Skradziony Rower Mbike Renegade EVO - Lublin

Data: 2010-09-29 12:22:47
Autor: kml
Skradziony Rower Mbike Renegade EVO - Lublin

Użytkownik "Artur BADEVIL" <artur.badevil@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:580e1d19-b73f-4c9b-9d88-7b27e26e80bd26g2000yqv.googlegroups.com...
Nigdy nie przyszło by mi do głowy, że z strzeżonego przez strażników,
ogrodzonego i monitorowanego placu wewnętrznego firmy można ukra¶ć w
biały dzień przypięty rower.
===

Robiłe¶ już awanture ochronie? Wszystkie sprawy załatwiaj na pi¶mie. Warto wydać na radcę prawnego i mieć pismo na jego papierze firmowym.

A jednak jest to możliwe i stało się to w poniedziałek 2010-09-27 o
godzinie 14:20:20 przy ulicy ChodĽki 10 złodziej wraz z rowerem
wyjechał tylna brama z wewnętrznego placu przy budynku TPSA.

Oczywi¶cie nikt nic nie widział? :/

Podaj NUMERY RAMY! Pisz na wszystkich forach gdzie popadnie, bike action, forumrowerowe no po prostu wszędzie.  Ogłoszenia na słupach etc.

kml
12/08/2010 1 czę¶ć tesu lampy Stork.

Data: 2010-09-29 03:59:55
Autor: Artur BADEVIL
On 29 Wrz, 12:22, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Robiłe¶ już awanture ochronie? Wszystkie sprawy załatwiaj na pi¶mie. Warto
wydać na radcę prawnego i mieć pismo na jego papierze firmowym.

Awanturę robiłem ale wiadomo jak to jest ... dzi¶ napewno podejdę do
radcy w tej sprawie.
Jak zwykle ochrona za nic nie odpowiada.

Oczywi¶cie nikt nic nie widział? :/

Go¶c wyjechał przez główna bramę strażnik sam otworzył szlaban.

Podaj NUMERY RAMY! Pisz na wszystkich forach gdzie popadnie, bike action,
forumrowerowe no po prostu wszędzie.  Ogłoszenia na słupach etc.

Numer Ramy: AF91010822

Data: 2010-09-29 14:14:15
Autor: kml
Skradziony Rower Mbike Renegade EVO - Lublin

Użytkownik "Artur BADEVIL" <artur.badevil@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:111c2dfb-54f6-43c4-9ddd-b25381aa868ei13g2000yqd.googlegroups.com...

-Awanturę robiłem ale wiadomo jak to jest ... dzi¶ napewno podejdę do
-radcy w tej sprawie.
-Jak zwykle ochrona za nic nie odpowiada.

I słusznie. Im większa awantura tym lepiej. Firmy ochraniarskie s± odpowiedzialne w jakim¶ zakresie za mienie. Nie wiem czy to możliwe, ale poparcie własnej firmy bardzo pomaga w takich sprawach.

Go¶c wyjechał przez główna bramę strażnik sam otworzył szlaban.

:|

Podaj NUMERY RAMY! Pisz na wszystkich forach gdzie popadnie, bike action,
forumrowerowe no po prostu wszędzie. Ogłoszenia na słupach etc.

Numer Ramy: AF91010822 Napisałbym do Mbike'a ze to jest skradziony rower. Może gdzies wypłynie w jakim¶ serwisie czy cu¶...