Skradziono srebrnego Peugeota Partnera :( WX48412 - a myślałem że Peugeotow nie kradą :(

Data: 2012-10-19 15:21:22
Autor: Filip
Skradziono srebrnego Peugeota Partnera :( WX48412 - a myślałem że Peugeotow nie kradą :(
W dniu 2012-10-17 09:52, Aleksander pisze:

Ukradli mi dziś w nocy Peugeota Partnera

Miałeś alarm i dodatkowe zabezpieczenie?

Data: 2012-10-23 15:49:47
Autor: Aleksander

"Filip" <bmw@m5.pl> wrote in message news:k5rk4l$sh1$5news.task.gda.pl...
W dniu 2012-10-17 09:52, Aleksander pisze:

Ukradli mi dziś w nocy Peugeota Partnera

Miałeś alarm i dodatkowe zabezpieczenie?

Nie, alarmu niet - była blokada skrzyni.
Pewnie i tak go wciągnęli po prostu na jakąś pakę i pojechali.

Data: 2012-10-24 09:18:59
Autor: Filip
W dniu 2012-10-23 15:49, Aleksander pisze:

Miałeś alarm i dodatkowe zabezpieczenie?

Nie, alarmu niet - była blokada skrzyni.
Pewnie i tak go wciągnęli po prostu na jakąś pakę i pojechali.

Jakbyś miał alarm, to chociaż by się "rozwyło" podczas próby wciągania i dostałbyś powiadomienie na tel... A autko bez alarmu to jak auto z napisem "weź mnie, nikt nawet nie usłyszy".

Data: 2012-10-24 09:50:16
Autor: Marek
[...]
I tak jak uslyszy to nie zareaguje. Ludzie sie uodpornili na wyjace alarmy.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2012-10-24 15:19:31
Autor: Aleksander
[...]

Rozwycia nie byłoby specjalnie słychać.
To było w tę deszczową noc co zalało stadion...
Deszcz tak stukał w parapety, dach i wszystko dookoła, że
dźwięk alarmu pewnie by został zagłuszony. Pewnie tej
nocy wiele autek zmieniło właściciela - idealna pogoda,
nawet na monitoringu nic by nie było widać, przy takiej
ulewie...

Może powiadomienie na komórkę to faktycznie jakiś sens,
choć nie wiem czy bym usłyszał SMS np. o 3 w nocy ...

Jakby co, szukam autka niezajeżdżonego, w przedziale
10.000-20.000zł :)

Pozdrawiam,
Aleksander.

Skradziono srebrnego Peugeota Partnera :( WX48412 - a myślałem że Peugeotow nie kradą :(