Skradziono samochód - nagroda

Data: 2010-02-15 12:26:57
Autor: michawar
Skradziono samochód - nagroda

Parę dni temu skradziono mi sprzed domu w Niepołomicach koło Krakowa samochód
marki Volkswagen Passat 1.9 TDI kombi, srebrny metalik, rocznik 2002.
Wyrazy współczucia. Niestety jest duże zainteresowanie samochodami "dawcami" do
przeróbek anglików. Mojemu koledze kilka dni temu z podwórka zniknął mercedes z
2004 roku. Policja nie daje mu złudzeń i sugeruje że na pewno w jakiejś stodole
już jest rozebrany na części pierwsze. Dlatego nie kupię części używanej choćby
zakup nowej miał zaboleć.

Data: 2010-02-15 03:53:24
Autor: PJ
Skradziono samochód - nagroda
//Policja nie daje mu złudzeń i sugeruje że na pewno w jakiejś stodole
już jest rozebrany na części pierwsze.Dlatego nie kupię części
używanej choćby zakup nowej miał zaboleć.

zamiast sugerowac lepiej zaczeliby szukac tej dziupli

zagadka:
jak sie nazywa najslynniejszy polski paser czesci samochodowych ?
hint: 7 liter, pierwsza A

przeciez rynek czesci uzywanych to zyla zlota, kryzys idzie mysle ze
niedlugo fiskus wyciagnie swoje lepkie paluchy takze i po nich :-)

P.

Skradziono samochód - nagroda