"Skradziony"zaklad pracy!

Data: 2011-05-05 11:17:05
Autor: Andrzej Ława
"Skradziony"zaklad pracy!
W dniu 05.05.2011 09:50,  tojatom pisze:

nazwisko(niski zus),ale wszystko bylo dzielone50/50.W poniedzialek,jak zwykle

A masz jakikolwiek dowód na taki udział, hmm

[ciach]

"skoczyc".Czy moge cos w tym wypadku zrobic,wszystko jest na jego nazwisko...
(jedno co mi przychodzi do glowy to isc do sadu pracy,ze nie wydal"pracownikowi"swiadectwa pracy...nie mam umowy,ale wiele klientow potwierdzi ze od lat zawsze z nim bywalem przy wykonywaniu uslug)

To chyba jedyna metoda na narobienie mu koło pióra i odzyskanie choć
części pieniędzy.

Bo jak byłeś "cichym wspólnikiem", bez niczego poświadczonego w
dokumentach, to udziałów nie odzyskasz i możesz najwyżej po cichu
"poważnie porozmawiać" żeby go rodzona matka nie poznała, co niestety
nie jest legalne...

"Skradziony"zaklad pracy!