Skraplająca sie woda w piecu na eko groszek - po sezonie

Data: 2009-06-02 13:18:17
Autor: cheetah
Skraplająca sie woda w piecu na eko groszek - po sezonie
Witam

Sezon grzewczy zakończyłem w połowie kwietnia. Wyczyściłem piec, zostawiłem uchylone drzwiczki. Piec stoi w piwnicy.
Wczoraj zajrzałem do pieca i lekko sie przeraziłem. Cały wymiennik pokryty kroplami wody. Co prawda ostatnio jest chłodno i wilgotno ale żeby aż tyle wody?

Jak mam zapobiec skraplaniu sie wody? Może zamknąć drzwiczki? Może włożyć coś do środka co pochłania wilgoć?
Jak zabezpieczyć powierzchnie wymiennika?

Pozdrawiam

Skraplająca sie woda w piecu na eko groszek - po sezonie