Skradziono srebrnego Peugeota Partnera :( WX48412 - a myślałem że Peugeotow nie kradą :(

Data: 2012-10-17 09:52:09
Autor: Aleksander
Skradziono srebrnego Peugeota Partnera :( WX48412 - a myślałem że Peugeotow nie kradą :(

Hej,

No to muszę się podzielić i ja tą smutną wiadomością, choć
na grupę dawno już nie pisywalem
Ukradli mi dziś w nocy Peugeota Partnera - kupowałem w roku 2007
jakoś podobnie jak Cavaliano swoją Ceed o ile dobrze pamiętam.

Srebrny Peugeot Partner II 2007
WX48412 (wersja uMove - 1.6 HDI)

Dobrze służył, bezwypadkowy, właśnie mu 100.000km niedawno
stuknęło - pierwszy samochód który miałem od nowości ...
.... wychuchany, serwisowanym, bezwypadkowy ;) - eh - i jeszcze
tylną belkę mu zrobiłem jakieś 2 tygodnie temu bo zaczęła
stukać.

Pewnie na części, bo to Partner II z 2007 - ostatni w tej budzie.
W 2008 wyszedł już Partner III - na szczęście bagażnik był w
miarę pusty - misiaki dzieciaków też pojechały ze złodziejami
i parę innych rzeczy - szkoda trochę też fotelika Recaro i ...
.... pewnie jeszcze czegoś, o czym teraz nie pamiętam.

Aha - skradziony w podwarszawskich Markach dziś w nocy czyli:
17.10.2012

Jakby ktoś widział...

Pozdrawiam,
Aleksander.

Data: 2012-10-17 18:26:10
Autor: AZ
On 2012-10-17, Aleksander <fake@fake.fake> wrote:

Aha - skradziony w podwarszawskich Markach dziś w nocy czyli:
17.10.2012

Co prawda nie pomoge, ale mozesz powiedziec gdzie dokladniej? Bo nie wiem czy
sie zaczac martwic o swoje...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-23 15:50:41
Autor: Aleksander

"AZ" wrote in message news:k5mt81$32t$1node2.news.atman.pl...

Co prawda nie pomoge, ale mozesz powiedziec gdzie dokladniej? Bo nie wiem czy
sie zaczac martwic o swoje...

Pustelnik :)

Data: 2012-10-23 13:53:38
Autor: AZ
On 2012-10-23, Aleksander <fake@fake.fake> wrote:

"AZ" wrote in message news:k5mt81$32t$1node2.news.atman.pl...

Co prawda nie pomoge, ale mozesz powiedziec gdzie dokladniej? Bo nie wiem czy
sie zaczac martwic o swoje...

Pustelnik :)

O, to nie dobrze...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-18 02:21:22
Autor: Dman666
Skradziono srebrnego Peugeota Partnera :( WX48412 - a myślałem że Peugeotow nie kradą :(
On Wednesday, October 17, 2012 9:52:06 AM UTC+2, Aleksander wrote:

Jakby ktoś widział...

Kulur jakis mial? Czy po prostu bialy? Ogolnie to jezdzi tego od cholery po drogach...
--
Dman-666
AUY ASB,668.942 ASB

Data: 2012-10-18 12:20:44
Autor: Maciek
W dniu 2012-10-18 11:21, Dman666 pisze:
Kulur jakis mial? Czy po prostu bialy? Ogolnie to jezdzi tego od cholery po drogach...
Drugi akapit, pierwszy wiersz, pierwszy wyraz. Zalecane okulary do
czytania. Nie ma za co. 150 zł za poradę okulistyczną możesz przesłać
przelewem :->

Maciek

Data: 2012-10-19 07:31:58
Autor: Dman666
On Thursday, October 18, 2012 12:20:51 PM UTC+2, Maciek wrote:
Drugi akapit, pierwszy wiersz, pierwszy wyraz. Zalecane okulary do

czytania. Nie ma za co. 150 zł za poradę okulistyczną możesz przesłać

przelewem :->

Aaa tak, teraz jak zalozylem lepiej. Dzieki!;-)
--
Dman-666
AUY ASB,668.942 ASB

Data: 2012-10-19 17:25:24
Autor: Maciek
W dniu 2012-10-19 16:31, Dman666 pisze:
Aaa tak, teraz jak zalozylem lepiej. Dzieki!;-)
Gdzie ten przelew??? ;-)

Maciek

Data: 2012-10-23 15:48:42
Autor: Aleksander

"Maciek" <maciek@nospam.pl> wrote in message news:k5ol63$52j$1node2.news.atman.pl...

