"Skradziony"zaklad pracy!

Data: 2011-05-05 11:10:56
Autor: Zakarm
"Skradziony"zaklad pracy!
W dniu 2011-05-05 09:50,  tojatom pisze:
Witam
Historia nie do uwierzenia:
Mialem"nieformalna" spolke z kumplem
(zaklad uslugowy).Poniewaz ja juz mialem
zalozona firme,otworzylismy zaklad na jego
nazwisko(niski zus),ale wszystko bylo
dzielone50/50.W poniedzialek,jak zwykle
przyjechalem do zakladu a tam...wszystko
wywiezione razem z firmowym samochodem:-
[.Gdy zadzwonilem do niego co jest
grane,stwierdzil(delikatnie mowiac)ze ja
bylem tylko pracownikiem i moge mu
"skoczyc".Czy moge cos w tym wypadku
zrobic,wszystko jest na jego nazwisko...
(jedno co mi przychodzi do glowy to isc do
sadu pracy,ze nie
wydal"pracownikowi"swiadectwa pracy...nie
mam umowy,ale wiele klientow potwierdzi ze
od lat zawsze z nim bywalem przy
wykonywaniu uslug)
Pozdrawiam
tojatom

Historia jakich znam kilka, dales dupy jednym slowem i nie szukaj pocieszenia u prawnikow bo cie jeszcze bardziej wydoja.

A i urzad skarbowy pewnie sie zainteresuje.

Coz pozostajke ci dzialac takimi narzedziami jak twoj wspolas. Jak sie ma mietkie serce to trzeba miec twarda dupe.

"Skradziony"zaklad pracy!