Skradziono rower - Wrocław

Data: 2015-06-28 17:36:35
Autor: Nuel
Skradziono rower - Wrocław
No i niestety padło na mnie...:/

W ciągu ostatniego tygodnia, jakas bezmózga, niemyta menda ukradła mi z piwnicy pojazd dwuśladowy. Pasożyt społeczny w anus chędożony przeciął kłodke, wyważył zamek i zabral moj rower. Włam miał miejsce we Wrocławiu, okolice Aquaparku.
Obyś sczezł, złodzieju!
W piwnicy był drugi rower, ale ze względu na chwilową niekompletność - brak koła ostał się w spokoju. Przed chwila zlazłem do piwnicy i niespodzianka:/

Do rzeczy: skradziono unikatowy, samoręcznie złożony rower na ramie Unibike Evolution, czarno - czerwony, wraz z bagażnikiem na sztyce i torbą. Kola 26 cali, osprzęt Deore, amor RockShox TORA 302 Solo Air, siodło Selle Italia. Hamulec V przod Deore XT, tył Tektro. Numer ramy Y08L127422

Zdjęcie:
https://goo.gl/photos/JtD48NRAry9yscgQ8

Szansa, ze sie odnajdzie znikoma, ale moze kiedys sie komus rzuci w oko...

PozdrĂłwka!
Nuel

Data: 2015-06-28 10:57:34
Autor: akarm
Skradziono rower - Wrocław
W dniu niedziela, 28 czerwca 2015 17:36:38 UTC+2 użytkownik Nuel napisał:

jakas bezmózga, niemyta menda ukradła mi z piwnicy pojazd dwu¶ladowy

Na co komu¶ rower z tak przekoszon± ram±? To sam się ukarał. :)

--          Akarm

Data: 2015-06-29 00:02:15
Autor: nuel
Skradziono rower - Wrocław

--
        Akarm

No własnie debil, ale chyba nie mial czasu sprawdzic ze troche krzywo jest;)
A poważnie to w afekcie pisalem i taki babol w opisie poszedl w swiat, trudno;/

Pozdrówka
Nuel

-- -
Ta wiadomo¶ć została sprawdzona na obecno¶ć wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2015-06-28 15:20:10
Autor: Ignac
Skradziono rower - Wrocław
W dniu poniedziałek, 29 czerwca 2015 00:02:26 UTC+2 użytkownik nuel

Współczuję, ja w piwnicy do stropu betonowego przypinam ludzkiem.
Wierci się otwór w stropie wkłada kotwę(fi12) z uchem do zaczepienia ludzka.
Rower można powiesić przed tym na ¶cianie, lub podci±gn±ć pod strop.
Ponadto, wszystko-zapasowe(ramę,koła,opony) przypinam najgrubszym łańcuchem
kupionym w Castoramie- 25pln/m.

Data: 2015-06-28 23:40:03
Autor: Maciek
Skradziono rower - Wrocław
Obyś sczezł, złodzieju!

....a chiński alarm bezprzewodowy kosztuje ~36zł, obudzi w domu nawet umarlaka ;-)

Data: 2015-06-28 15:21:39
Autor: Ignac
Skradziono rower - Wrocław
W dniu niedziela, 28 czerwca 2015 23:40:05 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> Oby¶ sczezł, złodzieju!

...a chiński alarm bezprzewodowy kosztuje ~36zł, obudzi w domu nawet umarlaka ;-)

Mógłby¶ podlinkować takie urz±dzonko?

Data: 2015-06-29 00:36:27
Autor: Maciek
Skradziono rower - Wrocław
W dniu 29.06.2015 o 00:21, Ignac pisze:
[...]

http://tnij.org/sk2yzmt

Działa na odległo¶ć przynajmniej 4 pięter z żelbetonu już 1,5roku a baterie jeszcze daj± radę ;-) (sprawdzone)
Gło¶no¶ć mniej więcej dzwonka do drzwi z możliwo¶ci± przyciszenia.

Data: 2015-06-30 09:45:24
Autor: Nuel
Skradziono rower - Wrocław
W dniu 2015-06-29 o 00:21, Ignac pisze:
[...]

