Skradziony Kross Crow Preria (PŁOCK)

Data: 2014-04-26 15:22:39
Autor: adrian.gajosz95
Skradziony Kross Crow Preria (PŁOCK)
Drodzy moi!
Ktoś nikczemny ukradł mojego ukochanego kompana szos i bezdroży - rower Kross Crow Preria. Miało to miejsce w środę 23.04.2014r o godzinie 21.45-50 przy wejściu do Galerii Wisła od strony stacji paliw Orlen. Biedny Krossik trzymał się i ramą i kołem linki przymocowanej do stojaka, jednak zadano cios poniżej pasa - przecięto linkę :c Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie, gdzie podziewa się piąty spośród moich domowników, niech da znać mi (791523860), lub dzwoni na policję (997 lub 112), ewentualnie obije mordę tej łajzie, która kradnie ludziom rowery i zadzwoni!
Pogrążony w smutku po utracie przyjaciela,
Adrian Gajosz

link do zdjęcia i opisu znaków szczególnych: http://fotoo.pl/show.php?img=783130_rowerfb.jpg.html

PS Sprawa jest już zgłoszona na policję, ale mimo nikłych szans, wciąż mam nadzieję, że da się go odzyskać :c

Data: 2014-04-27 09:00:30
Autor: Budzik
Skradziony Kross Crow Preria (PŁOCK)
Użytkownik  adrian.gajosz95@gmail.com ...

[...]

A ty nim gdzies w okolicach Poznania nie jezdziłes?

Skradziony Kross Crow Preria (PŁOCK)