[...]

No tak, drugi akapit...
.....  ale przecież jeszcze w tytule (temacie) stoi jak wół ;)

Ta - no jeździ trochę - silnik ładnie pracował (na słuch) ciuchuteńko
jak na diesla - widać, ktoś sobie zamówił.

Pozdrawiam,
Aleksader

Data: 2012-10-23 16:12:57
Autor: Maciek
W dniu 2012-10-23 15:48, Aleksander pisze:
[...]
No dobra - 5 dych jest Twoje, jak tylko Dman666 wpłaci ;-)

Maciek

Data: 2012-10-18 21:29:11
Autor: Jacek Midura
Skradziono srebrnego Peugeota Partnera :( WX48412 - a myślałem że Peugeotow nie kradą :(
Dnia 2012-10-18, o godz. 02:21:22
Dman666 <dm4n666@gmail.com> napisał(a):

On Wednesday, October 17, 2012 9:52:06 AM UTC+2, Aleksander wrote:

> Jakby ktoś widział...

Kulur jakis mial? Czy po prostu bialy?

Tak, z białego srebra był. Dlatego go ukradli.

--
Jacek Midura

Data: 2012-10-19 15:21:22
Autor: Filip
W dniu 2012-10-17 09:52, Aleksander pisze:

Ukradli mi dziś w nocy Peugeota Partnera

Miałeś alarm i dodatkowe zabezpieczenie?

Data: 2012-10-23 15:49:47
Autor: Aleksander

"Filip" <bmw@m5.pl> wrote in message news:k5rk4l$sh1$5news.task.gda.pl...
W dniu 2012-10-17 09:52, Aleksander pisze:

Ukradli mi dziś w nocy Peugeota Partnera

Miałeś alarm i dodatkowe zabezpieczenie?

Nie, alarmu niet - była blokada skrzyni.
Pewnie i tak go wciągnęli po prostu na jakąś pakę i pojechali.

Data: 2012-10-24 09:18:59
Autor: Filip
W dniu 2012-10-23 15:49, Aleksander pisze:

Miałeś alarm i dodatkowe zabezpieczenie?

Nie, alarmu niet - była blokada skrzyni.
Pewnie i tak go wciągnęli po prostu na jakąś pakę i pojechali.

Jakbyś miał alarm, to chociaż by się "rozwyło" podczas próby wciągania i dostałbyś powiadomienie na tel... A autko bez alarmu to jak auto z napisem "weź mnie, nikt nawet nie usłyszy".

Data: 2012-10-24 09:50:16
Autor: Marek
[...]
I tak jak uslyszy to nie zareaguje. Ludzie sie uodpornili na wyjace alarmy.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2012-10-24 15:19:31
Autor: Aleksander
[...]

Rozwycia nie byłoby specjalnie słychać.
To było w tę deszczową noc co zalało stadion...
Deszcz tak stukał w parapety, dach i wszystko dookoła, że
dźwięk alarmu pewnie by został zagłuszony. Pewnie tej
nocy wiele autek zmieniło właściciela - idealna pogoda,
nawet na monitoringu nic by nie było widać, przy takiej
ulewie...

Może powiadomienie na komórkę to faktycznie jakiś sens,
choć nie wiem czy bym usłyszał SMS np. o 3 w nocy ...

Jakby co, szukam autka niezajeżdżonego, w przedziale
10.000-20.000zł :)

Pozdrawiam,
Aleksander.

Skradziono srebrnego Peugeota Partnera :( WX48412 - a myślałem że Peugeotow nie kradą :(