011.09.19.06.45.56@dracorp.one.pl>,
> [...]

> Tak w TV mowili...

Mi tam policjanci znaleźli, fakt że w innym mieście.
ps. pozytywne myślenie to podstawa sukcesu :)

Mojej sakwy nie znalezli. Mimo, ze sam podciagnalem troche sledztwo (znaczy sie, znalazlem potencjalnego przywlaszczajacego)
Po zgloszeniu moja pani prowadzaca z miejsca pojechala na urlop. nawet nie zaprosili mnie do ogladania zapisu z monitoringu.
Dzis doslalem pismo o umorzeniu sledztwa.

TA

Data: 2011-09-20 06:06:01
Autor: piecia aka dracorp
Skradziono rower_ Warszawa
Dnia Mon, 19 Sep 2011 15:33:30 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

[...]

Zawsze możesz zgłosić skargę do komendanta. --
piecia aka dracorp

Skradziono rower_ Warszawa