Skradziony rower - Lublin

Data: 2012-04-01 14:04:32
Autor: mamut077
Skradziony rower - Lublin
Przekazują na grupę kolejną wiadomość skradzionym rowerze. A nuż się komuś rzuci gdzieś w oczy na jakiejś aukcji, czy coś. Od razu mówię, że nie chodzi o mój rower i że nie mam informacji czym był przypięty:)

Dnia 29.03.2012 w czwartek skradziono rower spod wydziału Elektroniki i Informatyki Politechniki (Nadbystrzycka 38). Rzecz miała miejsce pomiędzy godziną 11:50 a 15:30.  Rower jest sporych rozmiarów, rama srebrno czarna z niebieskimi elementami
W chwili kradzieży rower posiadał kilka charakterystycznych elementów:  -naklejka RL (Rowerowy Lublin) z prawej strony ramy (w miejscu, gdzie napis CENTANO na zdjęciu).  -sklejone taśmą rezystory nad tylną lampką.  -trzy uchwyty na kierownicy (na latarkę, gps i licznik).  Numer fabryczny: Y7L07653  Ewentualny kontakt: 515 287 082

Link do zdjęcia:
http://pstepniak.pl/rower.jpg/

Rower rąbnięto, co ciekawe "na oczach" kamer. Policja co prawda ma nagrania, ale nie chce ich udostępnić głównemu zainteresowanemu.

Data: 2012-04-02 23:17:30
Autor: Michoo
Skradziony rower - Lublin
On 01.04.2012 23:04, mamut077@gmail.com wrote:
[...] i że nie mam informacji czym był przypięty:)
[...]
Link do zdjęcia:
http://pstepniak.pl/rower.jpg/
Jak widać na zdjęciu przypięty prawdopodobnie "wytrzymałą" linką.

Btw:
Widziałem kiedyś rower przypięty linką kryptonite - miała dwa ślady cięcia na izolacji, ale sama linka była nieuszkodzona. Widziałem też pod galerią przypięty rower taką linką, też ze śladem cięcia - ktoś go prawie w precel zawinął. Ktoś testował może bardziej w warunkach kontrolowanych ile takie linki są warte jeżeli chodzi o odporność na cięcie?

Michoo

Data: 2012-04-03 08:57:22
Autor: Liwiusz
Skradziony rower - Lublin
W dniu 2012-04-01 23:04, mamut077@gmail.com pisze:
nie mam informacji czym był przypięty:)
> Link do zdjęcia:
> http://pstepniak.pl/rower.jpg/

Na zdjęciu widać czym był przypięty :)

--
Liwiusz

Data: 2012-04-03 01:03:56
Autor: mamut077
Skradziony rower - Lublin

Na zdjęciu widać czym był przypięty :)

-- Liwiusz

Ja tam mimo wszystko bym się nie zakładał; sam mam fotę swojego grata z linką przy ramie, podczas gdy przypinam (jeżeli już, bo mam gdzie wstawiać) łańcuchem:). Ale, znając realia, najprawdopodobniej faktycznie ta linka...

Data: 2012-04-03 16:41:24
Autor: rmikke
Skradziony rower - Lublin
Dnia Sun, 1 Apr 2012 14:04:32 -0700 (PDT), mamut077@gmail.com naskrobał/a:

Przekazuj=B1 na grup=EA kolejn=B1 wiadomo=B6=E6 skradzionym rowerze. A nu=
=BF si=EA komu=B6 rzuci gdzie=B6 w oczy na jakiej=B6 aukcji, czy co=B6. Od =
razu m=F3wi=EA, =BFe nie chodzi o m=F3j rower i =BFe nie mam informacji czy=
m by=B3 przypi=EAty:)

Dnia 29.03.2012 w czwartek skradziono rower spod wydzia=B3u Elektroniki i I=
nformatyki Politechniki (Nadbystrzycka 38). Rzecz mia=B3a miejsce pomi=EAdz=
y godzin=B1 11:50 a 15:30.=20

Rower jest sporych rozmiar=F3w, rama srebrno czarna z niebieskimi elementa=
mi
W chwili kradzie=BFy rower posiada=B3 kilka charakterystycznych element=F3w=
:=20
-naklejka RL (Rowerowy Lublin) z prawej strony ramy (w miejscu, gdzie napi=
s CENTANO na zdj=EAciu).=20
-sklejone ta=B6m=B1 rezystory nad tyln=B1 lampk=B1.=20
-trzy uchwyty na kierownicy (na latark=EA, gps i licznik).=20

Numer fabryczny: Y7L07653=20

Ewentualny kontakt: 515 287 082

Link do zdj=EAcia:
http://pstepniak.pl/rower.jpg/

Przez chwile myslalem, ze ma sama lemondke i to bez podporek na lokcie.
Potem przewinalem w dol i zobaczylem kolo :D

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Skradziony rower - Lublin