Skradziono srebrnego Peugeota Partnera :( WX48412 - a myślałem że Peugeotow nie kradą :(

Data: 2012-10-17 18:26:10
Autor: AZ
On 2012-10-17, Aleksander <fake@fake.fake> wrote:

Aha - skradziony w podwarszawskich Markach dziÅ› w nocy czyli:
17.10.2012

Co prawda nie pomoge, ale mozesz powiedziec gdzie dokladniej? Bo nie wiem czy
sie zaczac martwic o swoje...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-23 15:50:41
Autor: Aleksander

"AZ" wrote in message news:k5mt81$32t$1node2.news.atman.pl...

Co prawda nie pomoge, ale mozesz powiedziec gdzie dokladniej? Bo nie wiem czy
sie zaczac martwic o swoje...

Pustelnik :)

Data: 2012-10-23 13:53:38
Autor: AZ
On 2012-10-23, Aleksander <fake@fake.fake> wrote:

"AZ" wrote in message news:k5mt81$32t$1node2.news.atman.pl...

Co prawda nie pomoge, ale mozesz powiedziec gdzie dokladniej? Bo nie wiem czy
sie zaczac martwic o swoje...

Pustelnik :)

O, to nie dobrze...

--
Artur
ZZR 1200

Skradziono srebrnego Peugeota Partnera :( WX48412 - a myślałem że Peugeotow nie kradą :(