Skradziono srebrnego Peugeota Partnera :( WX48412 - a myślałem że Peugeotow nie kradą :(

Data: 2012-10-18 02:21:22
Autor: Dman666
Skradziono srebrnego Peugeota Partnera :( WX48412 - a myślałem że Peugeotow nie kradą :(
On Wednesday, October 17, 2012 9:52:06 AM UTC+2, Aleksander wrote:

Jakby ktoś widział...

Kulur jakis mial? Czy po prostu bialy? Ogolnie to jezdzi tego od cholery po drogach...
--
Dman-666
AUY ASB,668.942 ASB

Data: 2012-10-18 12:20:44
Autor: Maciek
W dniu 2012-10-18 11:21, Dman666 pisze:
Kulur jakis mial? Czy po prostu bialy? Ogolnie to jezdzi tego od cholery po drogach...
Drugi akapit, pierwszy wiersz, pierwszy wyraz. Zalecane okulary do
czytania. Nie ma za co. 150 zł za poradę okulistyczną możesz przesłać
przelewem :->

Maciek

Data: 2012-10-19 07:31:58
Autor: Dman666
On Thursday, October 18, 2012 12:20:51 PM UTC+2, Maciek wrote:
Drugi akapit, pierwszy wiersz, pierwszy wyraz. Zalecane okulary do

czytania. Nie ma za co. 150 zł za poradę okulistyczną możesz przesłać

przelewem :->

Aaa tak, teraz jak zalozylem lepiej. Dzieki!;-)
--
Dman-666
AUY ASB,668.942 ASB

Data: 2012-10-19 17:25:24
Autor: Maciek
W dniu 2012-10-19 16:31, Dman666 pisze:
Aaa tak, teraz jak zalozylem lepiej. Dzieki!;-)
Gdzie ten przelew??? ;-)

Maciek

Data: 2012-10-23 15:48:42
Autor: Aleksander

"Maciek" <maciek@nospam.pl> wrote in message news:k5ol63$52j$1node2.news.atman.pl...

[...]

No tak, drugi akapit...
.....  ale przecież jeszcze w tytule (temacie) stoi jak wół ;)

Ta - no jeździ trochę - silnik ładnie pracował (na słuch) ciuchuteńko
jak na diesla - widać, ktoś sobie zamówił.

Pozdrawiam,
Aleksader

Data: 2012-10-23 16:12:57
Autor: Maciek
W dniu 2012-10-23 15:48, Aleksander pisze:
[...]
No dobra - 5 dych jest Twoje, jak tylko Dman666 wpłaci ;-)

Maciek

Data: 2012-10-18 21:29:11
Autor: Jacek Midura
Skradziono srebrnego Peugeota Partnera :( WX48412 - a myślałem że Peugeotow nie kradą :(
Dnia 2012-10-18, o godz. 02:21:22
Dman666 <dm4n666@gmail.com> napisał(a):

On Wednesday, October 17, 2012 9:52:06 AM UTC+2, Aleksander wrote:

> Jakby ktoś widział...

Kulur jakis mial? Czy po prostu bialy?

Tak, z białego srebra był. Dlatego go ukradli.

--
Jacek Midura

Skradziono srebrnego Peugeota Partnera :( WX48412 - a myślałem że Peugeotow nie kradą :(