Ja obstwiam godziny włamu w dzień, kiedy wszyscy w robocie.
W nocy każdy hałas sie niesie, szczególnie, że własn± piwnicę mam pod podłog±.

Wczoraj byłem na komisariacie, zgodnie z przypuszczeniami nie daj± szans na inne niz przypadkowe znalezienie. Wg policjantów rower juz jest gdzie¶ w Polsce i tam zostanie sprzedany. Mam monitorowac serwisy aukcyjne, bo może gdzie¶ sie pojawić.

Pozdrawiam
Nuel

Data: 2015-06-30 09:33:49
Autor: JDX
Skradziono rower - Wrocław
On 2015-06-28 23:40, Maciek wrote:
Obyś sczezł, złodzieju!

...a chiński alarm bezprzewodowy kosztuje ~36zł, obudzi w domu nawet
umarlaka ;-)
Obudzi jeśli zadziała. A z przypadku chińskiego wcale nie jest to takie
pewne. :-D

Data: 2015-07-01 10:18:45
Autor: Maciek
Skradziono rower - Wrocław
Obudzi jeśli zadziała. A z przypadku chińskiego wcale nie jest to takie
pewne. :-D

O dziwo daje radę, działa :-)
Ba, nawet elektronika znośnie polutowana ;-)

Data: 2015-07-01 05:32:50
Autor: Ignac
Skradziono rower - Wrocław
W dniu ¶roda, 1 lipca 2015 10:18:48 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

O dziwo daje radę, działa :-)

A czujnik ruchu, musi być w umieszczony w widocznym miejscu?
Gdzie jest umieszczony?

Data: 2015-07-01 22:17:41
Autor: Maciek
Skradziono rower - Wrocław
A czujnik ruchu, musi być w umieszczony w widocznym miejscu?
Gdzie jest umieszczony?

¦rodkowa czę¶ć czujnika musi "widzieć" pole w którym ma wyłapać ruch (tzn. zmiany podczerwieni, czyli w skrócie osobnika o jakiej¶ większej wadze od psa ;-) i temp. różnej od otoczenia). No i to wła¶ciwie jest jedyny warunek.
Sam czujnik może leżeć gdzie¶ z gratami na regale, może być nad drzwiami, może działać na zasadzie bariery tuż za drzwiami itp.
Jeżeli my¶lisz o dyskretnym powiadomieniu to przyda się jedna informacja - w czujce jest dioda, która zapala się na czerwono po wykryciu ruchu, należałoby j± usun±ć.

Data: 2015-06-29 05:32:47
Autor: Jacek G.
Skradziono rower - Wrocław
On Sunday, June 28, 2015 at 5:36:38 PM UTC+2, Nuel wrote:
No i niestety padło na mnie...:/
Do rzeczy: skradziono unikatowy, samoręcznie złożony rower na ramie Unibike Evolution,
Szansa, ze sie odnajdzie znikoma, ale moze kiedys sie komus rzuci w oko....

Masz ubezpieczone mieszkanie? Je¶li tak, to zgło¶ sprawę najpierw na policję, żeby mieć potwierdzenie włamania i kradzieży, a potem zgło¶ do ubezpieczyciela. Zwykle ubezpieczenie przedmiotów w piwnicy jest znacznie mniejsze niż w samym mieszkaniu, ale zawsze co¶ można odzyskać (zależnie od warunków ubezpieczenia). Gdy kilkana¶cie lat temu skradziono mi 3 rowery z piwnicy, to z ubezpieczenia odzyskałem mniej więcej za jeden.
--
Jacek G.

Data: 2015-06-29 15:03:00
Autor: kawoN
Skradziono rower - Wrocław
W dniu 29.06.2015 o 14:32, Jacek G. pisze:
[...]

Przy dobrym ubezpieczeniu można odzyskać 80-100% warto¶ci
nowego roweru. Sprawdzone empirycznie 10 lat temu :)
No chyba że już tak fajnie nie ma... chociaż ubezpieczyciel
wci±ż działa i nie zanosi się żeby miał znikn±ć.

pozdr.
kawoN

Skradziono rower - Wrocław