Skradziono rower marki Giant (srebrny)

Data: 2011-03-22 06:30:24
Autor: Ixtlilto
Skradziono rower marki Giant (srebrny)
Dzisiaj (wtorek 22.03.2011) w al. Ko¶ciuszki w godzinach
wczesnopopołudniowych skradziono rower łódzkiego aktywisty i harcerza..

Fotki:
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/199063_1599460868501_1295401292_31250237_1497600_n.jpg
http://mg2.zhr.pl/d/221955-4/IMG_2940.JPG (rower ma zamocowane
lemondki)

Gdyby kto¶ widział proszę najpierw powiadomić Policję a następnie
przesłać info na nr tel. 531-157-000

Data: 2011-03-22 06:31:07
Autor: Ixtlilto

Fotki:http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/199063_1599460868501_1...http://mg2.zhr.pl/d/221955-4/IMG_2940.JPG(rower ma zamocowane
lemondki)

Gdyby kto¶ widział proszę najpierw powiadomić Policję a następnie
przesłać info na nr tel. 531-157-000

Al. Ko¶ciuszki w Łodzi.

Data: 2011-03-22 14:36:31
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-03-22 14:31, Ixtlilto pisze:
[...]

A możesz napisać co¶ o samej kradzieży? Rabunek? Kradzież? Jak rower był zabezpieczony?

--
Liwiusz

Data: 2011-03-22 06:57:35
Autor: Ixtlilto
Skradziono rower marki Giant (srebrny)

A możesz napisać co¶ o samej kradzieży? Rabunek? Kradzież? Jak rower był
zabezpieczony?
Kradzież. Rower przypięty. Została tylko przecięta blokada.

Ten model: http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/crs.fs/5741/39378/
Element charakterystyczny - nalejka "Miasta dla rowerów" na tylnik
błotniku.

Data: 2011-03-22 15:35:30
Autor: Wojtek Sobociński
W dniu 2011-03-22 14:36, Liwiusz pisze:
[...]

Przykre. A co do zabezpieczenia to z duż± doz± prawdopodobieństwa można wydedukować czym był przypięty...

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-03-22 07:51:14
Autor: Ixtlilto
Skradziono rower marki Giant (srebrny)
Przykre. A co do zabezpieczenia to z du doz prawdopodobie stwa mo na
wydedukowa czym by przypi ty...
Niestety linka (z tych "grubszych")

Data: 2011-03-22 16:48:20
Autor: Alfer_z_pracy
Ixtlilto napisał:
Przykre. A co do zabezpieczenia to z du doz prawdopodobie stwa mo na
wydedukowa czym by przypi ty...

Niestety linka (z tych "grubszych")

http://www.alfer.pl/Ulock.jpg

I tak do znudzenia... nie no, wiem przecieĹĽ, ĹĽe tych, ktĂłrym kradnÄ… tutaj ni mo.

Pzdr
A.

Data: 2011-03-22 17:09:29
Autor: XWindowsMen
Użytkownik Alfer_z_pracy napisał:

Niestety linka (z tych "grubszych")
http://www.alfer.pl/Ulock.jpg
I tak do znudzenia... nie no, wiem przecieĹĽ, ĹĽe tych, ktĂłrym kradnÄ…
tutaj ni mo.

Jak swojego nie zepnę U-Lockiem poprawnie (rama + koło) to już jakiś taki nerwowy chodzę... a tutaj taki fajny sprzęcik.. aż się prosi...

Kolega ostatnio sobie kupił Unibike'a za 2,5k do tego 2 linki "marketowe"... i jak takiemu wytłumaczyć, że raz dla przykładu sam mu go "podpierdziele"...

Data: 2011-03-22 17:19:19
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-03-22 17:09, XWindowsMen pisze:
[...]

A na przykład taki łańcuch plus kłódka, to nie jest dobre zabezpieczenie?

http://allegro.pl/lancuch-techniczny-gospodarczy-oc-12mm-1szt-1mb-i1483156522.html

--
Liwiusz

Data: 2011-03-22 17:36:11
Autor: P.B.
Dnia Tue, 22 Mar 2011 17:19:19 +0100, Liwiusz napisał(a):

A na przykład taki łańcuch plus kłódka, to nie jest dobre zabezpieczenie?

http://allegro.pl/lancuch-techniczny-gospodarczy-oc-12mm-1szt-1mb-i1483156522.html

LOL - do znudzenia: idĽ do żelaznego, popro¶ dwa metry takiego łańcucha i
zobacz jak strasznie będzie się sprzedawca męczył z jego przecięciem.
Złodziej też tylko raz machnie czym¶ takim:
http://allegro.pl/nozyce-do-ciecia-drutu-pretow-750-mm-i1522653735.html  --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2011-03-22 11:46:12
Autor: PanRatio
Skradziono rower marki Giant (srebrny)
Nigdy nie zrozumiem ludzi którzy kupuj± dobre rowery i do tego linki.
Ja najpierw kupilem dobrego ulocka a dopiero rower :P

Data: 2011-04-02 00:40:08
Autor: amrac
Skradziono rower marki Giant (srebrny)
A propos, wytłumaczcie mi technikę zapinania dwoma zapięciami ale... ulokiem koło do ramy a "grub±" link± rower do latarni? No widziałem dzisiaj dwa takie i nie bardzo kumam o co biega, jaki¶ strajk czy jak?

Skradziono rower marki Giant (srebrny)